➰Maceralar 13. Müthiş Bölüm➰

1.7K 211 176
                                    


En son silahlı adam gelmişti bayılmıştım hemen uyandım elinde silah olan kişiye baktığımda o Şamarattın'dı şok oldum kendimi yerlere attım.

Şamarattın benimle çıktığı zaman iyi biriydi ama sonra kötü biri oldu yine. Onun arkasından biri geldi olamaz bu Bedgörl dü.

Birden aklıma bişey geldi zamanı geri alma sihri yapacaktım birazdan.

"Bedboy ben senden hamileyim" dedi Bedgörl.

Çok üzüldüm ağlamaya başladım sümüğüm aktı hemen peçeteye sümkürdüm ve bedboy hariç herkes bana iğrenerek bakıyodu. Bedgörl konuşmaya devam etti.

"Masumkızla evlenemezsin o çok ezik geri zekalı amk malı aptal bok çiş kaka sümük-"

"YETHERRR1!1!1!12!1+2#^,#$**-,#?$&$(&'&#&" diye bağırdım. Kahretsin çok coolum.

Sonra Selena'dan ve Sihirli Annem den öğrendiğim sihiri yaptım.

"Zaman geriye aksın!!1!1!1!1"

1 SENE ÖNCE'YE DÖNERİZ..

Yeni bir okula başlamıştım en arka sıraya gittim tek boş yer bedboyundu.

Yanına oturdum çok yakışıklıydı mavi turuncuya çalan gözleri vardı parfümü çok etkileyici tezek kokuluydu kokusunda sarhoş oldum...

Saçları kömür sarısıydı ve pespembe giyinmişti çok asi duruyodu.

Normalde bedboylar simsiyah giyinir ama bu pembe giymiş çünküüü meridyenler arasında 11 metre olduğu için.

"Bni dha ne kdr kseceksn.s.s.s.s.s.s.s" dedi bedboy.

Çok utandım yanaklarım havuç moru oldu "Yha seni kesmiyorum.sss" dedim.

"Bana bağırmanın bedelini ödeyeceksin" dedi ayağa kalktı hemen birden bir duvar oluştu beni duvara yasladı. Bu duvar oluşmazsa wattpad uygulaması kendini siliyomuş o yüzden duvar oluşmak zorunlu.

"Adın ne"

"B-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-benim a-a-a-a-a-a-adı-m-m-m ma-ma-ma-ma-masumkız"

Kahretsin 299192737473 kere kekelemiştim çok heyecanlanmıştım.

"Sana adını soran olmadı!!!!!" Diye bağırdı bana. Çok yakınımdaydı elini duvara dayamıştı bağırdığı için yüzüme tükürmüğü geldi ağlamaya başladım.

"Ingaaaaaa ıngaaaaaa eğegegeveveveğhhhh"

Bu kadar masum kişiye bunları yapması çok kötü bişeydi ben bunu haketmiyodum..

Bedboy hemen yumuşadı bu ani ruh değişimleri beni çok korkutuyodu birden gözünün rengi değişmeye başladı önce mor oldu sonra siyah sonra mavi sonra kahverengiye geri döndü beni bıraktı kantine gitti.

Okula sadece teneffüsler için geliyoduk ders işlenmiyodu sadece edebiyat dersi vardı hoca hemen aşk nedir dedi.

Parmak kaldırdım.

"Hocam aşk bir sudur iç iç kudur" hetkes beni alkışladı bazıları çok duygulanmıştı.

"Aşk bir insanı sevmektir hoca" dedi bedboy. Oha gerçekten öyle bişey miydi aşk. Ilk defa öğreniyorum çok duygulanıp ağlamaya başladım bedboy kolumdan tutup dersten çıkardı hoca hiçbir şey demedi çünkü bedboydan korkuyo.

Bedboy beni çok hızlı çekiştiriyodu.

"Bırak, kolumu acıtıyorsun." Dedim.

"Derste söylediklerin kimin içindi masumkız, goodboy için mi!!" Dedi bedboy.

"Bırak, kolumu acıtıyorsun."

Kolumu bıraktı. "Cevap ver aşk ile ilgili söylediğin şeyler goodboy için mi!1!1*$*#*^€÷£%£"

"Goodboy kim amk tanımıyorum ben onu" daha goodboy senaryoya girmemişti ama onunla ilgili bişeyler hissediyodum bence goodboy gelince bana aşık olcak sonra bedgörl gelip bedboya aşık olucak sonra birbirimizi kıskandırıcaz.

"Bidaha derste söylediklerine dikkat ediceksin masumkiz" dedi bedboy.

"Niye yha sen benim neyim oluyosun.s.s." dedim.

"Sen benimsin."

"Tm."

"Tşkrlr."

"Öd."

Sonra o evine gitti ben de eve gittim annemle babamı uzaylılar kaçırmıştı evde tek kalıyodum hemen yatağa gittim kendimi uykunun kollarına bıraktım...

KITABI FINAL YAPMAK ISTEMIYORUM O YÜZDEN FINAL BOLUMUNU SILDIM KITAP DEVAM EDECEK💗

Masumkız Ve Bedboyun MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin