Vešla jsem do první volné maličké šatny, kde jsem se převlékla do plavek. Už jsem chtěla vyjít, když tu jsem uslyšela Rye a Andyho. Chvíli jsem počkala, až projdou do sprch a pak jsem šla. Zalezla jsem do sprch, kde jsem se lehce sprchla, ale nenamočila jsem si vlasy. Prošla jsem krátkou chodbičkou a vešla do bazénové haly. Rozhlédla jsem se a uviděla tobogán, stupínky na skákání, část kde se plavalo a část kde jsme mohli blbnout. Bylo to moc hezké. Hned potom jsem začala hledat Rye. Pak jsem ho konečně uviděla. Zrovna vycházel z bazénu. Když vyšel nahoru, prohrábl si rukou své hnědé mokré vlasy, až mu stékali kapičky vody po ramenech, hrudníku a břiše. Po velice vypracovaném břiše. Musela jsem si zkousnout spodní ret. Znovu jsem si ho prohlédla a pousmála jsem se. Věděla jsem, že má svaly na rukou, ale že má i tak vypracované břicho jsem opravdu nevěděla. Ale nejlepší na tom bylo, že šel ke mně.
"Jdeš?" Řekl a já se jakoby 'probrala'. "Jo jo. Promiň." Řekla jsem rychle. On se jen usmál a šli jsme. Pak jsem ale za sebou uslyšela známé hlasy. Otočila jsem se a uviděla jsem Kathy s Tinou. O něčem se bavili, smáli se a pokoukávali po mě. "Nevšímej si jich." Řekl najednou Rye a tak letmo si mě prohlédl. "Ale..." začala jsem. "Ale co?" Řekl a zastavil se. Já jsem ale šla dál, a proto mě chytil za ruku. "Stůj." Řekl a otočil si mě směrem k sobě. Díval se na mě tak smutně, ale ja jsem měla sklopenou hlavu. Rukou mi ji zvedl a nadzvedl obočí. "Víš... já jsem si něco uvědomila." Řekla jsem. "No tak povídej." Řekl Rye. "Kathy si to asi nepamatuje, ale chodila se mnou na základce do 6. a 7. třídy. Pořád mě šikanovali kvuli ní a kvůli tomu že jsem v té době měla rovnátka. Dali mi i přezdívku." Odpověděla jsem a znovu sklopila hlavu. Slzy jsem měla na krajíčku. "Z toho si nic nedělej. Pokud si to nepamatuje tak..." "Ahoj drátěnko." To se k nám připletla Kathy. Pamatovala si to. "Co tu ztrácíš čas s ní? Nechceš jít radši s náma?" Řekla Kathy na Rye. "Ne díky." Odsekl Rye. "Ne. Klidně si jdi s ní." Řekla jsem a šla směrem ke schůdkům do bazénu. "Ale Bell..." Uslyšela jsem Rye, těsně před tím, než jsem skočila do bazénu.
Vyplavala jsem asi o pět metrů dál a chtěla jsem plavat dál, když tu najednou mě někdo chytil za nohu a stáhnul pod vodu. Když jsem se vynořila, tak jsem před sebou uviděla Andyho. Smál se. "Ty... jen počkej." Řekla jsem a stříkla po něm vodu. Pak jsme se ale nějak udobřili a plavalo jsme dál v té plavecké části bazénu. Doplavala jsme až na kraj, kde byly stupínky na skákání. Tam jsme se otočili a plavali na druhou stranu. "A kde je Rye?" Zeptal se Andy. Jen jsem sklopila hlavu a řekla. "Asi někde s Kathy..." V tu chvíli jsem ho uslyšela. Podívala jsem se nahoru a uviděla ho. Vedle něj stála Kathy a Rye na ni zvyšoval hlas. Otočila jsem se a začala plavat zase k těm stupínkům na druhé straně. Když jsem byla asi pět metrů od kraje tak mě Andy dohnal. "Vždyť on s ní nechce být. On chce být s tebou." Řekl. Najednou jsem uslyšela šplouchnutí a na mé levé straně se objevil Rye. "Promiň." Řekl. Vypadal smutně, ale zároveň naštvaně. "Ne to já promiň." Řekla jsem. "Ne. Ty za nic nemůžeš. To já. To já za všechno můžu. Kdybych ji rovnou řekl neotravuj nebo tak něco a dál se bavil s tebou, tak se nic z tohohle nemuselo stát." Řekl a já se konečně trochu vzpamatovala. Už jsme doplavali až k těm stupínkům a Andy se najednou otočil a vylezl z vody ven. "Jdu si skočit. Jdete taky?" Zeptal se a čekal na naší reakci. Rye se na mě otočil. Zakývala jsem hlavou na souhlas a šli jsme taky. "Na jednom už skákali nějací prcci od nás, ale druhý byl volný. První jsem měla jít já, ale moc se mi nechtělo jít jako první. No ale tak co. Vyšla jsem nahoru a skočila šipku. Když jsem se vynořila tak jsem se otočila, abych věděla kdo kam bude skákat, ale oni tam jen stáli s udiveným výrazem. Nechápala jsem, ale pak Rye vyšel nahoru a skočil. Taky šipku. A moc se mu povedla. Hned jak se vynořil, tak skočil i Andy. Taky moc povedenou šipku. Rye připlaval ke mně. "Já... no... nevěděl jsem, že umíš tak dobrý šipky." Řekl a já se jen zasmála. Hned potom se k nám přidal i Andy. "Ta šipka se ti fakt povedla. Ne každá holka umí šipky. No spíš jsou moc manekýny na to skákat a no tož šipky." Řekl Andy a usmál se. "Díky." Řekla jsem. "Vám oboum." Oba se usmáli a Rye zase vylezl. Chvíli jsme skákali a Rye občas skočil i nějaké to salto. Jo to mu opravdu šlo. Pak jsme ale pomalu museli jít z bazénu ven, protože už to byly skoro dvě hodiny...Tak jsem se rozhodla, že dneska vydám dva díly.
Doufám že se vám to líbí a moc se omlouvám za všechny chyby...
ČTEŠ
Láska na koňském táboře
Teen Fiction"Ahoj. Jmenuju se Annabelle, ale nikdo mi neřekne jinak než Bella. Je mi 16 let, mám zrzavo hnědé vlasy a hnědé oči. Jsou prázdniny a já konečně jedu na tábor. Není to obyčejný tábor, kde se hrajou hry. Je to koňský tábor. Už se tam moc těším." To a...