Dala bys mi další šanci?#12

54 2 0
                                    

Zpět zase ve staré škole.Slíbula jsem si že to co mi Šárka provedla jí nikdy neodpustím....😳

Hned první den školy jsem se ráno nachystala a šla jsem do kopelny,oblékla jsem se,umyla si obličej a zuby,projela sociální sítě a vyšla jsem do školy.Tam byli samozdřejmě Honza se Šárkou..Tak jsem radši otočila hlavu na druhou stranu.Dedl si vedle mě jako dny předtím když jsem tam chodila...
Honza:Promiň za to co si viděla...Ale nebyla to pravda,nic z tohohle není pravda.Já jí nemiluju to ona mě...
Monika:A proč by ses v tom přípaďe nechal manipulovat?
Honza: řekl jsem jí tajemství a říka že když s ní nebudu chodit tak,že to všem řekne...
Monika A co když tomu nevěřím?
Honza:No tak...Tě pozvu na to večeři zase v 17:00 před školou přísahám že se s ní rozejdu i kdyby to měli všichni vědět..Přísám
Monika:Tak dobře takže dneska po škole.😊Byla jsem štěstím bez sebe !
Odpustila jsem mu to ale Šárce to nikdy neodpustím...😶Už jsme se zase s Honzou skamarádily.Kolem 14:40 jsem se stavovala pro Zuzku.S ní jsem se prošla po městě stavily jsme se do obchodů kde jsem jí poradila s výběrem oblečení.Potom jsme šly k nim tam jsme byly až do 16:05.Kolem 16:20 jsme byly u nás doma,zrovna tam nikdo nebyl.Mámě jsem proto napsala vzkaz že na mě s večeří nemá čekat že budu jíst u Zuzky.Nechtěla jsem jí říct že jdu s klukem,hrozně by kvůli tomu vyváděla a montovala by se mi do toho...Potom jsem si dala make-up,šaty,boty,náušnice,náramek,kabelku do které jsem přihodila peníze(v peněžence),klíče a mobil se sluchátky.Potom jsem společně se Zuzkou ven.Jakmile jsme vyšli zamčela jsem rozloučily jsme se a odešly jsme. Po cestě v autobuse jsem si pouštěla písničky.

Další část nejpozději zítra ve 21:00

Vaše Monča!😊😉😘

Budu tě milovat na vždy! w/MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat