-14.4-

831 61 12
                                    

John gözlerini açtığında Sherlock'un çıplak gösünde olduğunu fark etti. Dün gece yaşadıkları şey film kesiti gibi aklından geçerken yüzüne bir sırıtma yerleşti.

John belini okşayan elle kafasını kaldırdı. Sevgilisi uyanmış onu izliyordu.

"Günaydın Günışığım" dedi John uzanıp dudaklarına bir öpücük kondururken.

Sherlock'ta hafifce gülümseyip mırıldandı " Günaydın"

John saate bakmak için Sherlock'un üzerinden kalktı. Sherlock bu fırsattan yararlanıp ayağa kalkıp banyoya doğru yöneldi.

"Nereye?" dedi John yüzünü ona dönerek.

"Duşa. Sende gelmek ister misin?" diye sordu Sherlock yüzüne sinsi bir sırıtış yerleştirirken.

"Teşekkürler hayatım. Dün gece bütün enerjimi harcadığımı düşünüyorum"

"Emin misin?"

"Evet!" dedi John kararlı gözlerle.

Sherlock daha fazla üstelemeyip banyonun yolunu tuttu. John onun gidişini izledikten bir süre sonra yataktan kalktı ve Sherlock'un geceliğini üzerine geçirdi. John için biraz uzun olsa da bundan rahatsızlık duymadı. Aksine hoşuna bile gitmişdi.

Geceliği üzerine geçirdikten sonra mutfağa ilerledi John. Kahve yapmak için suyu ısıtıcıya koydu ve kahvaltıyı hazırlamaya başladı.

Yarım saat sonra John elinde kahvesiyle kahvaltı masasının önünde durup sevgilisini bekliyordu.

Bir kaç dakika sonra beklediği kişi de geldi. Sherlock sadece beline sarılı olan havluyla ve ıslak bedeniyle John'un yanında durdu. John ona dönünce Sherlock onu baştan ayağa süzdü ve belinden tutup kendine çekti.John ellerini onun ıslak ve çıplak bedenine koyduktan sonra Sherlock ona uzanıp çok sevdiği dudaklara bir öpücük kondurdu ve ardından mırıldanmaya başladı.

" Benim geceliğimi giymişsin"

" Evet. Problem mi var?"

" Hayır. Dün geceden sonra enerjin kalmadığını sanıyordum?"

" Evet. Hala da öyle"

" Eğer bununla durmaya devam edersen-"

" Tamam ben anladım. Üstümü değiştirmeye gidiyorum."

"Bende geliyorum"

"Birlikte mi?"

" Evet"

" Uslu duracağına söz verirsen ola bilir"

Sherlock elini havaya kaldırdı ve "Danışman dedektif sözü" diyip gülümsedi.

John sadece başını sallayıp gülerken Sherklock onun "aptal" dediğini duydu. O buna gülerken John onun elini tutmuş yatak odalarına doğru götürüyordu.

***
John tam yarım saattir salonun ortasında durup yüzük kutusunu izliyordu. Teklif etsin mi? Etmesin mi? Kabul edecek mi? Ya sert tepki verirse? Şu an sadece bu gibi sorular dönüyordu kafasında. Taki onun Sherlock'un sesi salonu doldurana kadar.

"O da ne?" Sherlock meraklı adımlarla ona doğru ilerleyip tam karşısında durdu.

"Yüzük" dedi John gözlerini onun gözlerine dikerken. Sherlock'un "gerçekten mi?" bakışını görmezden geldi tabi ki.

Sherlock John'dan ses çıkmayacağın anlayınca konuşmaya başladı.

"Peki. Sende olma amacı ne?" dedi Sherlock bilmiyormuş gibi yaparken. Bunu anlamak için Bir Sherlock Holmes olmaya gerek yoktu. John'un bu halini gören her kes kolayca evlenme teklifi edeceğini bilirdi.

"Bence bunu anlamışsındır"

"Belki?"

" Dur tahmin edeyim,duymak istiyorsun?"

" Ola bilir"

John hafifce gülümseyip boşta kalan eliyle Sherlock'un elini tuttu ve gözlerini gözlerine dikti.

" Sherlock Holmes, bir Watson olmayı kabul eder misin?"

" Hayır!"

" Ne?"  John sesinin çatalladığını hissedebiliyordu. Birazdan olumlu bir yanıt almazsa gerçek anlamda kalpten gidecekti.

Onun bu halini gören Sherlock hemen konuşmaya başladı.

" Hayır yani seninle evlenirim ama soyadımı değiştirmem söz konusu bile değil John Watson"

John'un yüzünde rahatlama ifadesi oluşurken Sherlock sinsi sinsi gülümsüyordu.

John biraz sonra kendine gelip yüzüğü kutusundan çıkarttı ve ait olduğu yere, sevgilisinin parmağına taktı.

Kısa süreli bir bakışmadan sonra John dudaklarını Sherlock'un gülüşü üzerine kapattı.

Dudakları ayrıldığında John Sherlock'a sarıldı. Sherlock'ta kollarını ona sararken John'un söylediği kelime yüzünde gülümsemeye yol açtı.

"Günışığım"...

The end....

Merhabalar efenim. Size küçücük bir duyurum olucak. Bundan sonra gelecek bölüm biraz fantastik olucak. Eğer hayal dünyanız büyükse bu part çok hoşunuza gidecek... Neyse,daha çok spoi vermeden kaçıyim ben. Bir sonraki part'a kadar kendinize iyi bakın efenimm.

Bu arada yorum ve voteleri unutmayın... :)

Johnlock || One shots ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin