Nečekaná sprcha

622 22 0
                                    

Začetla jsem se do knížky. Pak mě ale vyrušilo klepání na dveře. "Dále." řekla jsem a zavřela knížku. Do dveří nakoukl malý kluk. "Je tu Alex?" zeptal se. "Ne. Špatná chatka. Myslím, že ten je ve druhé chatce od konce." řekla jsem. "Aha. Promiň." řekl. "Ahoj" dodal ještě. "Ahoj." řekla jsem. "Už ani nemusíš zavírat. Jdu ven." řekla jsem. "Dobře." řekl a odešel. Vstala jsem a vyšla ven. Šla jsem k jídelně se podívat na dnešní plány. Zase nic.  Už mě to trošku štvalo. Už jsem chtěla ke koním. Cestou zpátky se ke mně připletla menší holka. Mohlo ji být tak nejvíc 12. "Ahoj. To bylo hustý jak jsi to natřela Kathy." řekla. Neodpověděla jsem. "Je tu někde nějaká řeka?" zeptala jsem se. "Jo. Tudy po cestě. Ale nechoď přes most. To už je mimo tábor." řekla. "Díky" řekla jsem a šla se do chatky převléct. Vzala jsem si černé kalhoty, bílé tričko s nápisem, černé boty, náramek a vak do kterého jsem si dala flašku s pitím, telefon a sušenku.

 Vzala jsem si černé kalhoty, bílé tričko s nápisem, černé boty, náramek a vak do kterého jsem si dala flašku s pitím, telefon a sušenku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z chatky a pomalu šla k řece. Než jsem odešla, tak jsem se ještě rozhlédla jestli mě někdo nesleduje. Nikdo. Super. Otočila jsem se a šla. Bylo to jenom kousíček tak 150-200 mertů. Byl tam kamenný most a pod ním se klikatila řeka. No... Spíš říčka. Sedla jsem si pod ten most na kámen a vyndala si z vaku telefon. Podívala jsem se na instagram a na facebook. Nic moc nového. Zandala jsem si ho zpět do vaku, snědla jsem sušenku a napila se. Chvíli jsem tam jen tak seděla a pozorovala okolí. Najednou jsem uslyšela prasknout větvičku. "Haló? Je tam někdo?" řekla jsem. Nikdo se neozval. Asi veverka. Najednou jsem ale dostala nečekanou sprchu ledové vody z řeky. Někdo seshora shodil šutr, který spadl kousek ode mně a já byla celá mokrá. "Ty magore!!! Vždyť jsi mě mohl zabít!!!" zakřičela jsem. Asi mu to nestačilo jelikož shodil ještě jeden a začal se smát. Zvedla jsem se a chtěla jít nahoru. "Co to sakra děláš!?" Uslyšela jsem jiný hlas. "No já jenom..." Začal ten magor. Pak ale přestal mluvit, jelikož jsem vylezla nahoru. Začal se zase smát. Viděla jsem toho bruneta jak se na něj lepila Kathy jak toho debila co na mě shodil ty šutry drží za límec trička a už už mu chce dát pěstí.

Najednou se otočil a ten magor mu dal pěstí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najednou se otočil a ten magor mu dal pěstí. Ten brunet ho pustil a chytil se za tvář. "Ty debile!!!" Řekl a už už mu chtěl taky jednu vrazit. "Ne! To stačí!" řekla jsem a ten brunet ho pustil. "Co? Ten debil tě právě málem zabil!" řekl ale nechal ho napokoji. "Málem." řekla jsem. "Dobře. Ale s tebou si to ještě vyřídím Corey." řekl a podíval se na mě. Corey utekl a ten brunet přišel až ke mně. "Jsi v pohodě?" zeptal se. "Jo. Díky za všechno." řekla jsem a dala jsem si vypadlý pramínek vlasů za ucho. "Tak pojď." řekl a vykročil. Najednou se před námi objevil ten jeho kámoš. "Čus bro. Všude jsem tě hledal." řekl celej udejchanej.

Pak si všiml mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak si všiml mě. "Ahoj. Překazil jsem něco?" řekl a usmál se. "Ne. Uviděl jsem Coreyho jak po ní hází šutry do vody tak jsem ji přišel na pomoc." řekl. "Jo a mimochodem. Promiň že jsem se nepředstavil. Ryan Beaumont. Ale všichni mi říkají Rye." řekl. "Já jsem Andy Fowler." řekl ten jeho kámoš. "Já jsem Annabelle Blacková. Ale všichni mi říkají Bella." řekla jsem a zase jsem si dala za ucho ten neposedný pramínek vlasů. Usmála jsem se a společně jsme se vrátili do tábora.

Příští díl bude takový menší bonus, takže doufám, že se vám bude líbit.
PS: Omlouvám se za chyby....

Láska na koňském tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat