Hned ráno jak jsem se probudila u Honzy v pokoji jsem už cítila krásnou vůni snídaně.Vešla jsem do koupelny a tam se nalíčila(půjčila jsem si ty věci od Lindy) A oblékla jsem si to co jsem měla včera na sobě.Kolem 9:30 hod. jsem šla za Honzou do kuchyně.Přišla jsem k němu a políbila jsem ho.(byl víkend takže jsem vstala tak pozdě).Řekla jsem mu:
Monika(já):Miluju tě!Jsi to nejlepší jídlo na světě!Jo a pak si tady ještě ty Honzo...(řekla jsem schválně ze srandy)
Honza mě políbil a řekl:
Honza:Miluji tě!Moni😉(začervenal se)
Byl tak příšerně rozkošný!😘Nejraději bych ho zlíbala!
Honza:Tady máš to tvoje milovaný jídlo...řekl smutně😞
Monika:A mám ještě jedno milovaný jídlo!
Honza:Ty si upír?!?!(myslel ze srandy ironicky)
Monika:Pokuď je člověk upír když je do někoho po uši zamilovaný tak ano!
Dala jsem mu pusu.
Dali jsme si snídani a já odešla domů.
Potom jsme se celý víkend neviděli zdálo se mi to jako věčnost!Přála jsem si aby jsme spolu byli navždy!
V pondělí ráno jsem se stavila pro Zuzku a chvilku jsme byli u nich tak 10 minut před zvoněním jsme vycházeli z jejich domu.
Do třídy jsme přišli jen tak tak.Tam jsem uviděla Honzu.Odhodila jsem batoh a rychle jsem mu dala pusu a nachystala jsem se.Potom o přestávce se mi Šárka omluvila za to co se stalo a za to jak se chovala.I když jsem si slíbila že jí nikdy neodpustím tak jsem jí odpustila.Přece odpouštět je lidské!😊Ahoj!Máme tady další díl takže jestli se vám líbil dejte hlas budu moc ráda!Pokud máte nějaké otázky na mě nebo nápady na pokračování příběhu pište do komentářů.Taky napište do komentářů jestli chcete nějaký tip příběhu případně o čem by měl být(například:FanFikce,ten obsah)Kdy bude další díl vůbec nevím ale nejspíš tak za 3 dny protože na pondělí se musím dohromady ze všeho naučit 17 stran takže hrozně super!😭😱😨😰😵Jo a omlouvám se za to že je tak krátké ale neměla jsem dostatek času a slíbila jsem vám to takže to tady máte!!😊Sice kratší ale doufám,že nevadí.A ano tohle jsem zkopírovala z minule ale porád to platí tak proč to psát od znovu?!
Vaše Monča😘😊😉
ČTEŠ
Budu tě milovat na vždy! w/MenT
Fanfic15ti léta dívka jménem Monika Chodí na střední školu do Prahy její matka jí ale poslední den řekne že se stěhují do Pardubic bude se jí to ze začátku bát říct protože si bude myslet že z toho bude Monika smutná,Monika je z toho ale naopak šťastná pr...