Alexis's Point
Of ViewBudim se. Pogledam na sat i vidim da je 10. Fuck! Ja moram u školu!
Ma sad mi je svejedno, došla bi na zadnja 2 sata. I dalje se pitam što je Tyleru da se onako ponašao.
I zašto me nije probudio? Zar je još ljut? Ali šta sam to mogla tako bitno vidjeti u tom dnevniku?
Oooo jejjj. Vidim mobitel na ormariću. Vratio mi ga je. Ali nije me probudio.
Uzmem mobitel i pogledam u njega. 20 propuštenih poziva i 16 poruka. Woow.
13 propuštenih poziva od Aly i
7 propuštenih poziva od Camerona. Zašto me on zvao?I 11 poruka od Aly i 5 od Camerona.
Otvorim poruke i čitam.
Alycaa:
Jutroo
Budi see
Kolumbo moraš u školu (-.-)
Alexisss
Znaš šta se desiloooo
Jesi bolesna zašto te nema?
E Tyler se jako potukao sa
štreberom.Ili ti ga, premlatio je jadnog štrebera.
Jeste se ti i Tyler posvađali danas je nemoguć?
Potukao se sa onim Markom i izderao na mene i Camerona.
Alexis jesi okk?
I sad vam čitam poruke koje koj je Cameron poslao.
Cameronn:
Šta je s Tylerom?
Jeste se jako posvađali nemoguć je danas?
Alexis dali je tebi nešto napravio?
Alexis?
Učiteljica je Aaliyah uzela mobitel ali mi je rekla da te pitam dali si okej i zašto se nisi pojavila u školi?
Kraj poruka .
Nazovem Camerona.
"Hej jesi okej kako si Alexis?"-Javi se Aly na njegov mobitel.
"Okej sam. Zaspala sam. Nije me probudio. Neznam šta mu je skoro me istukao koliko je bio ljut. Neznam zašto, nešto skriva, to je sigurno. Danas dođi do mene pa mi daj da prepišem sve šta ste radili. I ispričaj se Marku i Cameronu u moje ime. "-Kažem i rastegnem se.
"Već jesam, znala sam da ćeš mi to reći. Ali jesi ti dobro?"-Pita zabrinuto.
"Ne brini jesam."-Kažem i nasmijem se razmišljajući koliko brine o meni.
YOU ARE READING
Brother
Romance"Tvoj brat je moja loša navika."-Kažem dok još jednom poljubim njezinog brata.