Kad se spustila noć Bella i Jacob su izašli iz jedne špilje u kojoj su se smjestili preko dana.Put je bio naporan,kretali su se samo po noći i to im je jako otežavalo pu i oduzimalo puno vremena.Nisu se mogli sjetiti nijednog načina kako bi Bella mogla hodati po suncu.Jacob i Bella otišli su do planine za koju se mislilo da je tamo pokopan Lucas.Nisu bili sigurni u to ali vrijedilo je pokušati.Mjesec nije bio pun pa nije bilo opasnosti da se Jacob transformira.Mjesec im je osvjetljavao put...Hodali su kroz šumu i začuli kako nešto šuška.Pomslili su da j samo neka obična životinja.
Jacob:"Ma vjerojatno je to neka životinja.Hajde moramo ići dalje da nađem sklonište prije nego sunce izađe."
Bella:"Vjerojatno si u pravu.Idemo"
Nakon nekoliko sekudi nešto ogromno je iskočilo iz mraka i napalo Bellu.Srušilo ju je skočivši na nju jer je bilo puno veće od nje.Bella je brzo reagirala i bacila ga sa sebe,ustala se i nastavila boriti s tim stvorenjem.Jacob joj je pomagao ali stvorenje je bilo pre jako čak i za njih dvoje.Nisu znali što je to točno bilo,mislili su da je njega životinja kao medvjed...dok to stvorenje nije nešto reklo.Na veliko čudnjenje Belle i Jacoba stvorenje je moglo pričati.Štoviše to stvorenje se transformiralo u običnog čovjeka.Bio je visok kao oni,pričao je kao oni.Belli je sve to bilo čudno pa je na trenutak pomislila da sanja.Stvorenje se predstavilo.
xXx:"Dobra večer! Nadam se da vas nisam uplašio,mislio sam da ste netko drugi.Netko koga već dugo čekam."
Rekao je to i nasmiješio se nekakvim podmuklim osmjehom.
Bella:"Nema veze svatko se može zabuniti,pogotovo kad je ovako mračno."
xXx:"Istina...Nego da se predstavim moje ime je Harry.Čuvar sam ove šume."
Jacob:"Čuvar?Mislio sam da se oni ne otkrivaju tako lako."
Harry:"Istina ali ja sam drugačiji.Ne volim pravila i uvijek ih kršim jer kako se kaže "Pravila su tu da se krše."
Bella:"Tako i ja mislim."
Bella se nasmiješi.
Jacob:"Bella trebali bismo krenuti dalje.Uskoro će sunce izači i trebamo pronači zaklon.Ne želiš valjda umrijeti."
Bella:"Naravno da ne želim.Harry znaš li možda neko jesto gdje se možemo sakriti od sunca.?"
Harry:"Znam slijedite me."
Harry je hodao puno ispred njih i za to vrijeme Bella i Jacob su razgovarali o njemu.
Jacob:"Nešto mi je ne sviđa kod njega,nekako je čudan.Mislim da laže,mislim da nije Čuvar."
Bella:"Ajme Jacob...On je Čuvar kako možeš sumnjati.Vidiš kako je drag."
Jacob:"Mislim da nije dobra ideja otići s njim.Okrenimo se i nađimo sami svoje skrovište."
Bella:"Radi što oćeš...Ja idem s njim."
Jacob nije htio ostaviti Bellu samu s njim pa je protiv svoje volje otišao s njima.Harry ih je odveo do neke špilje.Sunce samo što nije izašlo.Uspjeli su ući na vrijeme.Tamo su ostali cijeli dan i pričali.Dobro,Bella i Harry su pričali Jacob se držao sa strane.Razmišljao je o tome dali da vjeruje Harry-u ili ne? Izgledao mu je nekako čudan i čudno se ponašao,kao da nije pravi Čuvar.Kad se noć spustila krenuli su dalje s jednim suputnikom više.Još jedan razlog za sumljanje u njega.Čuvar ne bi samo tako napustio mjesto koje čuva.Njihov zadatak je čuvati to mjesto i braniti ga ako treba i svojim životom.Na svakom tom mjestu nalazi se nešto važno što ne smijetiti biti ukradeno...Postoje četiri takva mjesta...sva su posebna...no samo vampiri i vukodlaci znaju gdje se točno nalaze.Za ljude je to samo još jedna obična šuma,obično more ili planina.No one imaju tajnu,ukradle li se taj predmet iz npr. šume,sve šume na svijetu nestat će...Isto tako s morima i ostalim mjestima.
Harry:"Nego zašto vi idete tražiti tu neku ogrlicu?"
Bella:"Pa ovoga..."
Jacob je prekine.
Jacob:"Kako znaš da mi idemo tražiti ogrlicu nismo ti ništa rekli o tome."
Na trenutak je Jacob mislio da ga je razotkrio.
Harry:"Vjesti se brzo šire Jacobe.Saznao sam još jučer da se spremate na put."
Bella:"Jacobe vidiš.Ne budi bezobrazan."
Sve to i dalje bilo čudno.No Jacobu se činilo da se Belli sviđa Harry.Bio je visok negdje kao Jacob.Imao je plavu kosu i plave oči.Bio je predivan a to je i Bella mislila.Dani i noći su prolazili,a cilj je bio sve bliže.Bližili su se planini za koju su mislili da skriva ogrlice...Odjednom jedne noći počelo je grmiti i sjevati.Bella i Jacob su odjednom shvatili da nema Harry-a.Gledali su oko sebe ali nigdje ga nisu mogli vidjeti...
JOŠ JEDAN DIO.ZNAM DA NIJE NEŠTO ALI NISAM BAŠ IMALA INSPIRACIJE...NADAM SE DA SE VAMA SVIĐA. :)
YOU ARE READING
BELLA
VampireŽivot vampira Belle prava je ironija.Djevojka koja ne voli rat,ubijanje niti krv...ustvari je vampir.Savršen stroj za ubijanje.Prolazeći kroz loša i dobra razdoblja svog života,Bella će shvatiti da ne možeš promijeniti svoje podrijetlo,ono si što je...