Příjezd a "seznámení"

986 28 9
                                    

Konečně jedeme. Už jsem se nemohla dočkat. Dnes je 4.července a vracíme se až 23.července. Celých 20 dní. Nechápu jak to zařídili na tak dlouho.
Když už jsme konečně dojeli na místo, kde to mělo být, přišel k nám Jeff (ten co to vše pořádá) a začal se bavit s mým taťkou, jelikož už se znají. Na tomhle táboře jsem poprvé. Nejela se mnou ani žádná kamarádka, takže se tu snad někdo najde, s kým si budu moct povídat.
"A tohle musí být Annabelle." řekl Jeff a podíval se na mě. "Jen Bella." řekla jsem a stiskla mu ruku na pozdrav. "Určitě se ti tu bude líbit." řekl a zvedl palec. Usmála jsem se a rozloučila jsem se s rodiči. Když odjeli, vzala jsem si tašku a šla s Jeffem k mojí chatce. Pár lidí už tu bylo. Občas přeběhli před chatkami a někdo vystrkovat hlavy z oken. "Tak a tady je tvoje chatka." řekl a ukázal na poslední a tu nejmenší holčičí chatku. Dál vpravo už byli jenom, kluci. Byly tam 2 chatky, takže jsem odhadovala tak 8 kluků. Holek tady bylo víc. S tou mojí 3 chatky, takže tak 11 holek. Většina lidí tu byla mladší než já. Zahlédla jsem tak jenom asi 7 lidí ve stejném nebo starším věku.
Když už jsem konečně vešla do chatky, uviděla jsem jen 3 postele. No tak co. Byla to malá chatka. Ostatní jsou většinou po 4  a potom je tu jedna pro 7. Ta je pro vedoucí tábora. Ani, jedna z postelí, ještě nebyla zabraná. Vpravo bylo okno, stůl a vzadu skříně. Vlevo byla postel a za ní palanda. Na zadní stěně bylo druhé okno. Vylezla jsem si tedy nahoru na palandu a povlíkla jsem si peřinu a polštář. Vyndala jsem si knížku a začala si číst. Knížka se jmenovala:

Mezi elfy proti své vůli

Je to moc hezká knížka o dívce jménem Felicity Morganová.

-Jednou se u nich na škole objeví kluk, krasavec, ze kterého jsou všechny holky úplně vedle. Jí to moc nezajímá, ale on je pořád za ní, jako by byla jediná holka na světě. Když ji jednoho dne řekne, že je předurčena zachránit říši elfů, pomyslí si, že se asi zbláznil. Zblázní se pak i ona a půjde s ním?-

To je z knížky. Už jsem v půlce. Teď tam ten kluk pozval Felicity na ples. Nejednou se otevřeli dveře a tam stály dvě holky. Jedna byla tmavě blond a ta druhá byla brunetka.

 Jedna byla tmavě blond a ta druhá byla brunetka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Ahoj." Pozdravila jsem. "Ahoj." řekla ta Blondýna. "Já jsem Annabelle, ale všichni mi říkají Bella." Seskočila jsem z postele a natáhla k ní ruku. "Já jsem Kathy a tohle je Tina." řekla. Ruku ani nevnímala. Daly si věci na postele a pak šly ven. "No to bude teda super." řekla jsem si pro sebe a zpátky jsem si šla číst.



První díl je na světě. Zatím nic moc, ale hned ve druhém díle se ukáže někdo nový. Někdo, kdo o Bellu bude mít zájem. Bude však mít zájem i ona o něj?

Láska na koňském tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat