-20-

2.2K 102 16
                                    

"Hanımefendi merhaba,motorlu bi gencin kazasında telefonda bulunan sizin numaranizdi hastaneye gelebilirimisiniz?"
-Lydianin ağzından-
Allison efendim dedikten sonra bayılınca hemen telefonu elime aldım ve konuşmaya başladım.
L: Buyrun?
-Hanımefendi motorlu bi genç kaza yaptı ve hastaneye gelmeniz gerekiyo
Daha cevap bile vermeden telefonu kapattım ve cebime attım. Allisonu biraz kolonyayla ayıltıp arabama atladım ve hastaneye sürdüm.Hastaneye geldiğimizde direk olarak resepsiyona ilerledik.
-Buyrun nasıl yardım edebilirim? +Biz Scott Mccal için geldik oda numarasını öğrenebilirmiyiz?
-Efendim üzgünüm ama Mr.Mcccal şu anda yoğun bakımda çıkışta bekleyebilirsiniz.deyince hemen yoğun bakımın kapısına ilerledim. Neden iyileşmiyordu? Neden hastanedeydi? Neyle vurulmustu? İyide trafik kazası dediler! Offffff!!! Ben bunları düşünürken karşımda aglamaktan gözleri şişmiş ve yorgun düşüp uyumuş bir adet Allison gördüm. Ona bakinca aklıma kira,maila,stiles,theo ve liam geldi. Ulaşılabilmesi umuduyla aradım. Theo telefonu ilk Calista açtı.
T: Alo? Efendim lydia?
L: Hemen merkezdeki hastaneye gelmeniz gerekiyo bizimkileride al ve gel.
Dedim ve yüzüne kapattım.
             ♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Tam yarım saat olmuştu ve hala yoğun bakımdan kimse çıkmamıştı. Hepimiz meraktan ölmüş bi vaziyette bekliyoduk. Stiles,o kadar kötü olmuştuki gidip delilleri inceliycem diye tutturdu. Bu ısrar üzerine theoda ona bişey olmasın diye peşinden gitmişti. Biz hâlâ beklerken yoğun bakımın kapısı açıldı. Içerden bi doktor çıktı. "Scott Mccalın yakınları? "Hemen ayağı kalktım ve "Biziz!"diye bağırdım.
"Efendim üzülerek söylüyorumki cenaze işlemlerini başlatmanız gerekecek. Başınız sağolsun."dedi ve gitti.

Nasıl olurdu? Kardeşim bizi nasıl bırakırdi? O sırada Theo aradı.
L:  Efendim?     Daha telefonun açıldığını anlamamış olacakki hala aralarında konuşuyolardi.
"Stiles,bu olamaz!"        "Bunun imkansız olduğunu bende biliyorum! "         "Stiles,Scotta senin araban çarpmış sen hala nasıl bu kadar sakinsin!"     "Sana-   hey telefon açık"   ben bu seslerle kendimden geçerken son duyduğum theonun bagirmadiydi. "Lydia!Lydia sakın!"
              ♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Eveeettttt.... Şimdi açıklama vakti teog yüzünden tel elimden alınmıştı ama geri aldım. Uzun zamandır bölüm yuklemeyince uyuyamadim bende saat ikide yazdim bunu....vote ve yorummmmm.....

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin