Co sem ti jako ptovedla?#19

64 3 2
                                    

Další den ráno jsem šla jako vždy do školy se Zuzkou.Jakmile jsem ale přišla do třídy Honza mě uviděl zamračil se a ani neřekl to blbý Ahoj!
Nevěděla jsem co se děje,celý zbytek dne mě takhle ignoroval.Nikdo ale nevěděl proč!Celkem dost mě to štvalo.To bylo ale ještě v pohodě dokuď jsem nezaslechla,že mě pomlouvá před Šárkou a Zuzkou a jak se mě smějí,věděl všechna moje tajemství a teď je řekl jim...A to sem jim tak věřila!Rychle jsem odešla na 1 ze záchodů a rozbrečela jsem se jako malé dítě.Najednou někdo zaklepal.
Já:Kdo je?řekla jsem
Osoba:To sme ma 2  Šárka a Zuzka
Já:Běžte pryč!
Šárka a Zuzka:Ne!Chceme se ti omluvit a pomoct ti.
Já:Nejvíc mi pomůžete,když navždy zmizíte z mého života!
Zuzka a Šárka:Tak promiň no...Chtěli jsme ti pomoct
Já:Tím pomlováním a chychotáním se ste mi vážně hrozně moc pomohli
Nakpnec jsem si utřela slzy upravila jsem se a šla jsem zpátky do třídy.Nejhorší na tom všem bylo to,že jsem si uvědomala,že už je to jako minulá třída až na to,že tady mě nikdo nešikanuje...I když větší bolest než ta kterou cítím teď už asi nikdy citít nebudu...😖
Před školou jsem se s ním potkala a zase mě pomloval.Vzhledem k tomu,že jezdíme stejným autobusem,tak jsem si ho odchytila na nádraží,protože jsem byla tak smutná a tak naštvaná zároveň,že alespoň tu zlost jsem ze sebe potřebovala dostat.
Já:To,že mě pomlouváš je 1 věc ale to ,že se se mnou vůbec nebavíš a ignoruješ mě vážně štve vždyť jsem ti nic neudělala.křikla jsem na něj(byli jsme tam jen my 2)
On:Ty se mě na to ještě ptáš?
Já:Jo!Vždyť jsem ti nic neprovedla!
On:Neprovedla? Tak se podívej do našeho chatu na Instagramu a hned na to příjdeš...A nedělej,že nic nevíš.. 
V tuhle chvíli jsem neměla slov a nevěděla jsem co mám říct.
Podívala jsem se do našeho chatu.A co nevidím?Ondra to nějak natočil a poslal to video jak se se mnou vyspal Honzovy!
Já:Honzo,to není jak si myslíš,že to je!
On:Neee,vůbec
Já:Vyslechneš si mě alespoň?
On:Holku co mě podvádí?!?!Tak na to zapomeň!
Já:Honzo,prosím
On:Ne!A už mě nech být na pokoji!
Hned doma jsem napsala Ondrovi jak tohle mohl udělat?
On:Co?Tvůj Honzíček už na to přišel?
Já:Jo!A můžeš za to ty!
On:Ale no tak....Máš mě to nevadí
Já:Ale já tě nechci!Nesnáším tě!
On:Nesnášíš?to bych neříkal,protože když to ještě jednou řekneš tak to půjde na YouTube a všichni se na to budou moct podívat!A pokuď to někomu řekneš tak to pošlu celé tvé třídě!
Na tohle jsem neměla co napsat...Přes to jsem se rozhodla,že to Honzovy nějak řeknu.
Další den ve škole jsem byla naprosto sama a Honza se bavil se všemi kromě mě.Když jsem šla domů tak jsem uviděla někoho koho jsem asi úplně vidět nechtěla
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lindu(Honzovu sestru co mě na mé bývalé škole šikanovala... společně se Sárou a Klárou..Ty tu ale nebyli bylo to zvláštní většinou chodila jen s nimi)
Linda:Moni?
Já:No co je Lindo?
Linda:No...víš...
Já:pokuď mě chceš šikanovat tak můžeš odejít..Můj život už nebude nikdy horší...
Linda:Neee to nechci..Ale co se stalo tak hroznýho že už ani to by ti nevadilo?
Všechno jsem jí to řekla..Byl to tak úžasný pocit mít někoho komu můžete říct i ta nejtajemnější tajemství.😘Ona mi řekla to,že ji holky nechali a už s nimi nechce kamarádit mají tam místo ní Šárku.Ano Šárku mojí bývalou kamarádku.A prý,že bude chodit se mnou do třídy..Konečně jsem měla někoho komu jsem se mohla svěřit...

Máme tady další díl!Je dlouhý,protože další čast této Fan fikce vyjde nejpozději do týdne,naše třída totiž jede na pobyt a nebude tam Wifi(Data nemám)

                          Vaše Monča!😁😊😉😘

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 26, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Budu tě milovat na vždy! w/MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat