9 | 💗

286 15 1
                                    


Alexis's Point
Of View

Budim se, jaka bol je u mome trbuhu. Podignem majicu i vidim šavove.

Šavove!!

Jako boli. Taknem šav i jauknem.

"Alexis?"-Čujem hrapavi jutarnji glas. Pogledam u dečka pored sebe.

Ne poznajem ga...

Kada vidi da sam budna zadre se sretno.

"ALEXIS!"-Zadere se i čvrsto me zagrli. Ne zagrlim i ja njega, ne poznajem ga.

Odgurnem ga od sebe na što me zbunjeno pogleda.

"Što je Alex?"-Pita.

"Mi...mi se poznajemo?"-Pitam. Problijedio je.

"Alexis zajebavaš me?"-Pita. Kako da poznajem čovjeka kojeg vidim prvi put u životu?

"Tko si ti uopće? Gdje sam ja? Što se desilo? Kako se zoveš?"-Pitam hrpu pitanja.

"Doktore!"-Zadere se dečko. Doktor uđe. Doktor? Ja sam u bolnici? Sa šavovima? Što mi se desilo?!

"Da?"-Pita doktor.

"Pitala me tko sam."-Kaže dečko doktoru. Doktor ga zbunjeno pogleda a onda mi priđe.

"Kako se zoveš?"-Pita me doktor.

"Ja mislim Alexis."-Odgovorim mu.

"Aha, Alexis. Što ti se desilo?"-Pita.

"Kako da ja znam? Tek sam se probudila. Vi to trebate znati. Što mi se desilo? Zašto imam šavove?! I tko je ovaj dečko?"-Pitam.

"Alexis. Sada ću ti malo posvijetliti oči a ti ih drži otvorene."-Doktor kaže. Klimnem glavom. Doktor mi se približi i posvijetli mi oči.

"Mhmm dobro. A sada, dali te boli desna ruka?"-Pita.

"Da."-Dam mu potvrdan odgovor.

"Žao mi je Tyler. Ne sjeća se ničega. Pamćenje joj se možda vrati ali sumnjam. Moraš ju upoznati i opet pokupiti njezino povjerenje."-Doktor kaže dečku koji se valjda zove Tyler. Njemu se nakupe suze u očima.

"Doktore pomozite joj! Ne može dva puta proživljavati istu bol! O... znate čemu...Ovdje je umrla... I to na ovom krevetu!"-Dečko histerično govori doktoru.

"Žao mi je Tyler. Budi sretan što je živa.. Ona je prva koja je preživjela tu bolest...I čak nije u komi..."-Doktor kaže.

"Alexis...ja sam tvoj brat."-Obrati mi se dečko.

"Ti ? Moj brat? To je laž! I, uostalom, hoću vidjeti svoje roditelje. Gdje su? Dovedite mi ih. Sada!"-Govorim. Dečko i doktor se pogledaju.

"Pustit ću vas nasamo."-Kaže doktor i ode .

"Kako se zoveš?"-Pitam i okrenem se prema dečku.

"T-Tyler."-Odgovori.

"Ja sam tvoj brat. "-Tyler kaže.

"Ti? Moj brat? Kao prvo ja nemam brata i nikad nisam imala a kao drugo, želim vidjeti svoje roditelje! Gdje su?"-Pitam.

"Amm....nazvat ću naše prijatelje možda ti oni vrate sjećanje."-Baš izbjegava razgovor o roditeljima. Ma,pustit ću. Jednom mi mora reći.

"Dobro."-Slegnem ramenima.

"Harry, Tyler je. Ne! Nemoj dobiti infart . Žao mi je radi onog.. Neće se ponoviti. Nego,Alexis,ona šta te spasila od svih nasilnika i mene. E da ona. Pa,u bolnici je i skoro je umrla. Ne sjeća se ničega. Trebam tebe da joj pokušamo vratiti sjećanje."-Tyler govori. Preokrenem očima. Ugasi mobitel i pogleda me.

"Odlično ! Nasilnik koji govori da mi je brat. "-Kažem mu. Uzdahne gledajući me. Opet nazove nekoga.

"Ej Aaliyah, Alexis je budna ali ne sjeća se ničega. Niti mene! Ti i Cameron dolazite u bolnicu! Ja sam zvao Harryja a vi zovite možda Marka ili nekog od kretena koje je poznavala."-Tyler govori na mobitel. Lijepo zove prijatelje, kreteni. Opet spusti mobitel i pogleda me.

"Lijepo zoveš
prijatelje,kreteni."-Govorim mu.

"Ja tek sad vidim koliko sam sretan što sam ti brat. Teško je doprijeti do tebe i imati tvoje
povjerenje."-Tyler kaže i nasmije se.

"Što bi to trebalo značiti?"-Ljuto ga pitam.

"Da si drska i bezobrazna prema ljudima koje ne poznaješ."-Govori.

"Pa, ako se probudim i neznam šta mi se desilo a jedan kreten koji je usput i nasilnik dođe i govori da mi je brat, da. Drska sam i bezobrazna."-Kažem. Samo uzdahne i skrene pogled.

*****

Nakon nekih sat vremena uđe smeđokosa djevojka i zaleti se u mene.

"Alexis!"-Vrisne sretno.

"Da am....Ajde se odmakni od mene jer...je ovo malo pre blizu za mene."-Kažem joj. Odmakne se suznih očiju.

"Ali ti voliš kad te zagrlim."-Kaže.

"Ne volim. Ne poznajem te! Kako se zoveš uopće?!"-Ljuto govorim.

"A-Alexis. Ja sam Aaliyah. Ja sam ti najbolja prijateljica. Sestrom me
nazivaš."-Govori cura.

"H-Hej."-Uđe neki dečko. Presladak jee. Kovrčava kosa, zelene oči...

"Hej. O Harry ti si! Dođi!"-Tyler vikne. Dečko se sav isprepadan približi i dođe kod mene s druge strane kreveta.

"H-Hej Alex."-Obrati mi se dečko. Sviđa mi se ovaj kovrčavi.

"Hej kovrčavi."-Nasmijem mu se.

"Pazi ja sam joj brat i drska je prema meni on tamo neki štreberćić i njemu se i nasmije!"-Čujem kako Tyler živčano govori Aaliyah.

"Ti odjebi. "-Obratim se Tyleru.

"Kako se zoveš kovrčavi?"-Pitam sa osmijehom.

"Harry. Alexis, ja sam onaj štreber što si me spasila od tvog brata Tylera i nekih nasilnika u školi.. Sjećaš se.."-Harry kaže. Namrgođeno ga pogledam.

"Gdje su mi roditelji?"-Pitam. Harry pogleda u Tylera kao da vidi duha.

"Jesi gladna?"-Prebaci temu.

"Zašto svi izbjegavate tu temu!? Reci te mi više gdje su mi roditelji!?!?"-Derem se.

U sobu uleti još neki dečko.

"Alexis živa si dobro si!"-Dečko vrisne i zagrli me. Zagrlim i ja njega a Tyler me iznenađeno pogleda.

"Hej."-Normalno me pozdravi.

"Hej."-Pozdravim i ja njega.

"Ja sam Cameron, ti si sigurno Alexis. Pričali su mi o tebi."-Kaže dečko. On je najnormalniji ovdje.

Brother Donde viven las historias. Descúbrelo ahora