Najednou někdo začal do něčeho mlátit. Byl to takový divný zvuk. Položila jsem knížku a vyběhla před chatku. Uviděla jsem Jeffa jak bouchá klackem do kolejnice. "What?" řekla jsem si. Všichni se začali u Jeffa shromažďovat, a proto jsem šla taky. Přiběhla jsem tam skoro jako poslední. Za mnou už běželi jenom nějací dva kluci. Nějakej přebarvenej blonďák a brunet. "Tak. Konečně jste tu už všichni." řekl Jeff. "Teď vám představím vedoucí. Já jsem Jeff. Tohle je Eva, Karča, Martin, Tomáš, Honza a Roman." Postupně nám všechny představil. Eva byla štíhlá blondýnka s obarvenými vlasy. Mohlo ji být něco nad 20. Karča byla podobná Evě, ale neměla obarvené vlasy. Martin byl hodně vysoký, hnědovlasý a usměvavý. Tomáš byl černovlasý a trošku při těle. Honza byl blonďák menšího vzrůstu a Roman byl hnědovlasý. Vypadal že posiluje. Všichni byli starší než Eva s Karčou. "Tak a teď, pokud máte nějaké otázky tak se ptejte." Nikdo nic neříkal. "Pokud budete chtít něco vysvětlit, tak za mnou nebo za jiným vedoucím můžete kdykoli zajít." říkal Jeff. "Tak a dnes už máte celý zbytek dne volno. Nikdo nebude chodit pryč z tábora!!!" říkal Jeff. Už jsem chtěla jít, když tu jsem ucítila jak do mě někdo strčil. Ani jsem se nanadála a už jsem ležela na zemi. "Auuu!!!" řekla jsem a podívala jsem se kdo to byl. Jak nečekané. Byla to Kathy s Tinou. "Jste normální." řekla jsem a zvedla se. Oprášila jsem se a podívala se na Kathy. "To takhle normálně strkáš do lidí?" řekla jsem naštvaně. Kathy mě nevnímala a dál si povídala s Tinou. "Hej!!" Zakřičela jsem a šťouchla do ní. To už jsme měli menší publikum. Konečně se otočila. "Co chceš?!" řekla, jako by nic. "To takhle normálně strkáš do lidí?!" řekla jsem. "Co? Spadla jsi z višně? Ne asi jsi zakopla. Já za to nemůžu, že jsi tak nemotorná." řekla a zasmála se. Pár lidí se k ní přidalo. To už jsem nevydržela. "Auu!!!" Zakřičela Kathy a chytila si tvář. "Proč mě fackuješ?!" řekla, ale já jsem jí nevnímala. Otočila jsem se a odcházela. Když jsem se otočila, uviděla jsem Kathy s Tinou jak přiběhli k těm dvoum klukům, co přišli jako poslední na nástup. Ten brunet a ten přebarvenej blonďák. Vypadalo to ale že oni dva o Kathy s Tinou moc nestojí. Pak se ten brunet na mě podíval a usmál se. Pak se otočili i ostatní a já radši rychle zalezla do chatky....
ČTEŠ
Láska na koňském táboře
Ficção Adolescente"Ahoj. Jmenuju se Annabelle, ale nikdo mi neřekne jinak než Bella. Je mi 16 let, mám zrzavo hnědé vlasy a hnědé oči. Jsou prázdniny a já konečně jedu na tábor. Není to obyčejný tábor, kde se hrajou hry. Je to koňský tábor. Už se tam moc těším." To a...