Sljedeće jutro kad se Bella probudila vidila je Jacoba kako gleda kroz prozor.
Bella:"Jacob što to gledaš?"
Jacob:"Okupili su se na livadi opet..."
Bella:"Što je sad bilo?"
Jacob:"Neznam.Idemo pogledati."
Bella:"Evo samo tren."
Jacob:"Ajde čekam te ispred kuće."
Bella:"Može,ajde."
Bella se brzo prebukla.Izjurila je vani jer kao i uvijek jako ju je zanimalo što se to tamo događa.Kad su stigli na livadu,nisu mogli ništa čuti i vidjeti.Bilo je puno vampira i vukodlaka,svi su vikali,govorili međusobno...Kad su se probili do prvog reda,vidjeli su Starog Vinceta,Starog Louisa i Roxy između njih.Objasnili su Belli što se događa.Nisu joj rekli sve pojedinosti,jer nešto od toga je strogo čuvana tajna.Roxy je nešto ugrizlo i to nešto ju tjera da se ponaša tako bezobrazno.Ostala je sa prvim predcima dok oni ne riješe sve i vrate staru Roxy.Mislili su da ce ostati samo tako bezobrazna da je to jedino što ce se dogoditi.No Roxy je postajala sve gora i gora.Postajala je zla.Željela je ubijati i mučiti ne samo ljude nego i vampire i vukodlake.Napadala je sve što se kreće i uskoro postala preopasna.Nisu znali što će s njom pa su je privremeno zatvorili.Bella je odlučila otići u šumu,pronači to neko stvorenje kojeg se čak i prvi predci boje.Kad se spustila noć krenula je,naravno i jacob s njom.Nije ju mogao pustiti samu.Bio je mrkli mrak jedva se išta vidilo.Hodali su tako šumom dok nisu čuli grmljavinu.Spremala se velika oluja,no Bella nije htjela otići dok ne otkrije što to luta ovo šumom.Počela je padati kiša i puhati jak vjetar.Bilo je jako hladno,ali Belli to nije smetalo za razliku od Jacoba.On je bio vukodlak a oni osjećaju hladnoću,a vampiri ne.Puhalo je sve jače i bilo je sve hladnije,pa se Bella zbog Jacoba odlučila vratiti.
Bella:"Vratimo se kući,ali sutra ćemo se vratiti i tražiti to stvorenje."
Jacob:"Naravno,tražit ćemo ga dok ga ne nađemo."
Bella:"Hvala ti što mi pomažeš.Super si prijatelj."
Bella ga je poljubila u obraz.
Jacob:"I ti si super prijateljica.Jedina si koja kao i ja želi biti normalan čovjek a ne čudovište."
Bella:"Znam da ćemo jednog dana postati bolji i vampiri i vukodlaci neće ubijati ljude i možda konačno nađemo riješenje za sunce.Možda pronađemo onu ogrlicu,narukvicu što je već."
Jacob:"Da baš.Bella to je samo legenda,a i da postoji nitko je dosad nije našao,a vjerojatno ni neće."
Bella:"Nikad ne reci nikad."
Bella se nasmijala.Stigli su kući.Preko noći oluja se smirila.Ujutro su otišli do Roxy.Bila je malo mirnija,vjerojatno ju je umorilo što je onoliko vrištala.Bila je bolje te su prvi predci rekli da će joj vjerojatno biti bolje.Bella je odlučila dok se Roxy oporavlja učiniti ono šo se nitko do sada nije usudio,otišla bi iz grada u potrazi za ogrlicom koja štiti vampire od sunca.Otišla je do Jacoba pitati ga hoće li joj pomoći.
Jacob:"Ti si totalno luda.No kao i uvijek neću te pustiti samu.Idem s tobom."
Bella:"Znala sam da ćeš pristati."
Nasmiješila se i zagrlila ga.Ta vijest proširila se gradom i na dan njihova odlaska svi su ih došli pozdraviti.Krenuli su po noći i putovali samo po noći.To ih je strašno usporavala,ali nije bilo drugog načina.Bella je naglas ispričala tu legenu,Jacob ju je slušao.Ispričala ju je nekoliko puta ne bi li shvatili gdje se nalazi ta spilja.
A legenda ide nekako ovako:
"Prije mnogo mnogo stoljeća dok još nije bilo ni 100 vampira ni vukodlaka.Dok ih bilo malo,dok nisu znali sve svoje moći jedan od vampira zvan Lucas otkirio je biljku koja pomješanja vodom daje smjesu koja štiti vampire od sunca.Napravio je mnogo ogrlica koje su vampiri nosili i mogli su hodati dok je vani bilo sunce.No kako se njihov broj povećavao Lucas nije mogao napraviti toliko ogrlica.Potpuno je poludio od posla i jednog dana izašao je na sunce bez oglice i umro.Prije smrti ukrao je sve ogrlice koje je napravio i skrio iz negdje ne planini,nije rekao gdje samo na planini.Nitko ih još dosada nije pronašao,a vjerojatno ni neće jer su skrivene tako dobro i zaštićene su svakakvi zamkama."
No Bella je stvarno željela pronaći tu ogrlicu kako bi konačno opet mogla hodati po suncu.Kao što je radila prije.Sunce joj je zbilja nedostajalo.Jacob je znao za to i odlučio joj je pomoći kako bi Bella nakon svih nevolja i boli što je prošla opet bila sretna i kako bi opet mogla hodati livadom dok na nebu sija sunce.
Još jedan dio.Ndam se da vam se sviđa.Oprostite na pravopisnim greškama ako ste ih našli. :)
YOU ARE READING
BELLA
VampireŽivot vampira Belle prava je ironija.Djevojka koja ne voli rat,ubijanje niti krv...ustvari je vampir.Savršen stroj za ubijanje.Prolazeći kroz loša i dobra razdoblja svog života,Bella će shvatiti da ne možeš promijeniti svoje podrijetlo,ono si što je...