Je tu menší bonus...
Už mně to tady nebavilo. Ani Andyho jsem neviděl. Chtěl jsem se projít. Když jsem šel zpátky, uslyšel jsem z vedlejší chatky Coreyho jak říká: "Ta nová s těma zrzavohnědýma vlasama teď odešla k řece. Co kdybych ji něco provedl?" a zasmál se. "Jo. Ale co?" uslyšel jsem Alexe. "Třeba na ní vybafni." napadlo Maxe. "Ne. To je moc slabý." řekl Alex. "Už vím." řekl ještě. "Nejspíš bude sedět pod mostem, tak jdi nahoru a shoď dolů kameny. Bude mokrá a špinavá." Corey s tím souhlasil. Musel jsem se rychle schovat, jelikož Corey vyšel z chatky ven. Sledoval jsem ho, jak jde k cestě k řece. To takhle nemůžu nechat.
(Na obrázku Corey. Tady ale jako slušňáček.)Pomalu jsem se plížil za ním. Po cestě se občas zastavil a hledal kameny. Když už našel dva velké, pomalu se kradl k mostu. Pak ale stoupl na větvičku a ta pod jeho vahou praskla. "Haló? Je tam někdo?" uslyšel jsem tu holku. Corey se jen potichu plížil blíž k ní. Už byl až na mostě. Shodil první kámen dolů. "Ty magore!!! Vždyť jsi mě mohl zabít!!!" uslyšel jsem jak ta holka křičí. Spadlo to totiž asi metr nebo dva od ní. To už jsem nevydržel šel jsem ji na pomoc. Mezitím ale Corey shodil i druhej kámen. Smál se a bylo mu jedno že ji mohl zabít. To už jsem ale byl u něj a chytil jsem ho za límec u trička. "Co to sakra děláš!?" Zařval jsem na něj. "No já jenom..." Začal ten magor. Už už jsem mu chtěl dát do držky, ale on se pak začal zase smát. Otočil jsem se a uviděl jsem tu holku. Najednou jsem ucítil Corey ruku. Dal mi pěstí. "Ty debile!!!" Řekl jsem a už už jsem mu chtěl taky jednu vrazit. "Ne! To stačí!" řekla ta holka a já ho pustil. "Co? Ten debil tě právě málem zabil!" řekl jsem, ale nechal jsem ho napokoji. "Málem." řekla. "Dobře. Ale s tebou si to ještě vyřídím Corey." řekl jsem a podíval jsem se zpět na ní. Corey utekl a já jsem šel k ní blíž. "Jsi v pohodě?" zeptal jsem se. "Jo. Díky za všechno." řekla a dala si vypadlé vlasy za ucho. "Tak pojď." řekl jsem a vykročil.
(Na fotce Bella)Najednou se před námi objevil Andy "Čus bro. Všude jsem tě hledal." řekl celej udejchanej. Teprve pak si asi všiml i té holky. "Ahoj. Překazil jsem něco?" řekl a usmál se. "Ne. Uviděl jsem Coreyho jak po ní hází šutry do vody tak jsem ji přišel na pomoc." řekl jsem. "Jo a mimochodem. Promiň že jsem se nepředstavil. Ryan Beaumont. Ale všichni mi říkají Rye." řekl jsem. "Já jsem Andy Fowler." řekl Andy. "Já jsem Annabelle Blacková. Ale všichni mi říkají Bella." řekla a zase si dala za ucho ten neposedný pramínek vlasů. Má moc krásné jméno. Něco mně na ní přitahovalo. Usmála se a společně jsme odešli do tábora.
ČTEŠ
Láska na koňském táboře
Teen Fiction"Ahoj. Jmenuju se Annabelle, ale nikdo mi neřekne jinak než Bella. Je mi 16 let, mám zrzavo hnědé vlasy a hnědé oči. Jsou prázdniny a já konečně jedu na tábor. Není to obyčejný tábor, kde se hrajou hry. Je to koňský tábor. Už se tam moc těším." To a...