Proč mě svlékáš?#18

50 1 0
                                    

Nakonec jsem šla další den po škole ven jenom s Ondrou Bella byla nemocná a Marek měl delší vyučování.Rozhodli jsme se,že půjdeme k nám.Zdál se mi být takový naštvaný a ......choval se nějak divně.
Jakmile jsem si odložila věci a svlékla jsem si mikynu tak se mě zeptal:Co budeme dělat?Já jsem jen pokrčila rameny jakože nevím.
On:Co kdyby jsme se na něco podívali?
Já:Jo ale na co?
On:Tak třeba by jsme se mohli podívat na nějaký horor(a myslel,že se budu bát ale jsem ve skutečnosti milovník hororů!😍😁)
Já:Taaaak...Klidně😉
U polovinu hororu mu došlo,že já se bát nebudu a tak se zeptal jestli nechci dělat něco jinýho?
Já:Ale co...?
Najednou se ke mě začali rychle přibližovat jeho rty.Já jsem mu v tom chtěla zabránit ale nešlo to najednou mě silně namáčknul na postel a něco udělám na mém mobile najedno mě začal líbat,já jsem mu chtěla dát facku ale....vyhrožoval mi,že když mu ublížím tak,že on ublíží Honzovy.
Jakmile mě celou svlékl do spodního prádla mě líbal po celém těle.Poté šlo dolů i moje spodní prádlo.Pak hodo mě vsunul a já jsem hrozně ječela.Bylo to moje poprvé..ale to mělo být s Honzou.Potom slyšel Ondra,že přijíždějí naši a rychle se oblékl a utekl pryč.

Máme tady další a to dost zvrhlou část.Honza už bude zase v dalším díle.Kdy bude nevím ale do 3 dnů by to mělo být.Je to navíc dost krátké za což se omlouvám ale jinak tenhle díl nešel...
                              Vaše Monča!😘😉😊

Budu tě milovat na vždy! w/MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat