• One Day •
5 ..
__________" صحيت من النوم مكنش عندي محاضرات النهاردة .. قمت و دخلت غسلت وشي و بلابلابلا و قمت فطرت و عملت شاي بلبن
*بحبه اوي😭💛* و بعدين جبت البوم الصور بتاعي انا و هبة و مهاب .. "رناد : يا تري انتو فين دلوقتي ؟ عايشين طيب ! اصل انتو وحشتوني اوي !! عمري ما كنت اتخيل اننا نبعد ! او نقعد وقت طويل منشوفش بعض ! مهاب انتَ قلت مش هتبعد و انتَ اول واحد بعدت !! طب لو تعرفوا ان ماما و بابا اتوفوا هتيجو ؟؟ اصل هما كمان سابوني لواحدي ! طب انا ضايقتكوا ف انتو مشيتوا ؟؟ طب لو ضايقتكوا تعالو و مش هضايقكوا تاني ! وعد مني !! مستنياكوا علي فكرة !! بفارغ الصبر ..
" قمت اتعدلت في القاعدة و بصيت شوية لصورنا و بعدين قمت و قعدت علي المكتب و بدأت اذاكر ..
شوية و بصيت في الساعة لقيت الوقت جري اوي و فاضل ساعتين علي الجلسة بتاعتي عند أحمد !
قمت عملت الغداء و كلت و لبست و نزلت .. روحت هناك بدري نص ساعة برضو و لقيت روان بتكلمني " ..روان : بت يا رينو انتِ فين انا مستنياكي عند أحمد و تعالي شوفيني و انا بصور عشان النهاردة اخر مرة هنصور هنا ..
رناد : انا خلاص طالعة علي السلم اهوه ..
روان : اشطا مستنياكي
رناد : اشطاا باي ..
"طلعت و خبطت علي الاوضة و دخلت لقيت مهند قام سلم عليا هو و أحمد و روان عملتلي باي باي عشان كانت هتبدأ تصوير .. قعدت اتفرج عليها لغاية ما خلصت و بعدين جت سلمت عليا و مشيوا كلهم بالمعدات و كدة .. "
أحمد : يلا تكملي ؟؟
رناد : انتَ بقيت عايزني احكي اكتر من ما انا عايزة😂!!
أحمد : فضول ؟؟ لا فضول اه😂!!
رناد : بيس يا أحمد بيس ..
" روحت اقعد علي الشازلونج و بدأت اضحك و افتكر " ..
• FLASHBACK •
" صحيت من النوم و قعدت باصة من الشباك و فتحت صورتي انا و هو
*هنبدأ محن🌚* و قعدت اضحك .. خرجت برة لقيته عمال يلف حولين ماما في الشقة !! دخلت تاني و غيرت و نظفت و خرجت لقيته لسة مكمل لف في الشقة برضو وراها .. "رناد : ممكن افهم في ايه ؟؟
مهاب : غوري يا بت ادخلي جوة انتِ !! يا حنان بقي .. يا نونة .. وافقي بقي ..
حنان (مامتي) : قلت لا يا مهاب خلاص !!
رناد : في ايه ؟؟
أنت تقرأ
يوماً ما
عاطفيةWe drifted a big part , but in heart. There is no space .. And we will be without space | one day | ..