Honza:A víš co chci já?
Monika:Co?
Honza:Jídlo
Monika:Ne ne ne!To je jenom moje!😀😁
Honza:Cože si to řekla?!?!
(Začali jsme vyžírat celou kuchyň😂)
Potom jsme se políbili
Monika:Miluji tě!
Honza:A já zase tebe!(Díval se na to jídlo)Počkej miláčku(pořád se na něj koukal)Cože si to říkala?(už se koukal na mě)
Dala jsem mu pusu a u konce když se na jídlo nekoukal jsem ho vzala(Monika:říkala jsem že to jídlo bude jenom moje!)a rychle jsem utekla nahoru(Máte tady takovej menší tutorial jak někomu vykrást lednici😂😂😂)
Honza byl silnější než moje váha kterou jsem byla opřená o dveře a otevřel je.
Poté mi vzal jídlo a utekl,nakonec to dopadlo tak že jsme se podělili.
Mezi tím byla spousta polibků atd.
U Honzy jsem i spala,půjčil mi jeho tričko bylo mi sice trochu víc velký ale nevadí.😁
Celý večer jsem si moc užila a nejspíš to byl ten nejlepší večer mého života.
No počkat co to plácám je to na 100% nejlepší večer mého života!
V tuhle chvíly jsem si uvědomila že nechci nikoho jiného než jeho a že jsem se nejspíš hodně zabouchla do toho nejúžasnějšího kluka na světě(víc než jsem byla) zdá se mi ,že je prostě bezchybný!Budu ho prostě milovat navždy i když budu mrtvá budu ho stále milovat,přísahám!Ahoj!Máme tady další díl takže jestli se vám líbil dejte hlas budu moc ráda!Pokud máte nějaké otázky na mě nebo nápady na pokračování příběhu pište do komentářů.Taky napište do komentářů jestli chcete nějaký tip příběhu případně o čem by měl být(například:FanFikce,ten obsah)Kdy bude další díl vůbec nevím ale nejspíš tak za 3 dny protože na pondělí se musím dohromady ze všeho naučit 17 stran takže hrozně super!😭😱😨😰😵Jo a omlouvám se za to že je tak krátké ale neměla jsem dostatek času a slíbila jsem vám to takže to tady máte!!😊Sice kratší ale doufám,že nevadí.
Vaše Monča😘😊😉
ČTEŠ
Budu tě milovat na vždy! w/MenT
Fanfiction15ti léta dívka jménem Monika Chodí na střední školu do Prahy její matka jí ale poslední den řekne že se stěhují do Pardubic bude se jí to ze začátku bát říct protože si bude myslet že z toho bude Monika smutná,Monika je z toho ale naopak šťastná pr...