Chapter 9

235 50 71
                                    

• ONE DAY •
9 ..
"كومنت علي الفقرات و مش هنزل بارت غير لما ده يجيب فوتس كتشييير😌💔"
_______

" عيد ميلادي كمان اسبوعين☺️!! عارفة انه هيبقي وحش زي الي قبله .. معقول بعد ما كان حوليا ناس كتير بقي مفيش حد خالص ؟👀💔..
صحيت لبست طلعت اسقي الزرع و نزلت علي الجامعة .. دخلت و قابلت روان " ..

روان : الي عيد ميلادها كمان اسبوعين💃🏻

رناد : اه🙂..

روان : مالك يا نكد ؟

رناد : مليش .. عادي يعني .. مش interested للعيد ميلاد عشان هقضيه زي اخوه بتاع السنة الي فاتت يعني ف مش عايزة اقول في حاجة هتحصل و في الاخر مش هيبقي في حاجة ف ليه اعشم نفسي من دلوقتي ؟

روان : افرد حصل حاجة !

رناد : يبقي خير و بركة .. ما علينا .. هقوم بقي عشان عندي محاضرة .. عايزة حاجة ؟

روان : سلامتك ..

رناد : الله يسلمك ، باي

روان : باي ..

" دخلت المحاضرة ، بحاول اركز بكل طاقتي عشان دراستي بقت اهم حاجة قدامي دلوقتي .. خلصت المحاضرة و طلعت علي البيت ..
.

.
عدي اسبوع و كام يوم كدة ، عيد ميلادي المفروض انه كمان ثلاث ايام ، روحت من الجامعة و طلعت عند طنط حنان ، قعدت معاها شوية و بعدين قالتلي انها عملالي رز بلبن ، ف انا دخلت اجيب و و انا خارجة لمحتها ماسكة موبايلي بتقلب فيه ! ايه ده ؟؟ خرجت لقيتها قفلت حاجة و حطيته جنبها و بصتلي و ضحكت " ..

رناد : في ايه ؟

حنان : لسة حاطة صوركوا مع بعض !

رناد :  مش معني اني زعلانة منه ف انسي انه كان في يوم اغلي حاجة عندي !

حنان : كان ؟

رناد : معلش يا طنط مش قادرة اتكلم في الموضوع ده دلوقتي ينفع ؟

حنان : الي يريحك !

" التيلفون رن و اكيد مهاب ، الفترة الي فاتت كان كل ما يتصل تشغل السبيكر من غير ما اقولها ! دلوقتي بقت تقفله و توطي صوت المكالمة ! المهم انا قلت براحتها ممكن يكون اتجوز و مخبية عليا مثلاً ! عادي يعني "

حنان : اه ، اه ، لا ، اه ، هبعت بليل ، اه ! طيب ماشي يا حبيبي و انتَ عايز حاجة ؟ .. طيب سلامتك مع السلامة ..

يوماً ماحيث تعيش القصص. اكتشف الآن