Vidjela je nekog dečka.On je pogledao prema njoj.Brzo je odvratila pogled.Kad je opet pogledala prema tamo vidjela je samo neku životinju.Odjednom je počela rasti i rasti.Pogledala je prema Belli i vidjela je njegovo crvene oči.Vrisnula je.Ta stvar je podigla pogled i krenula prema Belli.Iako su ta brda dosta udaljena zvijer se brzo pojavila pred Bellom.Ona je počela udaljavati,no zapela je preko kamena i pala.Zvijer se našla nad Bellom i ona nije mogla pobjeći.Počela je vrištati i otimati se,ali zvijer je bila prejaka.Pogledala ga je u oči i shvatila da je to vukodlak.Počela je još jače vrištati shvativši da je u životnoj opasnosti.Vrisak se čuo sve do trga gdje su se nalazili svi vampiri.Krenuli su prema brdu da pomognu Belli.Vukodlak ih je čuo i przo pobjegao.Kad su došli na brdo pitali su Bellu što se dogodilo,a ona im je sve ispričala.Brzo su je odveli u grad da je pregledaju.Bilo je sve u redu.No vampirima je bilo čudno to što je vukodlak imao crvene oči,inače oni imaju smeđe oči jer se hrane životinjama.Sljedečeg jutra Bella je probudila sva u znoju.Sanjala je one crvene oči...Danas počinje potpuna transformacija.Pogledala je kroz prozor svoje sobe i osjetila neku nelagodu.Ustala je i otišla do trga.Tamo je bio Stari Vincet.
Vincet:"A Bella tu si.Danas je tvoj dan danas postaješ vampir i konačno ćeš otkriti što moraš napraviti."
Bella:"Kako mislite što moram napraviti,mislila sam da je to samo tako,samo običan dan..."
Vincet:"Ne nimalo,to je jako važan da i pogotovo nije običan."
Bella:"Ali...ja..."
Vincet:"Ne želiš postati vampir...znam vidi ti se u očima.Ali moraš to je tvoja sudbina i ne možeš je mijenjati."
Bella je pogedala u pod i pustila suzu.Okrenula se i otrčala kući.Kad se spustio mrak,vampiri su se okupili na trgu.Deset mladih vampira među kojima je bila i Bella stajali su na kako ga oni zovu "Kamenu početka",jer tamo počinje život vampira.Na njemu je bilo isklesano na njihovom dravnom jeziku:"Ovdje sve počinje,rađa se nova generacija koja će poraziti neprijatelje i zavladati svijetom."Bella je bila jedini vampir koji nije bio uzbuđen i sretan radi ovoga.Zamalo da nije zaplaka ali se suzdržala.Svatko od njih dobio je poseban zadatak.Neki su morali isisati krv ljudima,a ostali kao i Bella su se trebali potući s vukodlakom,ubiti ga i donijeti njegovo srce.Ako ne uspiju u jednom podhvatu,mogu pokušati s drugim,a ako i tad ne uspiju.Zauvijek će biti protjerani iz vampirskog grada.U među vremenu isto to se događalo i kod vukodlaka.U ponoć se 5 vampira i 5 vukodlaka našlo na livadi koja djeli da 2 grada.Izabrali su se parovi i borba je počela.Koliko god su se te dvije skupine mrzile tijek tog razdoblja nisu se smijeli sukobljavati,takav je bio zakon.A vampiri koliko god zli i grozni bili strogo su se pridržavali zakona koje je rekao prvi vampir,Stari Vincet.o je vrijedilo i za vukodlake,njihove zakone govorio je Stari Louis,najstariji vukodlak.Došao je red na Bellu.Ispred nje na livadu je izašao najljepši dečko kojeg je ikada vidjela.Imao je taman tem.crnu kosu i smeđe-crvene oči.Znala je,to je bilo onaj vukodlak koji ju je napao.U njoj su se počeli miješati osjećaji mržnje i ljubavi.Dečko joj se svidio,ali nagon koji joj je usađen u gene nije joj dopuštao da se prepusti osjećaju ljubavi.Pogledi u im se susreli...nasmiješili su se jedan drugome.Oboje je preplavio osjećaj sviđanja i ljubavi,ali obaveza prema svojoj vrsti bila je jača.Kad je mjesec provirio iza tamnih oblaka taj dečko se trnsformirao.Crvene oči sjele su se na mjesečini.Bella je odjednom osjetila nešto...znala je da to nije dobar osjećaj nije dobar.Svaki vampir osjeti ga kad se mora dokazati pred skupinom.Oči im postaju crvenije no kasnije poprime prijašnju boju.No kad je Bella podigla pogled njezine oči nisu bile crvene,nego svjetlo,svjetlo plave.Poput stakla.Mogao si jasno vidjeti svoj odraz.Otvorila je usta,a u njima su zasjali bijeli očnjaci.Krenula je na tog dečka i on na nju...Sudar dvaju svjetova ovoga puta bio je drugačiji...Vatra koja je inače buja izmađu dva supernika ovoga puta bila je blaža,drugačija...Nije bila puno mržnje,već osjećaja nesigurnosti...
2.dio nadan se da će vam se svidjeti...Ne obazirite se na pravopisne greške pisala sam u žurbi. :)
YOU ARE READING
BELLA
VampireŽivot vampira Belle prava je ironija.Djevojka koja ne voli rat,ubijanje niti krv...ustvari je vampir.Savršen stroj za ubijanje.Prolazeći kroz loša i dobra razdoblja svog života,Bella će shvatiti da ne možeš promijeniti svoje podrijetlo,ono si što je...