12 |💟

261 14 3
                                    

Alexis's Point
Of View


Budim se sa jakom glavoboljom. Šta sam napravila?

Aaaa da! Napila sam se. I NITKO me nije zaustavio! Pa koji su to debili.

Jel to loše za moje zdravlje? NARAVNO ALEXIS NARAVNO!

Ja pričam sama sa sobom. Bravo ja!😂😂😂

Pokušam se dignuti ali me vrtoglavica i muška ruka spriječe.

Čekaj šta?

MUŠKA RUKA OKO MOG STRUKA!

Stisnuta sam uz nečije tijelo,dečko ima samo bokserice..

Pogledam bolje tko je i vidim da je Cam. Aaa Cam jee...

Ček on je samo u boksericama!?

Muti mi se vid pa jedva gledam.

Spustim usne na njegovo čelo. Morala sam.

Još ga neko vrijeme gledam a onda ga prodrmam.

"Cam glava će mi eksplodirati donesi mi tabletu."-Drmam ga. Otvori oči i nasmiješi se a onda me zagrli kao da me nije vidio 2 godine.

"Čemu to?"-Pitam dok me pomalo guši.

"Skoro sam te izgubio. Više NIŠTA, NIKADA nemoj skrivati od mene. NIKADA!"-Kaže.

"Am...okej."-Vidjet ćemo.

"Idem po tabletu."-Kaže i digne se iz kreveta. Ovo je naj sexy guzica koju sam ja vidjela.

O.o

"Evo mee!"-Odjedom čujem deranje te kada pogledam vidi Cama kako mi pruži vodu i tabletu. Zahvalno se nasmijem i stavim tabletu u usta.

Popijem i dam mu čašu.

"Koliko je sati?"-Pitam

"10"-Odgovori.

"Škola!"-Zaderem se.

"A ne! Ne ideš u školu ! A ja te 'čuvam' jer Tayler i Aaliyah moraju."-Kaže.

"Ty me pustio samu i
otišao!?"-Iznenađeno pitam.

"A to...ne brini Aly i ja smo ga doslovno izgurali iz kuće."-Cam se nasmije dok govori.

"Caaam. Dosadnooooo miiii
jeeee!"-Povičem.

"Ajde ajde odnjet ću te u dnevni boravak i upaliti ti Teen Wolf."-Kaže.

"Teen Wolf sam pogledala sve sezone i nema više!"-Tužno povičem.

"Onda ću ti staviti The Vampire Diares."-Kaže dok me uzima u ruke i nosi.

"Jeeeej ! Volim The Vampire Diares! A ti gledaj samnom i gledaj kako su Damon i Stefan puno ljepši od tebeee."-Kažem i počnem se smijati. Cam napravi naj ljubomorniju facu koju sam ja ikada vidjela.

Donese me na kauč i stavi mi laptop u krilo.

"Da,znam. Pa koliko vidim dobro joj je. A neznam dali šuti. Pa nadam se nije valjda toliko glupa da se igra sa svojim životom."-Počnem slušati Cama kako sa nekim priča.

Baš o bitnim stvarima mora pričati dok se Elena i Damon ljube. (Soori ako sam vam pokvarila doživljaj, ovo je za ljude koji gledaju TVD.)

"Ej Alex,dobro si?"-Cam dođe do mene.

"Am...."-Imam dvije opcije. Opcija a) Kažem mu istinu da nisam opcija
b) kažem mu da jesam to jest lažem opcija.

"Ja...dobro sam."-Tiho kažem.

"Ajde digni se da vidim kako hodaš."-Kaže. E pa jebi ga! Šta da sad radim?!

"Ne! Mislim,nemogu. Gledam seriju ako ne vidiš."-Pokažem na laptop prstom dok mi se ruke znoje. Uvjek mi se ruke znoje kad lažem.

"Ajde mi ne laži. Digni se da vidim kako hodaš."-Oštrije kaže.

Preokrenem očima i maknem laptop. Polako se dignem dok mi glava bubnji.

Krenem hodati ali mi se jače zavrti pa krenem padati.

"Alexis!!"-Cam se zadere i uhvati me.

Odnese me na kauč te odmah stavim deku na sebe.

"Šta ti je?"-Pita.

"Ništa."-Tihoo promrmljam.

"Alex."-Čučne pored mene.

"Ne laži mi. Ništa ti se ne može desiti. Ali moraš sudjelovat."-Cam tiho nastavi.

"Boli me trbuh. Povraća mi se. Kruli mi trbuh. Glava mi puca. Vrti mi se. Hladno mi je dok sam pod dekom. Muka mi je."-Kažem brzo,sve u jednom dahu.

Cam ponovi zamnom simtome.

"Uredu , da. Doviđenja"-Cam kaže i poklopi.

"Ne idem u bolnicu."-Kažem dok ni ne progovori.

"Ne brini. Ne ideš. Samo se trebamo malo brinuti o tebi ali ako ti se ne poboljša moramo u bolnicu."-Kaže uznemireno.

"Whatever."-Promrmljam.

Brother Where stories live. Discover now