Bella je bila nestrpljiva,jedva je dočekala večer.Kad su se svi okupili konačno je i ta važna vijest došla na vidjelo.No,svi je škoirala,nisu mogli vjerovati što to čuju.Proglašen je mir,mir između zakletih neprijatelja.Nakon što su prvi predci vidjeli kako dobro vkodlaci i vampiri rade zajedno složili su se da bi im život bio jednostavniji da nisu u ratu.I tako više nije bilo mržnje.Svi su se odjednom počeli slagati.
Bella:"Jacob,pogledaj ovo.Prije 5 minuta su se mrzili a sad...Samo zbog nekoliko riječi prvih predaka.Zbilja im jako vjeruju."
Jacob:"Istina.No na neki način dobro je to što više naše vrste nisu u ratu,zar ne?"
Bella:"To je odlično,ionako je taj rat bio besmislen.Ovako je puno bolje."
Jacob se nasmiješio.
Bella:"Zašto se smiješ?"
Jacob:"Ma ništa."
Otišli su po Roxy jer su je morali povesti Starom Vincetu.Morala je ići u nešto kao školu.Bila je neiskusna i morala je po nešto naučiti,ako želi preživjeti.Dani su prolazili...Sve je bilo drugačije od tog dana kad je rat završio.
Bio je to dan,tmuran,siv nije bilo sunca.Ostalima je to loše,dan kad nemogu izaći na zrak i kad su svi nekako tužni,ali ne i za Bellu,za nju i ostale vampire taj dan je bio savršen.Nije bilo sunca,mogli su šetati i izvan svog grada.Bella i Jacob su otišli u šetnju s Roxy.Po šumi koja je svojim stablima skrivala livadu na kojoj su živjeli.Ta šuma bila je predivna,prepuna životinja...Neke od njih postale su i hrana.Dok su se tako šetali i smijali nečemu što je Roxy govorila,Bella je nešto čula.Brzo se okrenula.Nikoga nije bilo tamo,ali ona je bila sigurna da je nešto čula,a njezin sluh je još nikad nije izdao.
Jacob:"Bella što je bilo?"
Bella:"Čula sam nešto kako ide prema nama."
Jacob:"Možda je samo neka životinja,nemoj se brinuti."
Bella:"Možda,ali ne vjerujem.To nije bila životinja."
Jacob:"Ako se bojiš možemo se vratiti."
Bella:"Ma molim te.Ja se ničega ne bojim.Nitko mi ne može ništa.Ja sam najbolji ubojica na svijetu."
Jacob:"Imaš pravo i ja pitam gluposti."
Dok su tako pričali nisu primjetili da je Roxy otišla daleko od njih,hvatajući nekog leptira.
Jacob:"Hey Bella...Ne bih htio stvarati paniku,ali...gdje je Roxy?"
Bella:"Ne,ne gdje je??Roxy,vrati se.Ne Jacob nemogu je izgubiti.ROXY!"
Jacob:"Ne brini naći ćemo je"
Počeli su je tražiti,ali ništa.Kao da je u zemlju propala.Bella je počela plakati,a onda odjedom stala.
Bella:"Opet taj zvuk,kao da nas slijedi."
Jacob:"Da i ja ga sad čujem.Kao neko disanje ili tako nešto.I približava nam se.Možda je to Roxy."
Bella:"Ne to nije Roxy.Ovo je nešto veliko i opasno.Nešto što vjerojatno nismo vidjeli nikada prije."
Samo su se pogledali i nastavili potragu.Taj zvuk ih je i dalje slijedio,proganjao.Ali kao da ih nije mogao sustići ili nije želio...Nisu je pronašli pa su se odlučili vratiti u grad,potražiti pomoć od Starog Vinceta.No kad su izašli vidjeli su Roxy kako sjedi na livadi i igra se sa svojim lutkama.Prišli su joj i pitali gdje je bila.
Roxy:"Što to tebe briga ja sam velika cura.Mogu ići sama svugdje."
Bella:"Kako to razgovaraš što je s tobom?"
Roxy:Pusti me.Glupa si."
Bella je bila u čudu.Njezina draga pristojna sestrica totalno se promijenila.Nikada nije bila ovakva i nisu znali razlog toga.Možda jer je postala vampir,jel Bella za sve to kriva.Odveli su se do Starog Vinceta,možda on pronađe razlog.Kad su je uzali za ruku da idu ona je počela vrištati i otimati se.Jacob ju je uzeo,prebacio preko ramena i odve do Vinceta.Ona ga je tukla nogama i vikala.Stari Vincet im je rekao da je preko noći ostave ovdje.Otišli su kući.Jacob je prespavao kod Belle jer je ona bila tužna i ostao je s njom kako bi ju tješio.Bella je mislila da je ona kriva zbog toga.Da je ona te koja je pretvorila Roxy u bezobraznu curicu.No nije znala da postoji nešto više.Nešto gore od ugriza vampira ili vukodlaka.Postoji nešto jače,veće,moćnije od njih samih.Nešto s čim će se tek upoznati i to nešto će im promijeniti živote...
Evo još jedan dio.Nadam se da će vam se svidjeti.Znam da nema puno događaja ali dalje će biti zanimljivije. :)
YOU ARE READING
BELLA
VampireŽivot vampira Belle prava je ironija.Djevojka koja ne voli rat,ubijanje niti krv...ustvari je vampir.Savršen stroj za ubijanje.Prolazeći kroz loša i dobra razdoblja svog života,Bella će shvatiti da ne možeš promijeniti svoje podrijetlo,ono si što je...