Cameron's Point
Of View"E buraz."-Marko me prodrma.
Trgnem se iz misli i pogledam ga."Kamo si odlut'ooo?"-Pita. Neću mu reći da sam razmišljao o Alex.
"Ma razmišljam."-Kažem.
"O čemu?"-Pita.
"Ma vidiš da se zaljubio."-Tyler kaže oblaćeći majicu. Sada idemo na utakmicu i u svlačionici smo, spremamo se.
"U koga?"-Pita Marko.
"Moju sestru. Al pazi buraz ako joj slomiš srce ja ću slomiti
tebe."-Tyler mi zaprijeti."Nisam zaljubljen i ja neću biti sa tvojom sestrom. Mala je zgodna al nisam zaljubljen. "-Kažem. I ne lažem, nisam zaljubljen u Alex.
Cura je ok al nisam zaljubljen. Razmišljam o njoj jer smišljam kako da joj napravim neki prank, Tyler mi je ispričao da je polila limunadu na njega pa joj se mislim osvetiti. On mi je najbolji frend.
"E burazz."-Marko me opet prodrma. Pogledam ga.
"Moramo krenuti."-Kaže. Klimnem glavom kao da razumijem.
I krenimo. Izlazimo iz svlačionice i krećemo prema nogometnom terenu. Izađemo na teren i krene himna Hrvatske. Stavimo ruke na srce i pjevamo.
I krenemo igrati. Marko šutne meni loptu a ja ju šutnem Tyleru koji zapuca gol. Ljudi na tribinama počnu vrištati sretno.
"To buraz!"-Viknem mu. Pogledam još jednom na tribine i uočim svoju sestru i Alex.
***
U jednom trenutku, protivnički igrač me šutne te padnem na zemlju.
Sudac mu da crveni karton a Aly dotrči do mene iz publike a Alex za njom.
"Jesi dobro?!"-Uspaničeno pita.
"Dobro saaam. Ne brini sekooo mojaa. Samo se ne mogu
dignuti."-Kažem i podignem ruku u znak da hitna dođe po mene. Najradije bi vrištao koliko me boli ali neću,za svoju sestru.Hitna dođe a Alex odvuče Aly natrag na tribine.
"Idemo u bolnicu?"-Upitam doktore.
"Da,mislimo da si natukao koljeno pa ćemo te morati
pogledati."-Kaže doktor."Aly će umrijeti od brige."-Promrmljam.
"Nešto si rekao? Nisam te čuo?"-Doktor pita.
"Ne, ništa."-Kažem.
Alex's Point
Of ViewTiješim Aly već 10 minuta. Čekamo da doktor izađe i kaže šta je sa Camom.
"Izlazi izlazi."-Aly poskoči.
"Doktore, kako je Cameron?"-Pitam i dignem se.
"Bit će uredu. Sada će i on izaći. Noga će ga boljeti nekoliko dana i to je to. Natukao je nogu. Doviđenja."-Kaže i otšeta.
YOU ARE READING
Brother
Romance"Tvoj brat je moja loša navika."-Kažem dok još jednom poljubim njezinog brata.