➰Maceralar 11. Müthiş Bölüm➰

1.9K 194 142
                                    

Uyandığımda bedboyundüşmanının evindeydim en son bedboyla kavga etmiştik ben bedboyunduşmanıyla çıkıyorum diye bana çok kızmıştı bedboy.

Bedboyundüşmanı yazmak çok uzun olduğu için ona bi isim koydum artık onun adı Şamarattın.

Şamarattın'ın yatağında uyanmıştım yatağında çok rahattım sanki taştan yapılmış gibi rahattı yatak...

Şamarattın odada değildi yatakta oturup bekledim Şamarattın odaya elinde yemek tepsisiyle girdi.

Çok güzel 2 kişilik kahvaltı hazırlamıştı cocopoks ve 2 tane kaşık vardı. Hemen yemeye başladık.

Yemek bitince eve gitmeye karar verdim Şamarattın ben gidiyorum diye ağladı ama Evimi özlemiştim eve gelince annem hizmetçimiz Katya Su ile konuşuyordu.

Annem beni görünce çok mutlu oldu kaç gündür eve ugramıyordum beni çok özlemişti.

"Niye geldin" dedi.

"Anne burası benim evim çöpte mi kalıyım amq" dedim.

"Of tamam yürü git" dedi odama çıktım annem bana her zamankinden daha kibar davranıyordu neden acaba.

Birden okulu özledim okula yardırmaya başladım bedboy'u 1 gündür görmemiştim hemen Şamarattın dan ayrılmalıydım çünkü bedboyu seviyodum...

Okula varınca masumkızınkankasının yanına oturdum hemen. Goodboy beni görünce hemen yanıma geldi of bu da bana aşık Peşimi birakmiyo.

"Masumkız benimle çıkışta sinemaya gitmek ister misin?" Dedi. Ben de Şamarattın la çıktığım için ve bedboyu sevdiğim için kabul ettim hemen.

Çıkışta sinemaya gittik Goodboy biletleri aldı film başlamadan önce "Ben bi lavaboya gidiyim başörtümü düzeltcem" dedim.

Lavaboya gelip başörtümü tekrar duzelttim. Sinema salonuna girince Goodboy un yanına oturdum film başladı Goodboy bana yaklaştı ve beni öptü!1!1!1!!11!22!2++!2!/×/+^÷&

Hemen geri cekildim çok utanmistim yüzüm Türk bayrağı rengindeydi.

O sırada sinema salonuna aynı anda hem bedboy hem de Şamarattın girdi çok sinirlilerdi Goodboy u dövdüler sonra bedboy Şamarattın'ı dövdü.

Bedboy beni kucağına alıp uçmaya başladı ve cok romantik bi cümle söyledi.

"Bu hikaye bn bitti demeden bitmez.s.s"

Çok duygulandım ağlamaya başladım. O sırada sümüyüm bedboyun koluna aktı bedboy iğrenip yine beni 3728376474 metreden bıraktı yere düştüm baygınlık geçirdim.

Bedboy hemen selenayi çağırdı. Selena geldiğinde şok olmuştu hemen beni iyileştirmeye çalıştı ama olmuyodu uyanamıyodum...

"Mahmut Tuncer ve Ajdarı çağırmamız gerekiyor!!!!!111!1!1" dedi selena.

Hemen sihirle Mahmut ve Ajdar geldi Ajdar, Mahmut ve selena bana aynı anda sihir yapiyodu Mahmut hızlıca halay çekmeye başladı Ajdar da muz yiyodu kendime gelmeye başladım ve uyandım çok mutluydum hemen Ajdar ve Mahmutla foto cekildim instaya attım anında 281276263 beyeni geldi çünkü Ajdarı ve Mahmut Türkiye'de çok popilerdi.

Onlar sihirle eve döndüler bu sırada bedboy kaldırımda oturuyodu. Yanına gittim ve ona sarıldım bedboy dedi ki "Msmkz bnmle evlen.s.s" sokakta "EVETTTTTTT!!!" Diye bağırdım annemler çok sevinecekti çünkü 17 yaşında evlenme kararı aliyoduk....

Bugün en mutlu günümdü çok duygulu bir gün olmuştu ve cok eylenmiştim............

382837263636 gün sonra yeni bölüm kananwnwnexoksjsh neyse bb umarım beğenirsiniz bütün yazım yanlışlarını bilerek yapıyorum bu arada eylenmek, beyenmek gibi zkamwnnabs

Masumkız Ve Bedboyun MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin