Dün bedboy bana evlenme teklifi etmişti bugün de evleniyoduk.Gelinliğimi sade seçmistim mor ve pembeydi üst taraf mor alt taraf pembe ve kırmızı bir tülü vardı herkes çok beyencekti.
Bugün düğünüm olduğu için açılmıştım düğünden sonra tekrar kapancam.
Düğün kır düğünüydü kırda mangal yapcaktık ve plastik sandalyeler olacaktı bedboyun ailesi çok zengin olduğu için böyle şık şeyler yapmıştık.
Saçımı sepet örgü yaptırmıştım önden perçem bırakıp o perçemleri kabarttılar ve turuncu kırmızı çiçekler taktılar. Çok güzel olmuştum yhaaaaaaa.s.s.s
Son olarak 82827172 ceme lacivert topuklu giydim ve hazırdım...
Bedboy yanıma geldi ve dedi ki "Çk güzelsn.s.s" ben de bedboyu çok beyenmiştim çünku yeşil damatlık ve mor ceket giymişti.
Bedboyun koluna girdim ve düğün başladı hemen nikah masasına oturduk şahitler masumkızınkankiletası ve komikşapşikmasumkızınerkekkankası idi.
Nikah memuru konuştu.
"Bla bla bla siz Şagarattın kızı masumkız evlenmeyi kabul ediyon mu?" "EVET!1!1!1!!11" diye anırdım.
"Bla bla bla siz Dakarattın oğlu bedboy maaumkızla evlenmeyi kabul ediyon mu?" Dedi. Tam bedboy evet diycekken Bedboyundüşmanı Şamarattın geldi.
"DURUNN!!1!1!11!1 BU EVLILIGI KABUL ETMIYORUM CUNKI BEN BEDBOYDAN HAMILEYIM!" Dedi. Ayağa kalktım hemen bedboya bağırdım. "Bu da nedemek oluyo Bedboy?!?!?!?!??!"
"Valla hiçbir şey bilmiyorum masumkız" dedi bedboy şaşkınca. Ben de bedboyun yüzüne uçan tekme atıp kaçmaya başladım. Deli gibi ağlıyodum 82827172 ceme topuklu ile kırlarda koşmak çok zordu. Özel güçlerimi kullanmaya başladım çok hızlı koşuyodum ayağımdan alevler çıkıyodu gelinliğimi elimle topladım 38282838 km hızla koşarken yere düştüm sonra karanlık...
➰
Uyandığımda şamarattının evindeydim bedboyundüşmanı yani.
Hemen şamarattının yüzüne osurdum ve dedim ki "Bedboydan hamile kalmaya utanmadin mi sürtük!!!!"
"Masumkız, şaka yapmıştım... sen bedboyla evlenme diye numara yaptım cunki seni hala seviyordum... Sen en son benimle çıkıyodun aq niye bedboyla evleniyonuz?!!"
"Yha bedboy benim ruh eşim bn onu seviyorum..ss.s" dedim.
"Sen benimle evleneceksin msmkz" dedi ve bana tokat attı.
Ağlamaya başladım. "Bedboy da bana msmkz derdi ühühühühüüü"
"Bunun için mi ağliyosun amk" dedi ve uçan tekme attı.
Baygınlık geçirdim ve karanlık....
➰
Uyandığımda bedboy ve şamarattın dövüşüyorlardı hemen kalkıp onları ayırmaya çalıştım. Bedboy bana yanlışlıkla tekme attı şamarattın da tokat dedim ikinizin de amk sonra ayrıldılar özel güçlerimle şamarattını bayılttım ve bedboyun evine geldik.
Gelinliği çıkarttım ama giyecek bir şeyim yoktu bedboy da hemen anlayıp dedi ki "istersen sana bedboyunkızkardeşiii'nin kıyafetlerinden verebilirim" dedi. Çok sevinmiştim bedboy elinde kıyafetlerle gelip odadan çıktı.
Bedboyunkızkardeşiii de kapalıydı bu yüzden siyah çarşaf ve beyaz iç don getirmişti bedboy hemen giydim ve abdest alıp akşam namazını kıldım.
Sonra bedboyla aynı yatakta uyuduk. Evlenmeden haramdı ama biz kötü bir şey yapmıyoduk sadece uyuyoduk yatakta.
Sabah uyandığımda hemen banyoya gittim makyajım kendinden yapılıydı çünkü eee dağlar denize paralel olduğu için.
Hemen mutfağa gidip selena gibi sihir yaptım kahvaltıyı hazırladım sucuklu yumurta, sigara böreği, patates kızartması, menemen, sosis kızartması ve omlet yapmıştım sadece bedboyla ben olduğumuz için çok şey yapmak istemedim.
Bardaklara çaylımeyvesuyu doldurduktan sonra bedboyu kahvaltıya çağırdım.
Bedboy aşağı indi yeni uyandığı hali çok sexsiydi.
Kahvaltı yapmaya başladık bedboy çok üzzgün duruyodu noldu dedim hemen anlatmaya başladı.
"Babam iflas edecek ve senin babanla ortak ikisinin iflas etmemesi için evlenmemiz gerekiyo." Dedi.
"Ama benim babam doğuştan kayıp" dedim.
"Babanı bulmuşlar baban hemen 2 saniyede şirket kurmuş ve babamla ortak olmuş o yüzden evlenmemiz lazım yoksa ikisi de batarlar" dedi. Çok üzüldüm ağlamaya başladım.
"Ama ben senle evlenemem"
"Neden"
"Çünkü düğünde bi tramva yaşadım bi daha düğün yaparsak bedgörl gelip 'ben bedboydan hamileyim' der diye çok korkuyorum.s.s.s.s.ssss" dedim.
"O zmn amarikada evleniriz" dedi.
"Hani siz iflas ediyodunuz aq" dedim.
"Kına da gelen takılarla düğün yaparız" dedi çok mutlu olmuştum hemen kahvaltımi bitirdim ve sofrayı sihirle topladım birazdan bedboyla dışarı çıkcaktık.
Giyindim ve tam çıkmak için kapıyı açmıştım ki karşımdaki silahlı kişiyi görünce sonra karanlık oldu.
➰
Kitabın okunma sayısı çok düştü ve ben iyice saçmalamaya başladım yakın bi zaman da final gelebilir bilemiyorum şu an.
Bi dahaki bölüm için sınır koyuyorum.Sınır; 50 vote 60 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masumkız Ve Bedboyun Maceraları
Humor"Annağğ bugün Bedboy parti veriyor da onlara gidicem biraz bedboyla sürüşeceğiz falan seneye eve dönerim." "Tabiki tatlım." ➰ "Msmkız, sen çok masumsun." dedi Bedboy gözlerimin içine bakarak. Sonra ben yüzüne geğirdim, "Çok farklısın, başka kızlar...