Já:Noo....(nevěděla jsem co mám napsat aby to neznělo špatně)Jasně moc ráda😊
On:A kdy máš čas?
Já:Zítra
On:Můzeš třeba v 17:30?
Já:Jo určitě😊
On:Tak jo v 17:30 sraz před školou dobře?
Já:Dobře😊Další den ve škole jsem byla tak natěšená že jsem víc než předtím chtěla jít domů..A to jsem myslela že víc už to nejde!😂Jakmile jsme měli dopolední vyučování ( v tom případě nás pustily pryč na 2 hod. a to kamkoliv a potom zase zpět na učení😖)V tu chvíli jsem si uvědomila že nemám nic co si vzít na sebe!
Naštěstí jsem se domluvila se Zuzankou (jak já ji zbožňuju😊😘)
že mi pomůže vybrat něco na sebe Nejdřív jsme jely společně k nám,tam jsme vyházely celý můj šatník ale nic!Takže jsme se rozhodly že půjdeme do hrozně pěkného nákupního střediska poblíž..Zbývala nám přesně 1 hodina.
Nakonec jsem si vybrala krásné šaty černé barvy:Omlovám se za to že je to pouhá fotka z google ale nešlo mi to tam vložit jiným způsobem.
A k tomu tyhle tenisky:
A doplňky:
Rty:Oči:
Vypadalo to krásně!
Měli jsme ještě 10 min. rychle jsme popadli tašky se vším tímhle.Šly jsme k nám tam jsme to dali do mého pokoje a šla jsem a rychle jsme sedli do autobusu! Potom už jsme se jenom vezli.Dorazili jsme tam o 3min. dřív takže jsme počkaly chvilku ve třídě nachystané na hodinu.Zuzka mi pomáhala zatím s tím jak se mám chovat atd. ona je v tom vážně skvělá!😘😉
Potom už jsme se jen najedly.A potom jsem šla ve 14:30 ven společně s holkama.😊😉Jakmile jsem ale přišla k Zuzce se Šárkou a vešla jsem k ní do pokoje vyděla jsem něco co bych nikdy nečekala...Šárku jak se líbe s Honzou v tuhle chvíly jsem nevěděla co mám udělat,nevěděla jsem jestli se mám zlobit nebo jestli mám brečet ale věděla jsem jediné a to to že mam co nejrychleji utéct. Běžela jsem až dokuď jsem nedoběhla na místo kde jsme se se Zuzkou dřív scházely nikdo ani Šárka o něm nevěděl tam sem si sedla na uřízlou část kmene a začala jsem brečet a litovat toho že já blbec mohla milovat jeho i když bych s ním chodila moc ráda...
ČTEŠ
Budu tě milovat na vždy! w/MenT
Fanfiction15ti léta dívka jménem Monika Chodí na střední školu do Prahy její matka jí ale poslední den řekne že se stěhují do Pardubic bude se jí to ze začátku bát říct protože si bude myslet že z toho bude Monika smutná,Monika je z toho ale naopak šťastná pr...