Chapter 11

345 37 17
                                    

• ONE DAY •
11 ..
__________

" اول ما دخلنا الجامعة لقيت كله باصصلي🙂! باصين لمهاب** دخلنا عند شؤون الطلبة و مهاب قعد يتكلم و انا مش فاهمة حاجة بس بما انه فاهم ف اشطاا يعني ، خلصنا و انا دخلت المحاضرة ساعة و خرجت ، لسة هطلب اوبر لقيت مهاب قدامي بالعربية اصلاً " ..

رناد : احلي اوبر ده ولا ايه؟

مهاب : شوفتي بقي اي خدمة ، ايدك علي الفلوس💃🏻

رناد : البيت بيتنا و العربية عربيتنا ! امشي يلا ..

مهاب : ما هو الراحة مش راحتكو يعني تطلعي عين اهلي و في الاخر ماخدش منك حاجة؟ ايه ده!!

رناد : لو مش عاجبك طلقني😚

مهاب : قولتيلي بقي عايزة تروحي فين تاني غير البيت؟😂💞

رناد : لا البيت بس😂😊..

" وصلنا البيت و كل واحد دخل شقته و اتخمدت علي طول ..
صحيت علي هبة بتجعر !! اللهي يا رب حسين يسمعك و انتِ بتجعري كدة يارب !!
عمالة اتكلم و انا مغمضة عيني لحد ما سمعت صوت حسين بدأ يتكلم ''..

حسين : و انا اقول رناد بتقول انك متغنيش ليه!! اتاريهاا خايفة علي مشاعيري الي هتدمر!! ديه مش هتدمر بس ديه اتفشخت خلاص يالهوووي!! ايه الصوت ده!! زا فويس بقر؟🙄

هبة : اييخس عليكي! بتحرج طبيعتي !! بتفقدني القدرك علي الكلام و الغني و الاحساس الجميل؟؟ انا مش مراتك و لازم تستحملني!! اييخس عليك اخس !! طلقني يا حسين🤧😭

" طلعت من الاوضة و بصيت عليهم الاتنين و هما بيمثلوا و فجأة طلعت الشبشب من ورا ظهري و بدأت اجري وراهم " ..

رناد : بطلوا اوفر يا ولاد الكلب انتوو عايزة انام بقي يلعن ابو كدة يا جدع!! ليلي مينفعش تعيش مع اب و ام متخلفين !! انا كنت فاكرة اني هبلة و مجنونة؟ طلعت عاقلة اه و الله !! يخربيت شكلكوا انا كان ايه الي خلاني افتحلكوا امبارح؟؟

" مندمجة جامد و حسين و هبة قاعدين قدام التيليفزيون و بياكلوا فشار و متجاهلني ! لحد ما لقيت افا حلوو نزل يزغرط علي افاياا ! " ..

هبة : اوووووبس🙊😂

حسين : خودي القميص و اجري انتِ😂🏃🏻‍♀️

" فضلت واقفة ثابتة مكاني و بعدها جريت مرة واحدة و مهاب جري بس انا دخلت اوضتي و قفلت الباب بالمفتاح !!
عدي الوقت المتخلف ده علي خير و قررنا ننزل نتغدي برة💃🏻 .. حبيتهم اوي❤️!! هيأكلوني ماك💕😍 .. نزلنا كلنا و قعدنا نرخم علي بعض و بعدها روحنا نمنا ..
تاني يوم المفروض ان مهاب هيجي معايا الجامعة و الي فاته هياخده من اي حد و طبعاً انا هخليه ياخذه مني انا👀! بالعافية؟ اه بالعافية😊..
روحنا الجامعة و قعدنا مع روان و مهند الي كانوا شغالين محن الله ينور بس روان لازم تفصله بحتة جوزاء كدة '' ..

يوماً ماحيث تعيش القصص. اكتشف الآن