Adam terjaga dari mimpi lenanya apabila mendengar bunyi bising dari jam loceng nya.. Dia tersenyum sinis mengingat kejadian semalam.. Puas dia menyeksa isterinya.. Dia mencapai tuala dan masuk ke tandas.. Dia ingin melihat wajah kesian isterinya itu.. Dia melihat tiada siapa-siapa di tandas..
Takkan aku mimpi kot!? Ehh perempuan mana murah tu pergi!! "Getusnya geramm..
Selesai mandi,Adam turun untuk bersarapan dan dia melihat Anis,mummy dan daddynya rancak berbual sambil menikmati sarapan yang dihidang dari mak jah.. Dia melihat Anis segera ke dapur. Dia perasan bahawa anis ingin mengelak darinya. Dia menghampiri Anis didapur lalu memeluk belakang Anis.
Kau nak mengelak dari aku!? "Kata adam membisik ditelinga Anis..
Mana ada..abang tak sarapan? Tak yah lah macam ni nanti mummy dan daddy nampak.. Malu Anis tau.."Anis memanjakan suaranya lalu memusing badannya menghadap Adam..
Kau ni pandai ehh? Kau tak ingat apa aku buat kat kau semalam.. Kau masih tak takut dengan aku!? Kau memang nak kena!.."Adam mendekatkan wajahnya pada Anis. Adam Fikir anis akan menolaknya namun Anis merangkul lehernya..
Sayang tak pernah takut klau nak tengok,sentuh,cium dan peluk abang.. Kitakan muhrim.."kata Anis sambil mengukir senyuman sinis..
Kau ni memang kurang ajar!! Kau ni kan pemalu..asal kau boleh berani sangat nak goda aku! "Tanya adam pelik dengan perubahan Anis..
Sebab Abang lahh.. Abang cakap anis perempuan kampung kan? Anis akan jadi perempuan macam kat club tu untuk abang je.. Abang nak ke tak!?."Anis mencabar iman Adam..
Takkan kat dapur pon nak buat jugak!? "Kejut mummynya dari belakang..
Adam segera mengundur apabila menyedari perlakuannya itu dilihat mummynya.. Anis meneruskan membasuh gelas yang diminta oleh ayah mertuanya tadi..
Meja makan.
Mummy esok adam dan Anis nak balik pergi rumah Adam.. Kitaorang nak habiskan masa bersama. "Lakon adam ..
Alaa.. duduk lahh sehari dua lagi. Mummy nak luangkan masa dengan menantu kesayangan mummy.. "Kata mummynya..
Mummy, banyak kerja kat office yang adam tangguh.. Aidil tu tak larat nak selesaikan mummy! "Kata Adam lagi..
Tak boleh juga! Daddy nak kamu duduk Sini sebab esok tanggal honeymonn korang!."kata-kata daddy Adam itu membuat adam tersedak..
Huuukkkk! Huuukkk! Apa!! Honeymoon!! Tapi daddy...."tidak sempat Adam bercakap disambung oleh daddynya..
Takde tapi-tapi. Klau tak Harta warisan Datuk milik tengku khysier. Pilih honeymoon dengan Anis atau harta warisan milik tengku khaysier!? "Kata daddynya sinis.
Yela. Yela. Adam pergi honey dengan Anis.. Lagipun kitaorang nak release tension kan sayang!? "Adam memandang Anis
Yela mummy Abang pon banyak sangat kerja sampai stress kan bang!?."Anis memegang peha Adam..
Iye mummy! kitaorang nanti pergi kan sayang!? "Adam menahan dari tergoda dengan sentuhan Anis..
Abang ni senang je rupanya nak goda tunggu nanti kita honeymoon."kata hati Anis..
Apajadi nanti honeymoon!? Ohh.. anis dah bersungguh-sungguh menggoda adam dia bukan pemalu macam dulu right!?.. Tapi adam ni tergoda ke tak!? Saksikan bab seterusnya.
#vote and komen guys😘😘
#jangankomenegatiftau😄
YOU ARE READING
Kejamnya sebuah cinta [Complete ♡]
Storie d'amore[ Novel First Romance Princess™] Anis suraya - abang..."Panggilanya lembut. Anis menolak tubuh adam jatuh ke katil lalu menindih badan Adam. Lelaki itu tersenyum sinis dengan perbuatan 'isteri tak diiktiraf itu.' tengku adam irfan - kau fikir aku t...