JongIn POV
Azt hiszem.. csak meglepődtem azon, hogy BaekHyun ráhajolt az ajkaimra... Fogalmam sincs miért, de egyáltalán nem zavart, de tény, meglepett vele, viszont ő csak elrohant, én pedig nem tudtam hova tenni a reakcióját, így úgy gondoltam, hogy inkább ne hozzuk fel a témát, amit ő sem hozott fel, de az oldalamat szúrta a téma. Reggel nem hoztam fel a témát, nem akartam zavarba hozni.
Elmentünk sétálni, de nem hittem volna, hogy egy gyerekkori barátomba belefutok.
- Hyung - mocorog izgatottan a széken Taemin.
- Jól van, attól még, hogy azt mondtam letagadhatnál tíz évet, nem kell gyerekesen viselkedned - mosolygok rá.
Hyung.... - nyüszít fel. - Tudod, egy picit haragszom rád, tizennégy évig voltunk legjobb barátok, azután eltűntél! Hiányoztál.. - motyogja.
- Ne haragudj Tae, de tudod, hogy a szüleim szigorúak voltak velem, mire egyetemre mentem nem voltak barátaim.
- Ja tudom... még a stúdióba sem jöttél többet - húzza el a száját. - Na de most újra egymásra találtunk.. Képzeld, a szüleim még mindig azt akarják, hogy legyen érdekházasságom.
- Ne! Komolyan? Már felnőtt férfi vagy...
- Eh - int le -, én benne lennék, ha a pasi nem lenne egy fasz.
- Pasi?
- Ja...
- Körülöttem mindenki meleg? - sóhajtok fel.- Hé, én mindig is az voltam, csak te mindig mondogattad mennyire utálod őket, gondolod... Egyébként te kapcsolatok terén hogy haladsz?
- Most válok...
- Ú, haver, az szopás, mi történt, kiszerettetek egymásból?
- Megcsalt - vonok vállat. - Még mindig fáj, azt hittem a gyermekeim anyja lesz.. aha, lett belőle egy nagy semmi.
- Részvétem.. ez szívás, a szerelem szívás. Hmm.. miért nem próbálkozol be annál a vörös fiúnál? Szemre való - kacsint egyet.
- Meg a fenéket, nem vagyok meleg.
- Jaj, ne már! Csak dugd meg és egyből az leszel.
- Taemin!
- Mi van? Én meghúznám..
- Ott a lehetőség.
- Milyen szemét vagy, egy rossz barát, csak így nekem dobnád? Sajnálom azt a kölyköt.. Láttam a szemébe a magányt.. komolyan meg kéne szeretgetned egy kicsit.
- Az nem elég, hogy vele alszom?
- Óóó, és még?
- Nincs "és még"! Sok dolog történt vele, sajnálom őt, még csak egy gyerek és olyanokon ment keresztül, amit nem kívánok sok embernek.. persze van rosszabb is, de akkor is.- Megszeretted azt a kölyköt - mosolyodik el.
- Meg hát... akarom mondani, nem! - rázom meg a fejem.
- Megfogtalak - mosolya vigyorrá válik. - Figyelj, JongIn.. gondolom a válás legyengít, férfi vagy, zavarja a becsületedet, hogy megcsalt a feleséged... de komolyan megpróbálhatnád vele.
- Nem akarom..
- Makacs fafej, ahogy mindig - sóhajtja. - Gondolj bele.. neked is jól jönne egy kis változatosság.
- Ha te mondod.
- Ne legyél már ilyen...!
- Inkább dumáljunk másról - intem, amire nagy levegőt vesz, kifújja, majd elmosolyodik és elkezd másról beszélni.
YOU ARE READING
Dance Teacher || KaiBaek ||
Fanfiction✔Befejezett✔ BaekHyun meglett hívva arra, hogy általános iskolásoknak tanítson keringőt. A fiú elfogadja, ám úgy tűnik nem csak tanítgatni fog diákokat, hanem barátokra tesz szert. De várjunk csak! Az egyik osztályfőnök elítéli a melegeket... Vajon...