➰Maceralar 6. Müthiş Bölüm➰

3.1K 308 363
                                    

Çok mutluydum bedboyla fan fini yapmıştık.

Bu yaptığımız çok günah olduğu için hemen anneme söyledim.

"Annağğğ biz bedboyla yattık."

"Çok sevindim tatlım. Bunu kutlamak için bir şeyler yapalım." dedi anam.

"Sen nasıl karısın bana kız beni döv fln ben de evi terkediyim. Bunu da mı sana ben söyliyim mal." dedim.

"Tm. Sen nasıl Bedboyla fan fini fon yaparsın kafasında beyin yerine meyve suyu olan kız" annem bana tokat attı. Çok üzüldüm evden gaçtım.

Gidecek hiçbir yer yoktu ben de bedboya gittim.

Kapıyı çaldım. Kim o dedi.

"Selam Bedboy ben masumkız" dedim.

Kapıyı açtı. Şu an çok yakışıklıydı üstünde hiçbir şey yoktu altında bir havlu vardı. Gıllı göbeğinden sular akıyodu. Bornozun altında Atatürk orman çifliğine meydan okuyacak bacak kılları gözüküyodu. Benim de bıyıklarım çıkmıştı dün almayı unuttum çok iyi bi çifttik.

Beni içeri aldı.

"Bdby, çok sqsisin dayanamıorum." dedim.

"Msmkz, haram. Beni çıplak gördün git evimden" dedi.

Ağlamaya başladım. Hemen hastaneye koştum birden vahiy inmişti belki hamile olabilirdim bedboydan. Hani fan fini yaptık ya.

Test sonuçları geldi omg hamileyim. Çok mutlu oldum ağlamaya başladım.

Sonra goodboy geldi.

"Sn hamile msn.s.s" dedi. Çok uthandhım.

"Evet bedboydan..." dedim. Goodboy ağlamaya başladı.

"Msmkz bn sni svyrm. Ndn bni sevmedn?" dedi.

"Goodboy," dedim. Tam onu reddedicekken Goodboy dudaklarıma yapıştı. Hemen onu ittim.

"Naposun sen yhaaaa!" dedim.

"Amk bıyıkların dudağıma battı kendini ağda makinesine fırlat" dedi. Çok utandım goodboyun yüzüne osurdum ve ordan kaçtım.

Hemen eve gidip bıyıklarımı aldım. Anneme çok utandığım için hamile olduğumu söyledim. Annem çok kızdı bana.

"Tatlım çok mutlu oldum." dediğim gibi çok kızdı evden kaçtım.

Gece bedboylara gittim yine. Sarılarak uyuduk Bedboy vanilyananeyağmurdansonrakitoprakk kokuyodu. (vanilya nane yağmurdan sonraki toprak hdbgfb)

Yarın oldu. Okula gittik. Bedboyu kızlar tuvaletinin önüne çağırdım.

"Bdby, ben senden hamileym.s.s.ss" dedim.

"Hemen onu aldırıyosun baba olmaya hazır deilim!" dedi Bedboy. Bedboyun kızlar tuvaletine ittim ve ordan gaçtım. İnanamıorum çok cesaretliydim. Herkes bedboyla dalga geçti 'aahhagagshsk kızlar tuvaletine girdiğiiğiiğğğğğ!!!' diye. Bedboy bena çok kızgın bir şekilde yanıma geldi.

"Senin yüzünden herkese rezil oldum  cezanı çekeceksin!1!1!!1!1!1!!" dedi çok korktum.

Bedboy beni smacdowndaki gibi yere fırlattı. Sonra tekme attı bana çok ağladım.

Sonra vahiy indi bebeğimi düşürdüğümü öğrendim. Bedboya pandik attım.

"Dur artık senin yüzünden bebeimiz öldü.s.ss!!!!" dedim. Çok mutsuzduk herkes bizi izliodu.

"Msmkz benimle evlenir misn!1!1!1!!1!11" dedi Bedboy.

"Yıııhhhaaaa evet evlenirmmmmmmm.s.s." dedim.

Bedboy beni kucağına aldı süpermen gibi uçmaya başladı sonra ben yanlışlıkla hava basıncından dolayı gaz çıkardım Bedboyun kafası karıştı beni 497667676164 kilometreden bıraktı oç. Yere çakıldım cranium kemiğim acıyodu bayıldım...

Bu bölüm çok ağladınız dimi? Cjdmfkxk. Biraz duygusal yazmak istedim gsoskfkxkkdkfkfkfkfkgkfkfkskfk.

Sınavlar var bölüm yine biraz geç gelebilir neyse bye fkdkkg.

Masumkız Ve Bedboyun MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin