Galiba gözlerim bir gün bile yağmur tutmadan kalamazdı.Saat gece üç belki in cin top oynuyor ama gözümü kapatınca o pembe bulutları isteyen çocuk gözümün önüne geliyor.İda uyudu.Bir avuç sigaramla bir tane Bal'ım var galiba başka hiçbirşeyim yok.Hisleri sorarsanız ortaya karma.Açık tekel aramak için çıktım dışarı yine aynı sokakta,aynı yerde ,aynı acılar içerisinde kıvır kıvır kıvranacağım geceydi bu gün.Bu gece papatyalar yoktu.Bal yoktu.Sadece acılar vardı.Bal'lık? Galiba sadece bu gecelik benliğimi yitirdim.Ben sadece o gün terk edilen mükemmel ötesi acılarla baş başa olan çocuktum.Acıları baştan sona tekrar tekrar yaşarsam bir süre sonra dinerdi.Buna emindim.Babamın işi bir ay sonra bitiyor.Geldiğinde benim bu halimi görmemeli.Toparlanmak için gerekirse dibine kadar batar geri çıkarım.Babamla gurur duyuyorum ve galiba kaybetmek istemediğim tek insan o.İçtiktce içerim ben bu gece.Gözümün açılması imkansızlaştı zaten.Kırparken bile nasıl yandığını hissede biliyorum.Fazla acıyor boğazım ama artık o düğümlerin teker teker sökülmesi gerek.Galiba sabah olmak üzre ve halsiz gözlerime artık karşı koyamıyorum...
🍯🍯🍯🍯
Başım kazan gibi.Eve ne ara geldiğimi hatırlamıyorum.Hatta kabataslak hatırlıyorum geceyi.İda kapıda dikiliyordu.Kafamı sallayıp "Efendim ?" diyince iç çekip hiç diye seslendi."Aç mısın? Kahvaltı hazırlıyorum."dedi baya ciddiydi.Bir kez olsun gülmedi.Kafamı evet dercesine salladım.O aşağı indikten dakikalar sonra kalkıp üzerimi değiştirdim. Elma yanaklarını güldüre bilmek için şaş taklidi yaparak girdim içeri galiba buna alışmışım.Kafamı çarptım kahkaha attığında kaşımı çatıp parmağımı salladım yanakları artık tamı tamına elma gibiydi.Sıksam canı acır mı diye düşündüm ama kendime hakim olamadım.Kopartana kadar sıktım.Ellerime vurmaya başladı acı çekiyordu.Galiba burası bana fazla mükemmel geldi.Geri çektim ellerimi gülmeye başladım.Gözlerini üzerime dikti ters ters baktı ama gülmemek için kendini zor tutuyordu.Kahkaha attı tekrar.Karşısına geçip bende gülmeye başladım.Elime sigarayı aldığımda.Yanıma yaklaştı sigarayı alıp kırdı ve yere fırlattı.Sinirlenecegimi tahmin etmişti.Kaşlarımı çattığım anda kaşını çattı parmak salladı.Parmağını elimle tuttum."Yeni sigaram bu bal mı olsa ?"dedim.Korktu göz bebekleri titriyordu.Bir anda gözleri parladı ağlıycak gibi oldu gülmeye başladım.Sinirlendi birşeyler söylemek için çabaladı ama konuşamadı fazla yakındık yine sırıttım.Merak etme koparmadım parmağını dedim.Kahkaha attım bugünü onu sinir etmeye harcıyor gibiydim.Saçlarımı dağıttı galiba oda buna karşılık veriyordu.Bu beni her ne kadar rahatsız etsede etkilenmiyor gibi kahkaha attım.Sinirlenip kalktı yanımdan mutfağa ilerledi.Güldüm galiba sigaramı kırmanın bedelini ödetmiştim.Arkasından tutup kolundan çektim kaşları hala çatıktı.Somurttuğu suratını yukarı doğru çekip bıraktım yanakları dalgalanır gibi oldu.İkimizde güldük.Sarılmayı deli gibi istiyordum.Yaklaşık iki dakika öylece durdum ve en son karar tutup çektim sarıldım.İtmesini bekliyorken oda ellerini belime doladı saçları Bal gibi kokuyordu.Tıpkı olması gerektiği gibi.Bu dünyanın en huzur verici hissiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal'lık
Poetry"Ya Bal olursun, Ya da Bal'lık ben hep Bal'lık oldum.Bal güzel olmasına rağmen ağır ve acıydı.Hep o dipte kalan ve hiçbir elin uzanamadığı bir Bal'lık"