13 |

245 14 3
                                    

Alexis's Point
Of View

Sad je 14:20 i ja sam došla na 2 sezonu(The Vampire Diares).

Još malo pa će Tyler i Aly doći.

"Caam!"-Zaderem se kada mi makne laptop iz krila.

"Još malo pa su došli a kada dođu idemo svi zajedno jest."-Kaže i ugasi laptop. Ljuto uzdahnem.

Zvoni mi mobitel . Elena? Šta ona hoće?

"Hej Ell."-Javim se veselio.

"Hej. Čula sam da ti se nešto dogodilo. Šta ti je?"-Pita.

"Ma nisam pila dovoljno dovoljno vode pa sam se onesvestila. Ništa strašno."-Naravno počnem joj lagat. Ne mora znati da sam bila nekoliko sekundi od smrti.

"Aa dobro. Zabrinula sam se. Huuh. Možeš do grada za pola sata?"-Pita.

"Naravno. Pokupi me za 15 minuta."-Odgovorim.

"Obuci onu majicu koju imamo istu. Ono šta je pupak otkriven."-Kaže.

"Ammm nemogu."-Sjetim se da imam šavove na trbuhu.

"Zašto?"-Pita.

"Ma Tyler kaže da ću prehladiti bubrege. Nebitno. Obući ću onu do koljena koju imamo istu."-Kažem. Ja sam jako dobra u laganju zapravo.😂

"A i on je taako dosadan. Dobro onda za 15 min sam ja tamo. Vidimo seee!"-Sretno vikne i poklopi.

A sada,moram se ići svađati sa Cameronom Aaliyah i Tylerom. Nema veze,moram i ja izlazit.

Tiho se otšuljam u sobu. Obučem dugu majicu  i  hlače do koljena. Stavim naočale da se ne vidi kolike podočnjake imam.

A kako da izađem? 

Prozor !!!

Odem do prozora i skočim. Ima možda 2 metra ali sam zaboravila da sam skoro umrla pa mi je tijelo jako slabo tako da padnem.

"Auuu!"-Zaderem se ali brzo stavim ruku na usta.

Suza mi krene od boli ali ju obrišem i jedva se dignem na noge.

Čim se dignem ispred mene se stvori crni auto. Elenaa..

Uđem u auto i čvrsto se zagrlimo. Možda pre čvrsto s tim da mi je stisnula šavove. S mojih usana pobjegne jedan bolan jecaj.

"Joj oprostii!"-Elena kaže i makne se.

"Pa di se Elll!"-Zaderem se sretno.

"A evo me Aleeex mojaaa! Di si ti kako si šta ima?"-Postavi brzo nekoliko pitanja.

"A evo ide ide. Gdje idemoo?"-Pitam.

"U grad. Napravila sam spoj u četvero. Jedan dečko kojeg sam nedavno upoznala i sviđa mi see! I rekao je da njegovom lijepom prijatelju treba lijepa cura i sjetila sam se
tebe!"-Uzbuđeno govori.

"Ne ne i ne! Neću ići na spoj u četvero. Jesi luda?!"-Već se počnem buniti.

"O da hoćeš.  Prijateljica si mi. Napravi to za mene. Pliiiiz."-Pogleda me sa puppy face.

"Dobro dobro samo gledaj gdje voziš!!"-Uspaničareno pristanem.

"Jeej!"-Vikne.

"Daj pusti mi Despacito da smirim živce."-Nervnozno kažem.

***

"PASITO PASITO SUAVE SUAVE SITO UNAMOTEJAMO POKITO
POKITOO!!"-Pjevamo kao nenormalne dok se vozimo. (Nisam znala kako se to točno piše..)

****

"Hajdee!"-Elena uzbuđeno vikne i povuče me za ruku.

Uzmemo stol za četvero i sjednemo.
Konobar dođe.

"Dobar dan izvolite."-Konobar ljubazno kaže i nasmije se.

"Dobar dan."-Uzvratim osmijeh.

"Može jedan...mmm...Otopljeni sladoled."-Naručim. (Neznam kako se to točno zove sry ljudii).

"Naravno."-Sa osmijehom odgovori a onda upitno pogleda Elenu.

"Ja ću Milkshake."-Kaže.

"Stiže."'Konobar kaže i krene odlaziti.

"Stavite otopljeni sladoled na moj račun. I dodajte još jedan."-Lijep dečko obrati se konobaru koji je krenuo odlaziti.

"2 otopljena sladoleda za vas i gospođicu na vaš račun?"-Konobar ponovi.

"Tako je."-Dečko kaže. Prelijep je. Crna kosa, tamno smeđe oči..

"A onaj Milkshake na moj račun. I isto još jedan. "-Neki malo manje lijep dečko kaže.

"Uredu. Stiže."-Konobar kaže i ode.

Dečki dođu do nas.

"Luka."-Dečko me pogleda sa osmijehom i pruži ruku u znak rukovanja.

"Alexis."-Uzvarim osmijeh i prihvatim ruku.

Brother Where stories live. Discover now