Bio je to dan kao i svaki drugi.Sunce je sjalo svugdje osim na vampirski grad.Bio je zaštićen od sunca,jer kao što znate vampiri ne podnose sunce.To je ono što je Belli najviše nedostajalo.Sunce koje miluje njezinu kožu,sada blijedu od nedostatka svjetlosti.Iako blijede puti Bella je bila najljepši vampir.Na licu su se najviše isticale njezine velike plave oči.Nijedan vampir nije imao takve oči i po tome je bila posebna.Te oči su skivale bol i tugu.Iako je vanjštinom ličila na pravog vampira u duši je bila mala,krkhka djevojčica željna ljubavi i pažnje.Većinom su svi vampiri imali sablasne crvene oči koje su nastajale postupno,što su više ljudske krvi popili to su oči bile crvenije i strašnije.No vampiri su bili ponosni na to.Bella nije željela izgledati kao oni,jer ih se bojala.Tjerali su joj strah u kosti iako je bila jedna od njih.Otkada je došla živjeti u ovaj grad doznala je dosta toga o vampirima.Imalo je 5 glavnih stvari koje svaki vampir mora znati o sebi,pa ih je i ona morala naučiti...
•Vampiri koji su nisu rođeni tako nego su postali imaju manju želju za krvlju,ali transformacija počinje odmah čim se pretvore u vampira
•Vampiri koji su se tako rodili do svoje petnaeste godine mogu živjeti kao normalni ljudi,a zatim počinje transformacija
•Vampiri mogu izaći na sunce samo uz jednu posebno ogrlicu,koju nitko još nije pronašao,još je samo legenda
•Vampire može ubiti jedino kolac u srce,izlazak na sunce i ugriz vukodlaka,sve ostalo kao što je sveta voda,križ...ih može samo malo oslabiti
•Ako vampir prekrši zakon,ovisi o pravilu koje je prekršio čeka ga ili bičevanje ili smaknuće,na najgori način,bace ga u grad vukodlaka gdje ga oni izgrizu od smrti,to je najbolniji način
Bella se zgrozila na samu pomisao da je bace među ubojice vampira,među vukodlake.No znala se često popeti na vrh brda Tor i promatrati grad njezinih neprijatelja.Činio joj se puno bolji i sretniji.
Bella:"Ahh,ako je moja sudbina bila da postanem čudovište,bar sam mogla biti vukodlak.Čini mi se da je njima mnogo bolje nego nama.Oni imaju sunce,koje meni tako nedostaje."
Zaplakala je.Začula je majku kako je zove,iako je njezina majka bila kilometrima daleko.Vampirski sluh.Bacila je posljednji pogled na kako ga ona zove "Grad Sreće".Brzinom svjetlosti nacrtala se ispred svoje majke.
Majka:"Bella,draga,požuri se na trg.Stari Vincent sad će držati predavanje o vukodlacima."
Stari Vincet bio je najstariji,prvi vampir.Nitko neznam kako je mogao postati vampir,a on nam to nije htio otkriti.Imao je više od 3500 godina.Kad je Bella stigla na trg predavanje je već počelo.Kroz gomilu progurala se do prvog reda.Predavanje je bilo grozno.Toliko toga o ubijanju i krvi.Bella je zamalo nije onesvijestila.Kad je pao mrak,svi vampiri su se okupili na trgu,a tradicijonaln mjesečno okupljanje vampira radi strategije o napadu na vukodlake.Bella se jedina nije pojavila na tom događaju.Otišlaje na Tor i promatrala "Grad sreće".Oblaci su skrivali mjesec i vukodlaci su se također okupili na njihovom trgu.Odmah je prepostavila da je razlog isti.Vampiri i vukodlaci se bore stalno i uvijek ima mrtvih.Bella još nikad nije sudjelovala u borbi,ali u sljedećoj vjerojatno hoće jer sutra počinje...počinje novo razdoblje njenog života...mnogo gore od ovog jer od sutra Bella mora početi ubijati...ne svojom voljom.Jednostavno će imati tu potrebu,neće se moći kontrolirati.To vampiri zovu "Razdoblje smrti".Događa se samo vampirima koji se rode takvi.Pošto su 15 godina živjeli bez potrebe za krvlju ona sad postaje toliko jaka da ju je nemoguće spriječiti.Počinje oko godinu dana nakon što su postali pravi vampiri.Ona je željela umrijeti,samo ispariti,nestati...Pogledala je prema brdu nasuprot Tor-a,brdu grada vukodlaka zvano Wings.Njezin poseban vid opazio je nekoga tamo,taj netko kretao je vrlo brzo,kao da bježi od nekoga ili se skriva,ne želi da ga netko ili nešto vidi.Pogledala je bolje i vidjela...
Ovo je 1.dio.Nadam se da je dobar.Malo je kratak,ali potrudit ću se da drugi budu duži. :)
Komentirajte što mislite...
YOU ARE READING
BELLA
VampireŽivot vampira Belle prava je ironija.Djevojka koja ne voli rat,ubijanje niti krv...ustvari je vampir.Savršen stroj za ubijanje.Prolazeći kroz loša i dobra razdoblja svog života,Bella će shvatiti da ne možeš promijeniti svoje podrijetlo,ono si što je...