Okula gittim. Ne zamandır gitmiyordum özledim keratayı.
Bedboyu çok seviyordum benimle ilgilendiği için onda baba şevkati görüyordum. Sırama oturdum ve anında Bedgörl geldi.
"Sen nasıl Bedboyu seversin aramıza girdin seni dövücem." dedi.
"Tm."
"Tşk."
"Öd."
Dövüşmeye başladık.
(Okul kıyafetlerimiz çok seqsi)
Bedgörlü yere yatırdım çok çılgındık yumruk atıyordum. Sonra kim geldi? Bedboy. Kimi kucağına alıp çekiştirdi? Beni. Kim havaya tekmelerini savurdu? Ben.
"Bedboy bu kız beni dövdü ona vur." dedi Bedgörl.
"Yihaaa indir beni bu bedgörlü öldürücem ben." dedim. Sahneye bak sanki ben bedgörlüm.
"Eğer daha fazla oynaşırsan dün gece işediğini sıçtığını herkese anlatırım biliyosun ben popülerim." dedi.
"Ne diyosun sen pis çocuk!1!11!1!!!1!11!" dedim. Beni yere indirdi. Sonra müdür anons yaptı.
"Masumkız ve bedgörl. Hemen benim odama çıkın!!!"dedi müdür. Bedgörl ağlayarak müdürün odasına çıtı. Bende çıktım.
"Bedgörl ve masumkız! Ndn kavga ettinzzz!!" dedi müdür.
"Müdür bey amca, msmkz bana saldırdı onu dövün." dedi bedgörl.
Müdür bana sikici bakış attı. Çok korktm. Ağlamaya başladım. "Öğretmenim o beni tehdit etti ühühühhühühüh." dedim dayanamadım odadan çıktım.
"Msmkz, msmkzzzz!" arkamdan biri adımı sesleniyordu. Acb kimdi.
Arkamı döndüm Bedboy geliyordu Usain Bolt gibi koşmaya başladım. Beni görmesini istemiyordum...
"Bdby bnm pşimdn glme!!" dedim.
"Msmkz dur sana söylemem gereken bir şey vrrr!!" dedi Bedboy. O sırada gücüm tükendi yere düştüm. Sonra karanlık.
Uyandığımda Bedboyun evindeydim. Şok oldum.
"Lan amk çocuğu beni ndn hastaneye götürmedin!?" dedim.
"Msmkz bn seni svyorm." dedi bedboy. Sonra karanlık.
Uyandığımda hastanedeydim. Bedboy yoktu. Bekledim biraz. Sonra kapı açıldı Bedboy geldi sandım. Bedboyun yanında bir şey olmaz diye osurdum. Ama gelen kişi ezelidüşmandı.
"Ben bedboyun ezelidüşmanı şimdi seni kaçı-" diyemeden kokudan bayıldı. Sonra Bedboy geldi ona olayları anlattım aferin benim kızıma dedi.
"Ben sana ait değilimmmmm! Snn kızın değilmmmmm!!" diye bağırdım. Sesimden dolayı avize Bedboyun üstüne düştü bedboy bayıldı. Süper güçlerimle serumumu çıkarıp üstümü değiştirdim. Evet bunları yapmayı idolüm Selena dan öğredim. Se-le-na, selena selena.
"Bdby lfn ölme." dedim. Sümüyüm bedboyun yüzüne düştü. Bedboy uyandı. Olley.
"Msmkz beni uyandırdın bnmle evlen." dedi bedboy. Çok heyecanlandım. Sonra karanlık.
➰
Evet bölüm biraz gecikti tyfgdhsfghjk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumkız Ve Bedboyun Maceraları
Humor"Annağğ bugün Bedboy parti veriyor da onlara gidicem biraz bedboyla sürüşeceğiz falan seneye eve dönerim." "Tabiki tatlım." ➰ "Msmkız, sen çok masumsun." dedi Bedboy gözlerimin içine bakarak. Sonra ben yüzüne geğirdim, "Çok farklısın, başka kızlar...