Evde Bities dinliyodum ya cimin junkok yerim sizi kocacımlarım..
Sonra birden odama Bedboy girdi duvardaki posterlerimi gördü. En sevdiğim şarkıcı İsmail YK ve İbrahim Tatlıses'in fotoğraflarıyla doluydu.
"Bunlar kim?" Dedi Bedboy.
"İsmail&İbrahim onlar benim kocam biz evlencez onlar dı vampayır dayrıs da oynuyo yıha" dedim.
"Benden başka kimseye ilgi duymuycaksin." Dedi ve posterleri yırttı Bedboy. Bedboya ana bacı küfrettim.
Sonra küfür ettim diye babam duydu koşarak geldi beni odamda dövdü. Bedboy babamın kolunu tuttu ve fısıldadı.
"Onu sadece ben dövebilirim." Dedi babamı yere fırlattı. Ben de aferin Bedboy dedim.
"Hazırlan bara gidiyoruz." Dedi bedboy sertçe.
Biraz sade giyinmek istedim şık olacaktım artık o yüzden pembe-sarı abiyemi giyip saçımı ince ince maşaladım. Saçıma da turuncu güller taktığımda ve kırmızı sim döktüğümde hazırdım. Of ama baya sade giyindim bu sefer.s.s.s.s neyse yapcak bişey yok bedboy beklio.sss
Bedboy buraya son model arabayla gelmişti yeşil bir Şahin vardı tekrar aşık oldum bedboya. Hemen arabaya bindim bara geldik 10 saniyede. Sonra barın en köşesine geçtik sigara ve ter kokuyodu yha.
3873822726 tane şat attım ve dans etmeye başladım çok sexsiydim bedboy beni izliyordu sonra esmerlikte sınır tanımayan biri geldi ve arkadan kulağıma fısıldadı.
"Selam güzellik, tak jileti dudağına şah damarımdan öp beni." Dedi.
"Ne diyosun sen yıhhaaaa" dedim. Sonra bedboy uçan tekme attı adama.
"Teşekkürler bedboy beni kurtardın" dedim.
"Bu samimiyet nerden geliyor?" Dedi. Ağlamaya başladım. Sümüyüm aktı çaktırmadan bedboyun hırkasına sürdüm sonra tekrar yerimize oturduk.
Biz otururken bedgörl geldi ve bedboyun kucağına oturdu. Ben de bedgörlün saçını yoldum. O da bana tokat attı. Sonra ben de ona yumruk attım. Çok masumum.
Sonra bedgörlle yılın kavgası başladı çok kötü kavga ediyorduk hemen selenayı çağırdım. Tam Selena geldiğinde bedgörlde Hades'i çağırdı şok geçirdim.
Selena ve Hades popolarından ışın kılıcı çıkardı. Çok kötü kavga ediyorlardı çok korkmuştum. Sonra bedgörl ben ve Bedboy el ele tutuştuk Yüce Honosu çağırdık.
Yüce Honos selenanın ve hadesin kulağını çekti. "Bi daha burda kavga etmiyceksiniz ikinizi de rencide ederim" dedi. Honosun içine Aslı yenge kaçtı galiba.
Sonra herkes eve gitti. Babam eve geldiğimde çok kızgındı beni dövmeye başladı çok güçsüzdüm karanlık.............
Hastanenin kokusuyla uyandım. Annem ve babam ve bedboy geldi hemen başıma.
"Masumkız iyi misin?" Dedi bedboy.
"Sn kmsn?????" dedim. Hafıza şakası yapcaktım çok komik olcaktı ehehehe.
"Masumkız, ben bedboy şaka yapmanın zamanı değil" dedi. Bedboya hala 'sen kimsin aq' der gibi bakıyordum. Bedboy ağlıycak gibi oldu gözleri dolmuştu yha.
"Olamaz hafızasını kaybetmiş" dedi doktor......
Bedboydan;
Hemen hastanenin çatısına çıktım kendimi aşağı attım. Masumkız beni hatirlamiyodu bu acıya dayanamam.
Yere düştüm o sırada yanıma Masumkız geldi.
"Qandırdım zaaa hafızam gitmemişti." Dedi. Ben de ölmüş gibi yaptım. Masumkız sessizce ağlamaya başladı.
"AĞAĞAGAGGAAGGAGAAAA BEDBOY UYAN FIŞ ANEY LİLİLİLİLİLİLİ"
"Qandırdım zaaa" dedim ve ayağa kalktım Masumkız çok mutlu oldu.
Sonra nikah dairesine gittik ve evlenmek için adımızı yazdırdık. Sonra evlenmeden önce masumkızla benim evimde fan fini yaptık.
➰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumkız Ve Bedboyun Maceraları
Humor"Annağğ bugün Bedboy parti veriyor da onlara gidicem biraz bedboyla sürüşeceğiz falan seneye eve dönerim." "Tabiki tatlım." ➰ "Msmkız, sen çok masumsun." dedi Bedboy gözlerimin içine bakarak. Sonra ben yüzüne geğirdim, "Çok farklısın, başka kızlar...