➰Maceralar 8. Müthiş Bölüm➰

2.5K 266 212
                                    

Uyandığımda bedboyun evindeydim en son üstümden at arabası ve vapur geçmişti ama ben ölümsüzdüm.

Birden kapıdan sihirli birileri girdi.

"Masumkız sen ölümsüz vampirbüyücümelezsin. Seni 576611. Boyuta götürmeliyiz."

Omaygat çok şaşırdım.

"Bn bdby'u brakmam." dedim.

"Bedboyuna başlatma sen sihirlisin dünyayı kurtarman gerek" dedi sihirli adam.

Çok sinirlendim elimden ateşlibuzz çıkarıp adama attım aa nasıl yapmıştım çok sinirliydim.

Sonra Bedboy geldi.

"Aaa uyandın mı masumkız seni yolda yatarken buldum evime getirdim." dedi sonra sihirli adamları gördü.

"Bunlar kim ameka" dedi.

"Ben sihirliyim.s.s beni almaya geldiler Bedboy. Ama beni senden ayırmalarına izin vermicem.s.ss" dedim.

"Tm masumkız."
"Tşk"
"Öd"

Sihirli adamlar bana büyü yapmaya çalıştılar. Hemen onlara buzluhavaaa gücümü gönderdim.

Sihirli adam beni havaya kaldırdı ddm nlyo.

Sonra hemen Bedboy geldi sihirli adama yumruk attı ve adam yere düştü. Kavga etmeye başladılar. Bedboy sihirli adamın her yerini kan etmişti sihirli adam Bedboyun çüküne tekme attı Bedboy ağlayarak geriye düştü. Çığlık attım.

"Bidbiyyyyyyyy!1!1!1!!!1!11!1!"

Sihirli adamlar beni yanına aldı ve tam ışınlanıcakken ufuklardan bir ses geldi.

"Bırak kızı." aman Allah'ım bu en sevdiğim sanatçı olan Mahmut Tuncer'in sesiydi.

Mahmut Tuncer halay çekerek sihirli adamlara uçan tekme attı. Bende hemen buzluateşlitoprakk gücümü kullandım.

Sihirli adamlar ağlayarak paralel evrene geçti Mahmut Tuncere teşekkür ettim. Tam onu eve yollıycakken bana nasiat verdi.

"Mantık seni A noktasından B noktasına götürebilir, fakat halay ise her yere."

"Peki üsdat" deyip onu evine yolladım.

Eyvah Bedboyu unuttum!1!!1 hemen salona koştum Bedboy yerde hareketsiz yatıyodu Bedboyun yüzüne osurdum bu ona iyi gelicekti.

Birkaç saniye sonra gözlerini açtı ve dudaklarıma yapıştı sonra ağzıma geğirdi çok romantikti çok mutluydum.

Sonra biraz bedboyla fan fini yaptık ve uyuduk...

***

Masumkız Ve Bedboyun MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin