Vysvědčení...#1

152 5 0
                                    

Crrrrr
Zazvonil budík v 7:00 ráno(To je pro mě něco jako půlnoc😄)Monika:Cože 7:00?!?!? Jdu ještě spát...Budík jsem odložila na 5 min.. To bych ale nebyla já kdybych ho neodložila ještě 2x!😂 Takže kolem 7:15 jsem se konečně dopracovala k tomu že jsem byla vzhůru (To už je pro mě zázrak!) Potom jsem si chvilku projížděla sociální sítě ale nic zajímavého jsem nenašla takže pro mě s úplně úžasným časem 7:20 jsem vylezla ze své postele.
Potom jsem si vzala oblečení a šla jsem šla do koupelny(ta je v mém pokoji,mám svou vlastní)osprchovala jsem se umyla si vlasy pak jsem si je ještě vyfénovala a potom jsem je ještě nakulmovala a taky jsem si oblékla to oblečení...Vzhledem k tomu že už bylo 7:30 tak jsem si na sebe naplácala make-up a šla jsem se nasnídat po snídani už bylo 7:45 tak jsem si rychle zbalila věci a řekla jsem mámě ahoj i když jsem vůbec nevěděla jestli už náhodou není v práci.
S časem 7:50 jsem nastupovala na autobus (To je na mě dost dobrý) za 5 min. jsem byla tam.
Pak jsem rychle vběhla do školy,přezula a převlékla jsem se a běžela do třídy,tam jsem přišla tak akorát s časem 7:59,takže jsem nemusela poslouchat ty nány(Kláru,Sáru a Lindu) jak my říkaj ,že jsem hrozná a tak... Ty holky mě šikanujou😢Potom jsme si rozdali vysvědčení:1 2 3 3 4 2 1 3 1 1 4( nevím kolik je to známek jsem a ž na tolik líná že se mi nechce hledat vysvědčení nebo na rozvrh a počítat je takže pokuď je ji víc nebo míň tak mě za to prosím nehejtěte!😊)Celkem dobrý teda alespoň pro mě...
Potom jsem šla na oběd stoupla jsem si do řady a čekala jsem....(Co by se v řadě asi jinak dělalo?😂)
Pak tam přišli ty 3 nány (Klára-taková ta královna a hlavně hrozně mstivá,Sára-ta co ji poslouchá,Linda -ta je asi nejvíc hodná ze všech těch tří ale taky ta co jí poslouchá a pomáhá jí a všechny mají na sobě tunu make-upu s tou nejvíraznější rtěnkou kterou jsem kdy viděla.... A všechno v růžoví,klára-blondýna,Sára-brondýna,Linda-bruneta,proti brunetám ani blondýnám a ani proti růžové nic nemám ale prostě mě to napadlo jako první.) Bylo my jasný co se bude dít ....
Klára:Monika-Debilka!
Potom to po ní zopakovali ty dvě a začaly se tomu smát přes celou jídelnu.
Myslela jsem že se snad propadnu do země.
Ony ale pokračovaly:
Všechny ty nány:Ty jo nectěla bych být ty,ty bys nezbalila s tím vzhledem ani prase!zase se začali smát....
Ony ale ještě pořád pokračovaly:
Ty 3 nány:Blbá,hnusná,a neseběvědomá...
Potom jsem se rozbrečela.
Ale už jsem byla na řadě takže jsem si vzala jídlo a šla si sednout jako vždy sama 😥)Potom si ke mě přisedly a řekly mi:Ty břečíš? ty seš ale chudáček(myslely to ironicky),zase se tomu zasmály a odešli si sednout jinam...
Jak jsem šla odnést talíř tak šly schválně taky a z opakovaly to ještě 2x.To už mi ale prasklý nervy a dále jsem kláře která to vymyslela facku.
Klára:Ty si mi dala facku!?!?Co si to dovoluješ???!
Monika(já):To co ty ke mně tomu jsem se zasmála a šla jsem
Klára:I když už tu naštěstí nebudeš tak ti to vrátíme!!!!!!!Neboj my se o to postaráme a pomstíme se ti!pak se začala zlověstně smá
Monika:No tak to určitě (myslela jsem to ironicky)a zasmála jsem se znovu.
Potom jsem si vzala věci a odešla jsem.
Jak jsem přišla domů tak jsem se převlékla a šla na mobil asi tak po 2 min.přišla máma která mě zavolala:
Máma:Moni pojď za mnou prosím...
Zněla nějak divné jako kdyby brečela a proto jsem se ji o té facce raději nezmiňovala.
Monika:Už jduuuu!No tak co potřebuješ?
Máma:No.....Víš..
Monika:Co?
Máma:No...
Monika:Tak co?Už se vymáčkni leze to z tebe já z chlupatý deky!(super přirovnání že?😜😉)
Máma:Přišla jsem o práci ale už mám novou ale v Pardubicích takže se stěhujeme!😔
Monika:COŽE?
Máma:Stěhujeme se do Pardubic!
Monika:TO JE ÚŽASNÝ!!!!
Máma:Cože? Ty jsi šťastná? myslela jsem že budeš smutná...
Monika:Proč bych měla?Vždyť tam nebude Klára Sára a Linda...A budu si moc najít nový kamarádi začít svůj život od znova abych s ním byla spokojená!☺😊😉😃😏
Máma:No tak dobře zítra se stěhujeme takže se zbal a pak půjdem oslavit vysvědčení ať už je jákékoliv.😊
Potom co jsme to oslavily jsem se šla vyspat.

Tak jo máme tady 1.díl,doufám že se vám fan fikce líbí další bude zítra.
Jinak tady máte rozpis toho kdy budu vydávat další díly!
O prázdninách :každý den 1
Od 4.září: minimálně 1 za 5 dnů možná někdy i dřív

Budu tě milovat na vždy! w/MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat