Ten nejlepší večer s Honzou!#13

68 2 0
                                    

Jakmile jsem dorazila ke škole stál tam Honza s kyticí růží.Dal mi ji,pochválil mi vzhled a společně jsme odešly do restaurace.
Jakmile jsme přišli do restaurace usadily jsme se k tomu nejhezčímu stolu u akvária a objednali jsme si jídlo a džus protože je mi 15...
Honza:Víš chtěl jsem se ti omluvit za to s tou Šárkou ale nechal sem sebou manipulovat...
Monika:To je už jedno😊😉
Honza:Tak díky
Potom jsme se zvedli a chtěla jsem jít domů ale on mě chytil za ruku a přitáhl mě k němu tak blízko že byli naše těla na sobě a v tuhle chvíli asi víte co se stalo(políbil mě)Jakmile jeho rty zmizely z těch mích usmála jsem se.
Honza:Nechtěla by si k nám?
Monika:Jo a moc ráda ale chvilku počkej musím to napsat mámě.
Honza:Dobře
Monika:Hotovo.Tak můžeme jít
Honza:Dej mi ruku
Monika:Dobře
Najednou se rozběhl a já musela taky.Jakmile jsme dorazili k němu podívala jsem se na ten krásný dům bylo to tam hrozně moc moderní,vypadalo to tam nově a hlavně hrozně luxusně!
Monika:Wow.Máte to tady moc pěkný!
Honza:Tak děkuju😊Pojď ukážu ti můj pokoj.
Vyšli jsme točité schody nahoru,přišli jsme do třetích dveří a usadila jsem se na jeho zelené posteli.Měl tam zelené zdi a dokonce i počítač😂.Vypadalo to ale hezky a celkem mě to uklidňovalo.
Monika:Kde jsou vaši?
Honza:Ti jsou v práci a budou tam až do zítřka.
Monika:A máš nějaké sourozence?
Honza:No sestru,jmenuje se Linda a je jí od včerejška 16 chodila na školu do Prahy ale asi bude přestupovat sem a je to taková ta co je namyšlená(kvůli Sáře a Kláře) ale doma se tak nechová, tak ji mám rád.
Monika:Počkat...Jak se jmenuje celým jménem?
Honza:Linda Macáková proč?
Monika:Já jsem s ní tak trochu chodila do té školy do Prahy
Honza:Tak to je fajn ne?
Monika:No moc není
Honza:Proč?
Monika:Můžu ti říct tajemství?
Honza:Určitě
Monika:Linda společně se Sárou a Klárou mě ve škole šikanovali a tak trochu mě poslední den školy hrozně naštvali a já jsem jim dala facku ale Linda je z nich nejlepší teda alespoň podle mě.
Honza:to nevadí přijde mi že si to i Linda a ty 2 zasloužili.
Monika:No tak teda děkuju😀😄Ale co budeme dělat?
Honza:Je to jen na tobě!😉
Monika:Chci udělat hlavně 1 věc
Honza:Jakou?
Monika:uvidíš.Pojď za mnou!
Honza:Nebyl to ještě před chvilkou můj dům(nepočítám rodinu?
Monika:Už ne
Honza:No tak to se uvidí rozběhl se za mnou já se rychle otočila a dala jsem na hruď svojí ruku😁
Honza:Pušť mě
Monika:Něco za něco
Honza:Copak chceš?
Pustila jsem ho, přiblížila jsem se k němu a dala mu dlouhý polibek jak jsme přestali zeptal se mě

Honza:Tak dobře co si to měla za to přání
Monika:Být s tebou na vždy





Budu tě milovat na vždy! w/MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat