Došao je i taj dan.U trenutku kada je nestalo sunce vampiri i vukodlaci su pohitali prema Londonu.Jednom u nekoliko tisuća godina opet su mogli danju napadati ljude.U gradu je ubrzo nastao pravi kaos.Čuli su se vriskovi i plač nedužnih ljudi koji su završili kao hrana za ova nadnaravna bića.Vampiri bi isisali krv,a vukodlaci pojeli meso.Na taj dan kao da je ona mržnja između njih nestala radili su kao jedno shvativši da je to najbolji načim za potpuno uništiti ovaj grad na današnji dan.Podjelili su se u skupine i za manje od pola sata cijeli grad je bio pod njihovom vlašću.Kad su razorili London otišli su u obližnje gradove.Vijest o njihovom napadu proširila se svijetom.Svi su se bojali za svoje živote.Oni su bez problema mogli putovati,bili su brži od svjetlosti.Kretali su se tiho,nečujno.Napadali su brzo kao pravi lovci,kao prave ubojice.Bella i Jacob po prvi put su uživali u onome što rade,ni sami ne znaju zašto.Taj osjećaj te jednostavno obuzme i neda ti mira,dok ne napraviš ono što on želi.Ubijali su na stotine ljudi,harali su Engleskom,ubrzo i Europom.Na ostalim kontinentima bilo je još vampira i vukodlaka,tako da je cijeli svijet bio u opasnosti.N a svim mogućim vijestima ljudi su mogli čuti za zlo koje se oslobodilo.Kuće su se zaključavale.Ljudi su se skrivali na svim mjestima gdje su mogli.Bella i Jacob te još neki njihovi prijatelji ostali su u Londonu da dovrše posao.Došli su ispred neke kuće te upali unutra.Ubili su sve koje su našli.Bella se spustila u podrum jer je čula nečiji plač.Polako je postajala ona stara.Pogledala je u ormar i tamo zatekla velike smeđe oči na najslađem licu.Bila je to mala curica,Roxy...
Roxy:"Došla si po mene.Odvedime ne želim više biti tu jako me je strah.Pomozi mi seka."
Bila je to Roxy prava kćer ljudi koji su je posvojili.Njezine seka.Ne po krvi,ali Bella ju je jako voljela.
Bella:"Ne brini Roxy.Nitko ti neće ništa napraviti.Ja sam tu."
Nije znala što da napravi.Nije ju mogla ubiti,to je bila njezine sestra.Uzela ju je u naručje i odvela vani.Došla je do Starog Vinceta i ispričala mu je sve.Odlučio je poštediti Roxy,pustiti ju da živi.Ali kod koga?Nije mogla naći snjezine roditelje roditelje.Prepostavila je da su mrtvi.Kuća u kojoj je pronašla Roxy bile je kuća Roxy-ne prijateljice Viktorije.Bella je znala da će Roxy biti ubijena,ako ne napravi nešto,jedino što je može spasiti.Bella je prekrila Roxy oči nekom maramom i ugrizla je za vrat.Roxy je pala na pod i počela se grčiti od bolova.Bella nije mogla gledati pa je okrenula glavu i zaplakala.Nakon nekog vremena,okrenula se i vidjela svoju malu sestru.Istu kao inače.Roxy se nasmiješila a u ustima su joj zasjali mali bijeli očnjaci.Bella ju je zagrlila i rekla...
Bella:"Žao mi je.Ali bolje ovako,nego da si umrla."
Roxy:"Nema veze o čemu god da pričaš."
Bella se nasmijala i ispričala Roxy sve.Iako je imala samo 5 godina sve je dobro razumijela.Čak je i ona ovako mala znala da je bolje biti vampir nego umrijeti.Njih dvije otišle su u grad vampira po naredbi starog Vinceta.Pomrčina je uskoro završila i svi su se vratli kući.Ubijeno je više od sto milijuna ljudi.Puno i previše mislila je Bella.Jacob se također vratio,ali među zadnjima.Bella mu je prestavila svoju sestru Roxy,najnovijeg vampira.Na livadi pod zaštitom od sunca našli su se prvi predci i razgovarali o nečemu.Svi su se okupili da čuju što će se dogoditi.Razgovor je trajao dugo,tako da su na kraju svi otišli doma,umorni od bitke i čekanja.Sljedeći dan pričalo se po oba grada da ćemo danas navečer saznati nešto vrlo važno.Bellu je mučilo što to imaju za doznati,uvijek je bila jako znatiželjna,no jednostavno se mora malo strpiti.
YOU ARE READING
BELLA
VampireŽivot vampira Belle prava je ironija.Djevojka koja ne voli rat,ubijanje niti krv...ustvari je vampir.Savršen stroj za ubijanje.Prolazeći kroz loša i dobra razdoblja svog života,Bella će shvatiti da ne možeš promijeniti svoje podrijetlo,ono si što je...