Pennyboard

252 12 9
                                    

O týden později:
Dneska je sobota, takže jako vždy jdeme všichni čtyři ven. Sešli jsme se všichni u mně a šli směrem do města. "Na co to máte?" Zeptala jsem se kluků. Každý totiž v ruce držel pennyboard. "No... To je překvapení. Musíte si počkat." Řekl Rye a usmál se. "Přesně tak." Dodal Andy. No... To jsem teda zvědavá. To nám jako pak ujedou nebo co? Ne to ne. To by neudělali. Došli jsme až na místo, kde byl rovný chodník a moc lidí tam nechodilo. "Pojď." Řekl na mně Rye a natáhl ruku. "Co?" Zeptala jsem se. "No pojď." Řekl a já jsem ho teda chytla za ruku. Přitáhl si mně s sobě a dal mi pusu. "Koukej." Řekl a stoupl si na pennyboard. "Takhle." Řekl a dal nohy dolů. "Zkus to." Řekl a radši mně pořád držel. Všimla jsem si že Andy to učí Emmu. "Dobře, ale pomalu." Řekla jsem. "Neboj. Kdyžtak tě držím." Řekl a dal mi ruce okolo pasu. Stoupla jsem si na pennyboard a dala jsem tam nohy podle toho, jak je tam měl Rye. "No a teď se musíš tou zadní nohou odrážet." Řekl a přešel na stranu a chytil mně za ruku. "Dobře." Řekla jsem a odrazila se. Jednou. Dvakrát. Pomaličku jsem jela, než už jsem byla na konci chodníku. "No vidíš." Řekl Rye a usmál se. "A teď to zkus sama." Řekl a pustil mně. Zkusila jsem ro takhle pomaličku zpátky a pak rychleji tam a zpátky a pořád dokola. Už mi to docela šlo.  "Už ti to fakt jde. Oběma vám to jde." Řekl Rye. "Děkujeme." Řekla jsem s úsměvem. Pak si zase vzali pennyboardy kluci a šli jsme dál...

Už je to nějakou dobu co se s Ryem znám a co spolu chodíme. Dokonce i Emma a Andy se sblížili. Jednou jsem je načapala jak se líbali za stromem. Sluší jim to spolu. Jsem an nás čtyři pyšná a všechny tři mám moc ráda a jsem jim vděčná. Doufám že nám to dlouho vydrží a že se vám tenhle příběh líbil...


Ano je to tak. Tenhle příběh končí a vám chci poděkovat, že jste si ho přečetli sem. Ani nevím co mám psát, takže asi jen ahoj. Uvidíme se u mých jiných příběhů.

❤🖤   ILY guys   🖤❤🖤

Láska na koňském tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat