17|

358 16 9
                                    

Aly je pokušavala umiriti Alexino smijanje. Ako Tyler čuje bit će problema.

"Alex."-Aly kaže tiho i strogo.

Alexis se nastavila smijati.

Aaliyah je bilo dosta te je ošamarila Alex koja se u trenu prestala smijati.

"Morala sam. Oprosti."-Aly tiho kaže. Alexis se neko vrijeme držala za obraz a onda nastavila smijati.

"Alexis!"-Aly se zadere. Bilo joj je dosta.  

"Ahahahaahahahah."-Alexis je nastavljala. U wc je upao Tyler vidno ljut.

"Alexis!"-Zagrmio je. Alex se stresla i prestala smijati. Aaliyah je ukipljeno stajala.

"Dopustila si joj da pije? Da se napije?"-Tyler je oštro napao Aly.

"Nisam ja kriva. Nije slušala nikoga."-Aly se branila.

"Ne smije piti!  Skoro je umrla!"-Tyler se derao. Aaliyah nije bilo svejedno. Tyler joj znači a dere se na nju...

"A-ali, nisam ju mogla spriječiti."-Aly je šapnula.

"A pogledaj kako se tak obukla!!"-Tyler  je ugroženo viknuo. 

"Alexis idemo doma!"-Viknuo je i povukao ju za ruku. 

"Jel ona to pušila?!"-Viknuo je zgroženo.

"Da"-Aly je tiho rekla.  

"O moj Bože!!"-Zaderao se.

"Idemo s vama doma."-Cam je rekao.

"Zašto ja?"-Pitala je Aly.

"Jer te ne puštam samu ovdje. I u kazni si radi ovog što si pobjegla. Nema TV-a 3 mjeseca!"-Cam je bio strog. 

Aaliyah je preokrenula očima i krenuli su prema Tylerovoj i Alexisnoj kući.

"Dobro dobro, ja ću ju odvesti gore i pomoći joj da se presvuče."-Cameron je rekao kada su došli doma.  

Tyler je bijesno klimnuo glavom i otišao popiti vode a Aaliyah je krenula za njim.

"Ajde. Ideš spavati."-Cameron je Alexis povukao za ruku do njezine sobe.

"Presvoci se."-Dao joj je piđamu.

"Nee. To je dosadnoo."-Rekla je.

"Skini majicu."-Rekao je. Skinula je majicu i krenula skidati grudnjak.

"Ne. Grudnjak pusti. Sad obuci ovu majicu."-Pružio joj je gornji dio piđame.

"A ja bi skinula iiii grudfaak!"-Nerazgovjetno je rekla.

"Alexis obuci majicu."-Rekao je strože. 

"A neee."-Rekla je. 

"Digni ruke gore."-Išao je na drugu taktiku. Digla je ruke a on joj je navukao majicu preko glave.  

Tako je bilo i za donji dio piđame.

"Idi makni šminku i operi
zube."-Rekao je.

"Neee."-I to joj je bilo dosadno.

"Ako ne opereš zube smrdit će ti iz usta i bolit će te. A ako ne opereš lice imat ćeš ogromne prišteve."-Htio ju je uplašiti.

Uplašeno ga je pogledala i otrčala u wc skinuti šminku i oprati zube. Nasmijao se ponosno.

"Ja sam genije."-Šapnuo je.

Nakon nekoliko minuta se vratila i bacila na krevet.

"Dođii samnoom!"-Viknula je na njega.

"Tyler će me ubiti."-Rekao je.

"Dođi!!"-Jače je viknula. Uzdahnuo je i legao kraj nje.

Nogama je zagrlila njegove noge. Rukama je prolazila kroz njegovu kosu uspavljujući se.

On je bio ukočen, nije se bojao Tylera ili tuče jer je bio jak ali mu nebi bilo drago da se potuče sa najboljim prijateljem.

A znao da je da ako Tyler vidi da Cam nešto pokušava s Alexis da bi ga htio odmah ubiti.

Alexini pokreti u njegovoj kosi su ga uspavljivali a nije smio zaspati. Tyler bi ga doslovno ubio.

Tyler je ušao u sobu.

"Tyler, neće ništa biti između nas. Samo ću ju zagrliti dok spava to je to. Nemoj se ljutiti."-Cam je odmah rekao.

"Dobro. Ako nešto bude-"-Cam je prekinuo Tylera.

"Znam, ubit ćeš me. Neće ništa biti, obećajem. "-Cam je rekao.

"Uredu. Imam povjerenja u tebe"-Tyler kaže i izađe.

"Š-šta je bilo?"-Alexis pospano upita.

"Ništa bebo,spavaj."-Prošaptao je. Alexis se tiho nasmije i zatvori umorne oči .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Brother Where stories live. Discover now