-5-

8.8K 317 43
                                    

Stiles'in ağzından

Zeynep: Öff tamam be ben biraz stres atıcam
Stiles: Stres atmak için napiyosun
Zeynep: Ormanda yürüyüş yapıyorum

Zeynebin son attığı mesajla kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Hemen nerdeyse yapıştığım koltuktan kalktım ve odama gidip üstümü giyindim kızın evine iç çamaşırlarıyla gidemzdim heralde. Daha sonra anahtarları aldım ve jipime bindim (Tabidikide dizideki jipi multide) Yoldayken Scottu aradım ve olanları anlattım. Motora atlayıp geleceğini söyledi. Zeynebin evinin önünde bulustuk. Ben arabadan indigimde scott kahkahalara boğuldu "Noldu? Scott noldu dedim!" "Dostum hahah dostum hahah boxerin hahahahahhahahahhaahhah" Ne?Aman tanrım şortumu giymemişim!!! "Gülmede her sabah motorunun arkasına attığın şortunu ver" dedim gülmeyi kesti ve şortu verdi hızla giydim ve arabaya bindim "Hadi bu kadar durmak yeter gidelim" dedim ve kapıyı çaldım açan olmayınca bidaha çaldım bidaha ve bidaha kimse açmadı "Dostum tamam belliki yok" "Hadi ama hiç değilse annesi falan açardı" "Hayır çünkü anne ve babası vardiyalı çalışıyo ve bugün yoklar" "Sen nerden biliyosun?" "Son ders konuşmuştuk" "Tamam hadi ormana" dedim ve arabalara atlayıp ormana gittik.
--------------------------------------------------
164 kelime
Bugün 2 bölüm yuppiii hatta 3 birazdan 6 yıda yazacam

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin