İPEK HAZNEDAR
Genç kız üniversiteden mezun olduktan sonra yüksek lisansını yapmak için Amerika'ya gitme düşüncesindeydi, Anne Babasının karşı çıkmayacağını biliyordu,varlıklı bir aileden gelmiş olsa da tüm başarısını kendisi elde etmişti. Tek çekincesi sevgilisi Hakan'dı. Seviyordu ve onunda anlayışla karşılamasını ümit ediyordu. Hem sonuçta Amerika'da da tek başına olmayacaktı. En yakın arkadaşı,dostu, kardeşi Duru'yla beraber gideceklerdi. Ne yazık ki her şey İpeğin düşündüğü gibi olmayacaktı .İpek kendisi için önemli bu kararı sevinçle Hakan'a vermek için şirkete gitmeye karar verdi,zaten çok özlemişti.Hazırlanmak için odasına çıktı,hızlı bir şekilde dolabının karşına geçip gözüne ilk çarpan kot şortunu ve beyaz smile baskılı sıfır kolunu giyip saçlarını da tepeden topladıktan sonra makyaj yapma gereği duymadan odasından çıktı.
-Annecim ben çıktım fazla geç kalmam
- Tamam kuzucum dikkat et
Taksiyi çağırmayı unuttuğu için cadde başına kadar yürümenin iyi olacağına karar vererek yavaş yavaş yürüdü. Cadde başından taksiyi durdurarak şirketin adresini verdi, arada ki mesafe çok fazla olmadığından yirmi dakika sonra şirketin önündeydi. Hızlı adımlara asansöre doğru ilerledi 15. katın düğmesine basıp beklemeye başladı. Asansör ara katlardan birinde durup da içeriye gireni görünce yüzü asıldı . Haleyi görünce nasıl asılmasın ,biliyordu çünkü bu kadının Hakana takıntılı olduğunu o yüzden de hiç muhattap olmak istemedi. Hale yerinde rahat durur mu ?
-Tatlım ; seni göremiyordum ne zamandır, Hakanla ayrıldığınızı düşünmüştüm çok üzüldüm.
-Ayrılmadık Hale ama ayrılmış olsaydık eminim çok üzülürdün. Bu yapmacık cici hallerini benim yanımda takınmak zorunda değilsin, Hakanın yanında çok güzel oynuyorsun zaten ki Hakan da benim olduğuna göre beni sevdiğine göre onda da bir etkisi olmuyor. Yani ; boşa çabalıyorsun.
- Görüşeceğiz İpek görüşeceğiz Hakan benim olduğunda hatırlatacağım sana bunları...
Neyse ki o esnada asansör kata geldiğinde İpek daha fazla çenesini yormadı, sert bir bakış atıp asansörden indi. Odanın kapısına geldiğinde sekreterini göremeyince kapıyı tıklatıp içeri girdi.Hakanı dosyalara kapanmış bir şekilde görünce kapının sesini duymadığına da emindi. Hakanın yanına gelip yanağına sulu bir öpücük kondurmasa da fark edeceğe benzemiyordu.
-Aşkım ne zaman geldin hiç fark etmedim. Raporlara dalmışım.
-Şimdi geldim merak etme sekreterini göremeyince kapı tıklattım da duymayınca girdim.
-İyi yapmışsın Ayşe ablayı arşive göndermiştim.
-Aslında ben sana bir şey söylemek için gelmiştim Hayatım
- Hmm yani yoksa gelmeyecektin ,söyle bakalım .
-Ben 1 hafta sonra Amerika'ya gidiyorum. Yüksek lisansım için..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDAN KAÇARKEN
General FictionİNANÇ KOZANOĞLU : KOZANOĞLU AİLESİNİN TEK VARİSİ DAHA DOĞRUSU KENDİSİ ÖYLE SANIYOR. BAŞARILI BİR İŞ ADAMI ,PEŞİNDEKİ ONLARCA KADIN ONUN PEŞİNDE PARA AVCISI,İNANÇ TEK GECELİK BİRLİKTELİKLERİN ADAMI TEK BİR KADINA BAĞLANMAK ONA GÖRE DEĞİL..... İPEK HA...