Bugün okul vardı hemen erkenden kalkıp abdest aldım sonra artık kapalı olduğum için okul eteğimi küloduma kadar kıvırdım.
Önceden gömleğimin ilk üç düğmesini açıyordum artık kapalı olduğum için ilk 10 düğmesini açık bıraktım.
Abartılı olmayan bir makyaj yapacaktım o yüzden yüzümü fontetenle yıkadım biraz da yanaklarıma sim döktüm kirpiklerimi biraz rujla boyadıktan sonra sade makyajım bitmişti.
Dolaptan eşarbımı alıp kafama bağladım kapalı olmak çok yakışıyordu bana bizim okulda en fazla 5 tane kapalı vardı onlar da götleri açık geziyorlardı ama ben her yerimi örtüyorum.
Aşağı inip kahvaltı masasına oturdum annem ve babam beni tebrik etti kapandığım için babam doğuştan kayıptı ama kapandığımı duyunca hemen bizim eve geldi ve annemle barıştılar.
Okula yürüyerek gitmeye başladım bugün jetimle gitmiycektim hava çok güzeldi bi ton yağmur yağıyordu Bedboy bu havada beni yolda görüp arabasına alsın diye yürüyordum.
Sonra yanıma bi araba yaklaştı bu bedboyunduşmanı idi.
"Masumkız gelsene bi" dedi.
Masum olduğum için hemen arabaya bindim.
"Kapalı olmak sana çok yakışmış" dedi ve bacağıma dokundu.
"Pis sapık napiyosun sen yhaaaaaaaaaa" dedim.
"Masumkız lütfen benimle çık" dedi ve dudaklarıma yaklaştı.
Artık kapalı olduğum için ve Öpüşmek çok haram olduğu için bedboyundüşmanının dudaklarına yapıştım.
Sonra okula geldik el ele. Okula girdiğimizde Bedboy ağlamaya başladı. Çok kıskanmıştı beni kendini yerlere atıyordu ağlamaktan.
"Bedboy lütfen benim için böyle yapma kendine yeni birini bulabilirsin" dedim bedboya. Ama bedboy anlamıyordu yerlerde yuvarlanıyordu sonra bedboya sakinleştirme büyüsü yaptım.
O an Selena geldi birden. Bütün herkes donmuştu. Selena zamanı durdurmuştu.
"Herkesin içinde nasıl sihir yaparsın Masumkız!" Diye bağırdı bana selena.
Ağlamaya başladım kendimi yerlere atıyordum ağlamaktan.
Sonra selena herkese 5 dakika önceki olayı hafızadan silme büyüsü yaptı ve gitti çok mutluydum.
Sonra okul bitti çıkışta bedboy kolum sıkıca tuttu.
"Bırak, kolumu acıtıyorsun." Bu cümle wattpaddaki hikayelerde kullanmak zorundaymışız kullanmazsak hikaye siliniyormuş.
"Bedboyundüşmanı ile çıkıyor musunuz?!" Diye bağırdı bana. Ağlamaya başladım kendimi yerlere atıyordum ağlamaktan sonra kafamı yere vurdum karanlık...
➰
Ya her bölümü "sonra karanlık" diye bitirmeyi çok seviyorum jsjsjdjfj.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumkız Ve Bedboyun Maceraları
Humor"Annağğ bugün Bedboy parti veriyor da onlara gidicem biraz bedboyla sürüşeceğiz falan seneye eve dönerim." "Tabiki tatlım." ➰ "Msmkız, sen çok masumsun." dedi Bedboy gözlerimin içine bakarak. Sonra ben yüzüne geğirdim, "Çok farklısın, başka kızlar...