7 | 💚

275 13 3
                                    


Alexis'sPoint
Of View


"Mrzim šta sam slaba."-Promrmljam više za sebe.

Spusti me na kauč i sjedne zajedno s Aly pokraj mene. Cam se zabulji u moje lice i nakon par minuta kaže:"Izgledaš kao da te kamion zgazio."

"Hvala Kolumbo. To mi je velika podrška."-Ljuto ga pogledam.

"Daj Cam ne smiješ joj takvo što reći."-Aly mu odmah kaže te ga lupi po ramenu.

"Puding gotov!"-Tyler vikne dok ulazi u sobu.

"Jejj."-Razveselim se.

"Izgledaš kao smrt."-Promrmlja Ty.

"Hvala!"-Ljito viknem.

"Cam"-Potapšam ga po ramenu. Pogleda me.

"Odnesi me u wc, molim te."-Kažem.

Digne me i odnese. Odmah se spustim na koljena i počnem povraćati. Toliko mi je loše da je to neopisivo.

"Alexis moraš u bolnicu."-Cameron kaže.

"Ići ću kad Tyler ode u školu."-Kažem.

Nakon nekog vremena prestanem povraćati te me Cameron digne i prisloni uz zid.

Pogledam se u ogledalo.

STRAŠNO!

Blijeda sam, rasčupana,izmorena, slaba....

"Izgledam užasno!"-Viknem. Oči su mi plave kao da mi je netko zabio šaku u njih a obrazi crveni. Imam prirodno crvene obraze... A ostatak lica je blijed. To više nije biljedo nego bijelo.

"Naravno kad nisi dobro."-Cam kaže i digne me.

"Nosi me u moju sobu."-Naredim mu. Odnese me u sobu i spusti na krevet.

"Aly, budi dobra i donesi mi puding."-Kažem.

"Na zapovijed kapetane."-Kaže kao oni u Spužva Bobu i ode.

Vrati se sa pudingoom. Jejjj.

"Hvalaa!"-Viknem.

"Nema na čemu. Pazi vruć je."-Upozori me ali ju ne slušam pa stavim cijelu žlicu u usta i kada shvatim koliko je vruć vrisnem i progutam.

"Upozorila sam te."-Jednostavno kaže i slegne ramenima. Uputim joj ljuti pogled,neznam zašto.

"Ekipa, moram u školu. Alex znaš da bi ostao ali izbaciti će me izbaciti zbog neopravdanih.. Vi ostanite s njom i pazite ju!"-Tyler govori dok ulazi u sobu. 

"Dobroo. Samo idi i ne brini se dobro sam."-Kažem.

"Ćao ljudi."-Tyler kaže i stavi ruksak na rame.

"Ćaoo."-Svi u isti glas kažemo.

"I šta sad radimo?"-Pitam.

"Vodimo tebe kod doktora."-Cam odgovori.

"Dobro, ali, idem sama unutra. Vi ćete ostati u čekaonici."-Kažem.

"Može."-Slože se.

*******

"Ooh milo moje."-Doktor promrmlja.

"Loše je."-Doda.

"Dali si u krvi kada si povraćala vidjela kao ugruške?"-Pita.

"Da."-Odgovorim.

"Ouuu, jako loše "- Promrmlja.

"Možeš umrijeti u svakom trenutku. Ako te tješi, tvoja smrt neće boljeti.  Osjetit ćeš bol u ruci, neće biti jaka. I samo ćeš se srušiti."-Objasni mi.

Pokušavam maknuti suze ali ali one same idu...

"Znam da ti je teško...Isplači se ako želiš ovdje."-Doktor kaže.

"Postoji li nada da preživim?"-Pitam jecajući.

"Hmm...ne. Ako i preživiš bit ćeš u komi..."-Doktor kaže. Na to počnem još više plakati. Ne želim umrijeti!

"Žao mi je. U ovih nekoliko mjeseci sam dao sve od sebe..."-Doktor kaže.

"Znam, hvala vam."-Kroz suze kažem.

"Doktore, moramo joj staviti infuzije."-Medicinska sestra uđe.

"Znam."-Doktor kratko odgovori te ona kimne glavom i izađe.

"Na jednu ruku ću ti staviti jedno sredstvo za filtriranje krvi a u drugu krv koju trebaš."-Doktor mi objasni. Klimnem glavom i pružim ruku da stavi iglu u nju .

"Znaš, Alexis. Ovaj tjedan nemoj ići u školu. Cilj nam je da što duže živiš.. I druži se s bratom. Sada odi odmah po njega jer baš sada možeš umrijeti pa....znaš....da se pozdravite."-Doktor kaže.

"U-uredu."-Tiho šapnem. 

"Doktore."-Kažem te digne pogled s igle koju stavlja u mene.

"Mene sada boli ruka."-Kažem paničareći.

"Ne brini. Od straha. Bol će biti jako intenzivna i znat ćeš... Kad to osjetiš imati ćeš par sekundi i gotovo."-Doktor mi pojasni.

******

Tyler's Point
Of View

Sjedim na glupom satu i čekam da zvoni. Odjednom mi zazvoni mobitel. Pogledam poruku dok učitelj ne gleda a u njoj piše:'Tyler hitno dođi u bolnicu Alexis je došao kraj! Dođi ju vidjeti zadnji put!'-Tako je glasila poruka koja je došla s
Aly-nog broja.

Nebi se ona šalila s takvim stvarima!

"Učitelju moram ići sestra mi umire!!"-Glasno viknem i istrčim it učionice. Pustio sam i stvari i sve tamo.

*****

Huh, postaje napeto. Što mislite, hoće li Alexis preživjeti ili ide u raj?

Brother Where stories live. Discover now