Part 10

114 8 3
                                    

Neka svjetlost dopirala je iz spilje.Čim su se vrata skroz otvorila...Jacob,Bella i Harry ostali su u čudu.Na tisuće i tisuće zlatnih ogrlica.Dok su Bella i Jaocb ulazili oprezno unutra u slučaju da ima nekakvih zamki nešto ih je gurnulo.Kako su pali na pod aktivirali su zamku...pod se otvori i onu su propali u neku rupu.Kad su pali do dna pogledali su gore i vidjeli Harry-a kako se smije.

Bella:"Harry pomozi nam da izađemo.Nešto nam se gurnulo unutra.Pomozi nam."

Harry:"Ti nisi baš najpametnija zar ne?"

Jacob:"Znao sam.Vidiš Bella rekao sam ti.On nije dobar."

Bella:"Harry kako si mogao? Zbog tebe vampiri neće imati zaštitu."

Harry:"Joj srce mi se slama.HAHAHA."

Harry je otišao a Bella i Jacob su ostali zarobljeni.Bilo je previsoko čak i za njih.Bella je počela plakati.

Bella:"Ma super za sve ovo sam ja kriva.A stavarno sam mislila da ćemo uspijeti.Da ću napraviti barem nešto korisno u svom životu."

Jacob:"Nemoj tako Bella nisi ti kriva.Ali istina trebala si me poslušati i otjerati tog Harry-a."

Bella:"Kako sam glupa..."

Jacob:"Možda još ima šanse nije mogao sam sve one ogrlice ponijeti sa sobom."

Bella:"Istina."

Odjednom su čuli korake.Netko se približavao rupi.Pogledali su gore i vidjeli...Roxy.

Bella:"ROXY??Što ti tu radiš?Zašto nisi u selu???"

Roxy:"Vidjela sam te da odlaziš i odjedom sam se trgnula i opet bila ona stara.Pobjegla sam za tobom jer sam znala da će se nešto loše dogoditi...imala sam neki osjećaj.No nakon one velike oluje izgubila sam se haha i malo sam vas teže pronašla ali vidite uspijela sam."

Jacob:"Roxy pomozi nam da izađemo."

Roxy im je pomogla.Tako mala a tako pametna.Bella se i dalje čudila kako ih je uspijela pratiti.Gdje je našla toliko snage u tako malom tijelu.No Roxy je bila jača nego što se to mnogima čini na prvi pogleda.Kad su izašli vidjel su da je sve na svom mjestu i da Harry nije uzeo ni jednu jedinu ogrlicu.Vjerojatno je otišao po nekoga da mu pomogne sve ovo ponijeti,ali kome??

Bella:"Ja i dalje ne kužim što će Harry-u ove ogrlice?"

Jacob:Neznam."

Roxy:"Ja znam."

Bella:"Ti znaš ?? Kako??"

Roxy:"Čula sam ga dok je govori kako će ogrlice prodati nekome Greg-u"

Jacob:" Greg Black. To ime nisam dugo čuo..."

Bella:"Tko je Greg Black?"

Jacob:"Lovac.Ali ne običan lovac,on lovi vampire i vukodlake."

Bella:"Kako to da ja nikad nisam čula za njega."

Jacob:"Pa ti si došla kasno.O njemu se ne priča već godinama,samo oni koji su se rodili i odrasli u selu znaju za njega."

Bella:"Jel jako opasan taj Grag Black."

Jacob:"Da jako je opasan.Vjeruj mi osjetio sam to na vlastitoj koži."

Bella:"Što se dogodilo?"

Jacob:"Greg Black je ubio moju sestru i mog malog brata a mene je ozlijedi jedva sam se izvukao."

Bella:"Čini se kao opasan tip."

Jacob:"I je.Bilo bi nam bolje da krenemo."

Uzeli su sve ogrlice i krenuli nazad.Došli su do grada i svi su bili sretni što ih vide.Nisu mogli vjerojati da su preživjeli.No ostao je jedan problem Harry će se vratiti u spilju i vidjeli da nema ogrlica.Vjerojatno se već i vratio i traži ih.Možda su u opasnosti.Tko zna Harry ih je možda slijedio do sela.

Bella:"Tko zna gdje je Harry sad?Možda nas traži."

Jacob:"Meni se čini da se on tebi i dalje sviđa."

Bella:"Sviđao mi se,ali nemogu voljeti takvu osobu.Ali nikad ga neću voljeti kao jednu drugu osobu."

Jaocb:"Koga?"

Bella:"Ma nije važno."

Sljedećeg dana kad se Bella probudila vidjela je da nema Roxy.Počela ju je dozivati ali se nije javljala.Bella je skoro počela plakati misleći da ju je Greg Black oteo.No onda je kroz vrata ušetala Roxy.Bella ju je snašno zagrlila.

Roxy:"Što je tebi?Zašto me grliš?"

Bella:"Pa probudila sam se i nije te bilo nigdje mislila sam da te Greg Black oteo."

Roxy:"Nije me nitko oteo seka.Morala sam otići do starog Vinceta da se ospričam što sam pobjegla."

Bella:"I što je rekao?"

Roxy:"Da je ljut na mene ali da će mi progledati kroz prste ovaj put."

Bella:"Dobro onda."

Tako je i prošao taj dan,ništa posebno se nije dogodilo,ali navečer je došla oluja.Nitko nije mogao izaći iz svoje kuće.Jacob je ostao prespavati kod Belle.U trenutku kad je sat otkucao ponoć čuo se vrisak...

Ovo je još jedan dio.Nadam se da vam se sviđa.Komentirajte što mislite :))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BELLAWhere stories live. Discover now