On tu není!!!😞 #4

70 2 0
                                    

Přemýšlela jsem nad tím hrozně dlouho a na konec jsem se rozhodla že se tam půjdu hned zítra ráno podívat a budu tam až do večera a budu doufat že se tam znovu oběví a znovu mě osloví. 😍Kdybych si tohle neřekla tak asi neusnu ...😂
Hned potom ráno jsem se nasnídala, zbalila se a mamce jsem řekla,že jdu ke svojí nové kamarádce... Bylo mi ale ten den hrozně protože zítra už začíná škola... 😐😞😖😰😱Pak jsem popadla batoh a pak už jen vyšla z domu a vydala se do obchodního střediska. 😊Byla jsem tam až dokuď nezavřeli ale on nikde! 😞Celou cestu zpět jsem musela přemýšlet nad tím proč tu nebyl? Byla jsem tak blbá myslela jsem že když se zasmál tak že to znamená že se s ním ještě potkám no alespoň z toho mám něco k oblečení... Byla jsem tak hloupá že já hlupák nešla na to stejný místo jako minule možná tam čekal taky... aspoň bych měla 1.ho kamaráda !Potom jsem se doma osprchovala a šla jsem si už jen lehnout a nachystat si věci na zítra..
Zase mi ale nešlo usnout musela jsem nad tím hrozně přemýšlet přišel mi takový povědomí hrozně příjemný hlas, krásné oči a taky trochu přidrzlí ale úžasný !😍Nakonec jsem se donutila usnout protože zítra je škola.

Ahoj! Tady máte další díl doufám že se vám bude líbit !😊Je sice trošku kratší ale plánuju dnes vydat i 5.díl takže se máte na co těšit!

                               Vaše Monča!

Budu tě milovat na vždy! w/MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat