8 | 💖

287 15 0
                                    


Tyler's Point
Of View

Sjedim u čekaonici dok suze ne prestaju teći mojim licem.

Moja Alexis.

Moj anđeo.

Moja sestra.

Moja obitelj.

Moje sve.

Nemogu prihvatiti činjenicu da možda umre. Zašto mi nije rekla?! Zašto je skrivala?! Zašto je od mene to skrivala?!

I zašto ja jebeno nisam primijetio?! Toliko sam ljut na sebe u ovom trenutku!

Osjetim ruku na ramenu,podignem pogled i vidim uplakanu Aaliyah.

"Bit će ona dobro."-Dođe Cameron s druge strane.

"Ne prestaneš li plakat, ugušit ćeš se. I zato, smiri se."-Cameron priča jer se Aaliyah guši u suzama koliko i ja. I on sam potiskuje suze mada mu i ne ide.

"I ti. Isto vrijedi i za tebe."-Pogleda u Aaliyah koja više ne gleda u mene nego u vrata operacijske sale.

"Ona mi je sestra! "-Očajno kažem.

"I meni!"-Aaliyah se složi.

"DOKTORE!! DOKTORE!! DOKTOREE!! DOKTOREE!!"-Krenem vikati. Doktor dotrči do mene.

"Gdje je moja sestra?! Kako je Alexis?! Recite nešto!!"-Vičem na njega.

"Antonio!"-Zadere se doktor. Iz sale izađe dokror i pogleda ga.

"Kako je Alexis Dallas?"-Pita a doktor me uplašeno pogleda. Uplašeno? Pa blijedo je bolji izraz.

"Nemojte šutititi! Recite
nešto!"-Zaderem se na njega.

"Ona je...."

"Recite!"-Cameron se zadere.

"Pa.....polu-mrtva je. Još se borimo ali mislimo da joj je došao kraj.Žao
mi je, radimo sve što
možemo."-Gledam ga dok u meni raste ljutnja.

"Slušaj me sad dobro doktorska svinjo."-Počnem i ustanem sa stolice.

"Jebeno si doktor i trebaš spašavati ljutske živote i ne dopustit da umru. Alexis je moja sestra i moja jedina obitelj. Umre li, ja ti obećajem svojim rukama ću te zadaviti."-Unesem mu se u lice ali me Cameron odmah odmakne.

"Znam da ste u šoku ali takvo ponašanje je nedopu..-"Počne drugi doktor ali ga prekinem.

"Znate šta je nedopustivo?! To da dopustite da moja sestra umre!! To je nedopustivo!!"-Derem se na njih.

"PREŽIVJELA JE NEMOGUĆE!"-Čujemo viku doktora. Ova dva doktora brzo otrče unutra.

*****

Nakon nekih sat vremena doktor s krvavim rukama izađe.

KRVAVIM!! LJUDI!! KRVAVIM!!

Pogledam ga izbezumljeno kao i Aaliyah i Cameron.

"Ne brinite, samo je infuzija s krvi pukla i pošpricala nas sve. Tyler, vaša sestra je čudo! Uspjela je preživjeti i nije u komi! Čestitam! Uspjela je! Pobjedila je nepobjedivu borbu!!"-Doktor sa osmijehom govori.

"To! Znala sam da je Alex
jaka!"-Aly doslovno vrisne sretno i baci se meni u zagrljaj. Stisnem ju jako. Prestretan sam! Moja mala sestrica je dobro!!!!

"JES!!!"-Sretno vrisnem.

"Sutra ujutro dođite, sada su posjete zabranjene jer još spava i krhka je."-Doktor objasni.

"Želim biti tu kad se probudi."-Kažem.

"Uredu. Pođite samnom, biti ćete u njezinoj sobi kada ju dovedemo. I ostati ćete preko noći."-Doktor kaže.

"Hvala, ekipa, vama hvala šta ste bili uz mene. Idite kući, javit ću vam novosti."-Okrenem se prema Aaliyah i Cameronu.

******

Brother Where stories live. Discover now