နင့္ - ၂၉. Z N U

16.1K 1K 41
                                    

" ဟင့်အင်း ကြယ်လေး လုံးဝလက်မခံနိုင်ဘူး "

" အဲ့ဒါဆို ကြယ်လေးဘယ်ကိုသွားနေမလဲ ကိုတို့က တစ်ယောက်အကြောင်း တစ်ယောက်သိပြီးသား လူတွေပဲ။ ကိုတို့ သုံးယောက်နေပျော်မှာပါ။ "

" ဟင့်အင်း ကြယ်လေးကြောင့် အနှောင့်အယှက်တွေ ဖြစ်မှာကြောက်တယ် နှစ်ယောက်တည်း ပျော်ပျော်နေကြပါ။ ကြယ်လေးအတွက် မစဉ်းစားနဲ့ အိမ်ငှါးနေမှာပါ။ မစိုးရိမ်ပါနဲ့ အိမ်ရှာတုန်းခဏပဲ "

" မဟုတ်ဘူး အိမ်မှာလဲ တစ်ခန်းလွတ်နေတာပဲ ပြီးတော့ ကြယ်လေးလာနေကတည်းက ပျော်ရတယ်။ အမြဲတမ်း အထီးကျန်သလိုခံစားရစေတဲ့ ကို့ရဲ့အိမ်လေး ကြယ်လေးရယ် ညီရယ်ရှိနေတော့ အရာရာပြီးပြည့်စုံသလို ခံစားရတယ်။ တကယ်ပျော်စရာ ကောင်းတယ်။ ကိုတို့ ကြယ်လေးကိုလိုအပ်တယ် "

" ရှင် ? "

" ဟုတ်တယ် ကို့အတွက် ဘုရားကပေးလိုက်တဲ့ ကြယ်စင်ခဆိုတဲ့ ညီမလေးရှိရင် ကို ပျော်တယ်။ ကို ကြယ်လေးကို လိုအပ်တယ်။ ထွက်မသွားပါနဲ့ "

" ကိုဆက်ရယ်  "

" ကို့ဘဝမှာ ဘုရားပေးတဲ့ဆုလေးတွေရှိတယ်။ အဲ့ဒါ ကြယ်စင်ခဆိုတဲ့ ချစ်စရာကောင်းတဲ့ ကို့အပေါ် အမြဲနားလည်ပေးတတ်တဲ့ ညီမလေးရယ် ကို သိပ်ချစ်ရတဲ့ ချစ်သူလေး ဇွဲထက်ယံရယ်။ အဲ့ဒီဆုလေးတွေ မဆုံးရှုံးချင်ဘူး မဆုံးရှုံးပါရစေနဲ့ ကြယ်လေးရယ်နော် "

" ကိုဆက် ကျေးဇူးတင်ပါတယ် အကိုရယ် ကြယ်လေးကို အဲ့လောက်ထိ အသိမှတ်ပြုပေးလို့ "

ကြယ်စင်ခ ရတုဆက်၏ လက်တို့ကို မြဲမြဲဆုပ်ကိုင်လိုက်သည်။ အပြုံးများကြားမှ စီးကျလာသော မျက်ရည်တို့သည် ဝမ်းနည်းခြင်းကြောင့် လုံးဝမဟုတ် ။

" အဲ့ လက်ကလေး လွှတ်လိုက်စမ်း မိကြယ်စင် "

ဇွဲထက်ယံ မုန့်ထုပ်တွေမနိုင်မနင်းနဲ့ အိမ်ပြန်လာခြင်းဖြစ်သည်။

" အာ့ဘာဖြစ်နေကြတာလဲ ငါမရှိဘူးဆိုပြီး မပြောချင်ဘူး "

" ဟဲ့ မသာကောင် လာသဝန်တိုမနေနဲ့ ငါက ငါ့အကိုကို ကျေးဇူးတင်ကြောင်း ပြောနေတာ။ ငါ ကာမေသုမိစ္ဆာကံ ကို အသက်နဲ့ရင်းပြီး စောင့်ထိန်းတတ်တဲ့ မိန်းမဟဲ့ "

နင့်  ( Completed ) Where stories live. Discover now