Uyandığımda bedboyla çıplaktık çok utanmıştım hemen şalvar ve hırkamı giydim hırkamı boğazıma kadar ilikledim ve başörtümü kafama bağladım artık imanlı biri olucaktım bu günden sonra. Çok erken uyanmıştım o yüzden abdest alıp sabah namazını kıldım.
Mutfağa inip bedboyla bana çok güzel kahvaltı hazırladım müthiş olmuştu soğanlı yumurta ve köy peyniri vardı kahvaltıda artık kapandığım için imanlı yemekler yapıyodum akşama da kuru fasulye yapıcaktım.
Bedboy üstsüz bi şekilde aşağı indi.
"Vış aney lililililililililiilililliii!!" diye bağırıp gözlerimi kapattım çok haramdı.
"Noluyo amq" dedi Bedboy.
"Bedboy ben artık namuslu biriyim hemen üstüne bişey giy artık küfür etmek yok git abdest al sabah namazını kaçırma." dedim.
"Öv bebeyim ben bad biriyim asla namaz kılmam ve küfürü bırakırsam yaşayamam." dedi. Bu çocuk çok haramdı hiç bana göre değildi çok pilavboydu eğer akrabalarım bu çocukla yaşadığımı duyarsalar namusumu temizlemeye gelirlerdi o yüzden üstüme siyah örtü geçirip evden kaçmaya başladım.
Sihirli güçlerimi kullanarak eve ışınlandım bi adbest alıp öğlen namazını kıldım dualar ettim ve annemin yanına gittim."Anne ben kapandım." dedim anama.
Annem bana aferin dedi ve bunu kutlamamız için içkili parti vermemizi söyledi. Annem yurtdışına çıkıcakmış. Ben de bütün okulu bizim eve çağırıcam.
Ama evimiz çok küçük 4 katlı ve 7619194664 metrekare ayrıca havuzlu acaba arkadaşlarım evimize nasıl sığacaklar ama deniycez.
•Parti Günüsü•
Parti günü olmuştu kapandığım için kasıklarıma gelen elbise giydim sıfır kolluydu sonra 454616 cm topuklu giydim bide elbiseme uygun bi başörtü taktım çok şık ve imanlı olmuştum.
Parti başlamıştı bütün Okul gelmişti bedboy gelince çok heyecanlandım içki içmeye başladık en yakın arkadaşlarımla.
Sonra sahneye çıktım. "Hay gayz bugün bu partide kapanmamı kutluyorum başörtü bana yakışmış mı sizce!1!1!!1!1!" diye bağırdım herkes 'evett!!!!!!!' dedi çok mutlu oldum arkadaşlarımın yanına gittim arkadaşlarımla yere oturduk ve içki içmeye başladık.
"Hadi şişe çevirmece oynayalım" dedi arkadaşım.
Hepimiz çok sıradışı olduğunu söyledik ve oynamaya başladık. Şişeyi ben çevirdim kime denk gelirse onunla öpüşcektim.
Şişeyi çevirdim bedboyundüşmanına denk geldi. Yhaa öpüşmek istemiyodum.
1 dk sonra;
Delice yiyişiyoduk tam odaya geçicekken Bedboy yeter diye bağırdı.
Şişeyi bedgörl çevirdi ve bedboya denk geldi. Yııhaaaaaaaa çok kıskanırım öpüşmesinler :(((
Öpüşmeye başladılar ben de onları kötü bakışlarla izliyodum.
Öpüşmeleri bitince kankamın sevgilisi çevirdi kankamın sevgilisiyle kardeş gibiydik en sevdiğim erkek kankimdi.
Çevirince şişe bana denk geldi çok şaşırdım kardeşim gibi gördüğüm erkekle öpüşemezdim...
30 saniye sonra;
Delicesine öpüşüyoduk bu sadece bi oyundu yani o yüzden kankam hiç kıskanmıyordu.
Öpüşmemiz bitti Bedboy çevirdi ve şişe en yakın kankam Pelinsuya denk geldi çok kıskandım yine.
Öpüştüler ağlamak üzereydim Bedboyun düşmanı çevirdi ve bedgörle denk geldi düşmanla bedgörl öpüştü.
En son turda ben çevirdim ve sonunda bedboya denk geldi. Öpüşmeye başladık çok ateşliydik odaya geçtik fan dini yaptık.
Sonra hiç bişe olmamış gibi salona döndük oyun bitmişti şat attık 64619167 tane.
Yatsı namazının vakti gelmişti herkesi eve yolladım ve abdest alıp yatsı namazını kıldım kahretsin yine çok imanlıydım.
Biraz içki kokuyodum o yüzden gusül abdesti de alıp yattım bugün çok eğlenceli ve imanlı geçmişti biraz dinlenmem lazımdı.
•••
Yine kafa bırakmayan bi bölüm ksksncşznam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumkız Ve Bedboyun Maceraları
Humor"Annağğ bugün Bedboy parti veriyor da onlara gidicem biraz bedboyla sürüşeceğiz falan seneye eve dönerim." "Tabiki tatlım." ➰ "Msmkız, sen çok masumsun." dedi Bedboy gözlerimin içine bakarak. Sonra ben yüzüne geğirdim, "Çok farklısın, başka kızlar...